[A6 C5 1,8T 150KM Chce przerobic na LPG - Czy warto??]
[A6 C5 1,8T 150KM Chce przerobic na LPG - Czy warto??]
Witam
Jak w temacie.
Powiedzcie mi czy po wstawieniu instalacji gazowej (sekwencja) nie zacznie mi sie sypac wszystko? Jakie sa oszczednosci?? Jak Wam chodzi na gazie i czy duzo traci na osiagach??
W ogole prosze o opinie.
Jak w temacie.
Powiedzcie mi czy po wstawieniu instalacji gazowej (sekwencja) nie zacznie mi sie sypac wszystko? Jakie sa oszczednosci?? Jak Wam chodzi na gazie i czy duzo traci na osiagach??
W ogole prosze o opinie.
witaj kolego , mam gaz od 6miesiecy..przejechałem 15 tys, jest osobny temat o moim gazie , tam znajdziesz co mam i jakie miałem problemy i pytania...
a6-c5-18t98-150km-jaka-lpg-vt13085.htm#138169
osobiście nie żałuje wcale..oszczędności to prawei połowa tego co na benzynie..spalanie to 10 w trasie i do 13 w miescie[warszawa] na mocy nie straciłem nic i nie widze różnicy czy gaz czy benz. co do sypania sie auta to jak zamontujesz instalacje dobrej firmy i przedewszystkim przez kumatego gazownika a nie druciarza..[druciarze -90%gazwoników] to bedzie hulało..i oczywiscie przed zagazowaniem doprowadzenie silnika do stanu bdb..
późniejtylko sie cieszyc niedroga ekspolatacja super autka:D
a6-c5-18t98-150km-jaka-lpg-vt13085.htm#138169
osobiście nie żałuje wcale..oszczędności to prawei połowa tego co na benzynie..spalanie to 10 w trasie i do 13 w miescie[warszawa] na mocy nie straciłem nic i nie widze różnicy czy gaz czy benz. co do sypania sie auta to jak zamontujesz instalacje dobrej firmy i przedewszystkim przez kumatego gazownika a nie druciarza..[druciarze -90%gazwoników] to bedzie hulało..i oczywiscie przed zagazowaniem doprowadzenie silnika do stanu bdb..
późniejtylko sie cieszyc niedroga ekspolatacja super autka:D
co maiłes na mysli pisząc doprowadzenie silnika do stanu bdb?
eddi83 pisze:witaj kolego , mam gaz od 6miesiecy..przejechałem 15 tys, jest osobny temat o moim gazie , tam znajdziesz co mam i jakie miałem problemy i pytania...
a6-c5-18t98-150km-jaka-lpg-vt13085.htm#138169
osobiście nie żałuje wcale..oszczędności to prawei połowa tego co na benzynie..spalanie to 10 w trasie i do 13 w miescie[warszawa] na mocy nie straciłem nic i nie widze różnicy czy gaz czy benz. co do sypania sie auta to jak zamontujesz instalacje dobrej firmy i przedewszystkim przez kumatego gazownika a nie druciarza..[druciarze -90%gazwoników] to bedzie hulało..i oczywiscie przed zagazowaniem doprowadzenie silnika do stanu bdb..
późniejtylko sie cieszyc niedroga ekspolatacja super autka:D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 18:59
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ja też uważam, że warto. Popieram też opinię przedmówcy n/t druciarzy. Ja miałem o tyle szczęście, że jak kupiłem moją laleczkę gaz kosztował 1,60 ( tak, tak - przypomnijcie sobie rok temu), teraz tylko oszczędzam. Z tego co widzę masz turbinę Kolego - więc myślę że warto porozmawiać z gazownikiem, który ma pojęcie o silnikach doładowanych. Ja trochę się bałem kupić z turbiną bo nie wiedziałem czy jest możliwość właściwego zaprogramowania kompa od gazu żeby dobrze z turbo współpracował.
Natomiast z całą pewnością podkreślam moje zadowolenie z gazu w odniesieniu do diesla, faktem jest tylko to, że trzeba gazikowi poświęcić trochę uwagi.
pozdrawiam !
Natomiast z całą pewnością podkreślam moje zadowolenie z gazu w odniesieniu do diesla, faktem jest tylko to, że trzeba gazikowi poświęcić trochę uwagi.
pozdrawiam !
mamar6, stan bdb to miałem na mysli ze wymiana płynów, świec..a te są dośc drogie jak do 1.8T, wymiane kabli..i żadnych problemów z przepłuwka i takimi..musi byc zdrowiutki silnik...
ja tez sie bałem gaz do Turbo, wczesniej miałem 2.5 V6 170km w gazie i powiem wam ze teraz 150km lepiej duzo chodzi , ale gaz zamoantowany na bardzo dobrych pdzespołach i u dobrego specjalisty..
jeszcze raz podkreśle, jak nawet najlepszą instake ?LAndi Omegas zamontuje wam [druciarz] to bedzie padaka wszystko w rękach gazownika
ja tez sie bałem gaz do Turbo, wczesniej miałem 2.5 V6 170km w gazie i powiem wam ze teraz 150km lepiej duzo chodzi , ale gaz zamoantowany na bardzo dobrych pdzespołach i u dobrego specjalisty..
jeszcze raz podkreśle, jak nawet najlepszą instake ?LAndi Omegas zamontuje wam [druciarz] to bedzie padaka wszystko w rękach gazownika
- krzysiek-54
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zagórów, Słupca
- Kontakt:
Kolego jeśli gaz zostanie zamontowany w profesjonalnej firmie i dobrej jakości to nie masz się co bać.
Moja A6 chodzi na gazie 5 lat i jest bajka, a jak przełączę na benzynę to nie odczuwam żadnej różnicy.
Wikse ma odpowiednią!! :-P
Zwróci się bardzo szybko.
Szczerze POLECAM!!!
Moja A6 chodzi na gazie 5 lat i jest bajka, a jak przełączę na benzynę to nie odczuwam żadnej różnicy.
Wikse ma odpowiednią!! :-P
Zwróci się bardzo szybko.
Szczerze POLECAM!!!

Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
a moze orientujecie sie gdzie jest jakis dobry gazownik na podlasiu?
eddi83 pisze:mamar6, stan bdb to miałem na mysli ze wymiana płynów, świec..a te są dośc drogie jak do 1.8T, wymiane kabli..i żadnych problemów z przepłuwka i takimi..musi byc zdrowiutki silnik...
ja tez sie bałem gaz do Turbo, wczesniej miałem 2.5 V6 170km w gazie i powiem wam ze teraz 150km lepiej duzo chodzi , ale gaz zamoantowany na bardzo dobrych pdzespołach i u dobrego specjalisty..
jeszcze raz podkreśle, jak nawet najlepszą instake ?LAndi Omegas zamontuje wam [druciarz] to bedzie padaka wszystko w rękach gazownika
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
do takiego autka sugeruje ci włożyć reduktor do turbo .najlepsze do tego typu aut są reduktory dwyu stopniowe koltec nekam lub landi renzo .. ale one sporo kosztują ok 600-700 zł za szt KME ma reduktory do turbin są one o 100 zł droższe od zykłych nie radze wkładać reduktora magic jet ma on zawór różnicowy ze zwoka , powiększa to turbo dziure i ogólnie jeśli chodzi o elektronike to autko nie ma zbyt dużych wymagań ja sprzedaje staga jeśli niałbym doradzić to staga 300 plus więcej możliwości regulacji no i gwarancja 3lata na elektronike , na stagu 4 tez pojedzie . co do producenta elektroniki wybór pozostawiam tobie . miałem skode superb z silnikiem 1.8T 2003r 193km tuningowana w szwajcari . co ważne miałem tam czasy wtrysku na biegu jałowym 2.5mms co kazało założyć szybsze listwy. instalka była w takiej konfiguracji
-elektronika stag300 ( jak zakładałem nie było jeszcze plusa)
-listwy plani jet ( nie polecam )
-reduktor koltec necam
po za wymianą listew przy 30 tyś instalajk działała bez awaryjnie i dalej śmiga tyle że na podkarpaciu
-elektronika stag300 ( jak zakładałem nie było jeszcze plusa)
-listwy plani jet ( nie polecam )
-reduktor koltec necam
po za wymianą listew przy 30 tyś instalajk działała bez awaryjnie i dalej śmiga tyle że na podkarpaciu