
[ C5+LPG] v6 2.4 lpg stag 300 rózne czasy wtrysku lpg
[ C5+LPG] v6 2.4 lpg stag 300 rózne czasy wtrysku lpg
witam.Mam 2.4 v 6 lpg stag 300 plus .Czy kto wie dla czego majac równe czasy na pb po przejsciu na lpg po jednej stronie się mi czasy skracają a po drugiej wydłużają.Użyłem korekty czasów wtrysków -20. +10 trochę poprawiło rozbieżnosci ale czytałem że to ostatecznosc ,chcę wyleczyć chorobę a nie objawy.Pozdrawiam mało spalonego paliwa w zamian za to smacznego obiadku np.schabowego,sałatki greckiej. 

Mirek NT
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Witam silnik aml mam po przekładce z 2001r .wtryskiwacze magic jet instrukcje czytałem to oczywiste że po jednej stronie czasy wtrysków bęzyny a po drugiej gazu,Rozbieżnosci są pomiedzy bank 1 a bank 2.Na pb jak jeżdze to czasy się nie rozjeżdzają,temu napisałem że robiłem korekty wtryskiwaczy gazowych.
Mirek NT
Ile mają nalatane te wtryskiwacze? Może któryś się przytkał, jeśli jeden z wtryskiwaczy na banku daje za mało paliwa to w spalinach będzie tlen, który wychwyci sonda i podniesie dawkę na wszystkich wtryskiwaczach - więc jeden wtryskiwacz może spowodować wyższe czasy na banku.
Wiec najlepiej wykonać czyszczenie + ewentualnie kalibracja, sprawdzić wielkość dysz na każdym wtryskiwaczu, jeśli po tym nie pomoże a chcesz się pobawić to możesz pozamieniać wtryskiwacze między stronami aby zlokalizować ten który odstaje od reszty. Albo nie bawić się z magikami i wsadzić nowe wtryskiwacze, chyba że te magic jety są prawie nowe...
Wiec najlepiej wykonać czyszczenie + ewentualnie kalibracja, sprawdzić wielkość dysz na każdym wtryskiwaczu, jeśli po tym nie pomoże a chcesz się pobawić to możesz pozamieniać wtryskiwacze między stronami aby zlokalizować ten który odstaje od reszty. Albo nie bawić się z magikami i wsadzić nowe wtryskiwacze, chyba że te magic jety są prawie nowe...
na jałowym nie powinno być dużej różnicy chyba że naprawdę doprowadzenie gazu skopane.dgasek pisze:brak kompensacji
Też to biorę pod uwagę,bo rozżąd był u mnie robiony bez blokad to na pewno jest trochę przestawiony.nawet na 100% bo jest błąd dotyczący zmiennych faz.Ale u syna w s6 4.2 rozżąd byłrobiony na blokadzie i też miał rozjechane czasy lpg wzglendem jednej i drugiej strony.
[ Dodano: 2013-02-04, 14:01 ]
Wtryskiwacze mają 20 tys .Robiłem auto kalibracje po jednym wtrysku i wydaje się mi że jak by był przytkany to by mi wyskoczył w programie staga błąd.
[ Dodano: 2013-02-04, 14:01 ]
Wtryskiwacze mają 20 tys .Robiłem auto kalibracje po jednym wtrysku i wydaje się mi że jak by był przytkany to by mi wyskoczył w programie staga błąd.
Mirek NT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Najlepiej jak byś wstawił zdjęcia instalacji, może jest jakiś błąd montażowy.mireknt pisze:Wtryskiwacze mają 20 tys .Robiłem auto kalibracje po jednym wtrysku i wydaje się mi że jak by był przytkany to by mi wyskoczył w programie staga błąd
Wężyki wtrysk/kolektor równej długości? Może wkrętki w nieodpowiednich miejscach lub brak kompensacji między stronami.
W stagu możesz pojedynczo odłączać wtryski i w ten sposób czy jest poprawa.