ostatnio grzebalem przy gazie przerobiłem jego konstrukcje według zalecen LPG forum
zrobiłem wstepna regulacje czyli
autkalibracja mnoznik wyszedł od okolo 0,8 czyli niski ale mimo to wyregulowalem na mapki gaz i auto smigało pieknie bez problemów ,
no ale myslac sobie ze taki niski mnoznik jest zły zakupiłem komplet dysz i zaczolem dobierac tak aby przy 1ba mnoznik zaczynał sie od około 1,2 i tak tez sie stało przy 2,2mm ,
jednak w trakcje autokalibracji wystapił jeden jedyny bład mianowicie obroty za niskie 400obr pomimo to ukonczylem autokalibracje
skutek taki ze na wolnych obrotach wypada mi zaplon na cyl2 , wymieniłem kabel WN na uzywany ori od angola troszke sie poprawiło bo stary NGK był juz dojechany na maxsa pekł w pół ta fajka nie przewód
wtryski sa po kapitalnym remoncie i kalibracji wiec tez odpadaja wkretke sprawdzalem drozna , kompensacja jest, szczelnosc zahowana
czyzby cewka sie zepsuła

na PB ciezko powiedziec czy zapłon wypada jak jeÂźdizłem to bylo wszystko ok bez problemu po wymianie kabla sie ustatkował choc nadal lekko faluja obroty
jutro tankuje PB i troche na nim posmigam i zobacze czy na ecu bedzie jakis bład wypadania zapłonu jesli tak to wina układu zapłonowego jesli nie to wina LPG tylko dlaczego skoro wczesniej wszystko chodziło pieknie
człowiek chciał dobrze a wyszlo jak zawsze

co do ustawien w steroniku to dobrze mam ustawiona cewka podwójna
co jeszcze moze byc przyczyna takiej sytuacji
podsumowujac: na PB obroty sa OK na LPG przy autokalibracji bład o za niskich obrotach 400obr a po autokalibracji starsznie kuleja wypada zapłona czuc wibracje , a przy przełaczaniu z PB na LPG obroty znacznie spadaja i zafaluja
Nominalnie mam obroty okolo 640obr , zmienialem VAGiem aby były wyzsze na biegu jałowym na okolo 760obr i adaptacja i dalej bład o za niskich obrotach 400obr i po adaptacji wypada zapłon i wystepuja powyzsze objawy
prosze o sugestie co jeszcze moge zrobic , moze uda mi sie załatwic inna cewke zaplonowa to bym wykluczył jej wade ale to nie jest pewne
pozdrawiam
sprawdzałem tez korekty na PB wszystko w normie faluja od około -1%do 5%
silnik zdrowy dzis po wymianie kabla mierzylem przyspieszenie do 100 pod lekka góre wyszlo okolo 8s
aha koledzy i mogłbym prosic o jakies zdjecie jak podłaczone powinny byc kable WN bo w etce jest jakos inaczej niz ja mam , kupiłem tez ori kable bremi z angola sa ponumerowane ale jesli miałbym podłaczyc je tak jak te co mam NGK to nie da rady bo długosciami nie pasuja na cewce nie widze nr do jakich cylindrów powinny isc