Audi A6 1.8T Quattro 110KW APU
Komputer: STAG-4
Reduktor: RED-1 KME Silver/Vt 270KM
Wtryski: VALTEK (Red)
Problem wygląda następująco:
Na LPG przejechałem ok 18000 km. Po wciśnięciu pedału gazu do końca auto przyspiesza nierówno, lekko poszarpuje niezaleznie od biegu, najbardziej wyczówalne jest to w dolnym zakresie obrotów od 1700 - 2800. Jadąc na 4 lub 5 biegu po wciśnięciu pedału gazu w tym zakresie obrotów dodatkowo można wyczuc drgania silnika. Podczas postoju widać delikatne falowanie obrotów, a spaliny wydobywające się z układu wylotowego tak jakby były wypluwane. Wyżej wymienione objawy momentami były tak silne że uniemożliwiały przyspieszanie

Na benzynie OK.
Spalanie: trasa 11,5 L, miasto 15 L (jazda dynamiczna, ale nie przekraczam 4000 rpm)
Przeczytałem juz kilka tematów na różnych forach, z których wynikło że listwa wtryskowa firmy VALTEK nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Prosiłbym o wyrażenie opinii odnośnie mojej konfiguracji i problemie.
Z góry dziękuje za odpowiedzi

Pozdrawiam