[ C5+LPG] Płaska mapa gazu stag 300-6 isa2
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Czyli taka procedura ?
Immobilizer II Wymiana
Wymagania wstępne:
Napięcie akumulatora co najmniej 12,5 V.
Immobilizer II ECM
[Wybierz]
[17 - Instrumenty]
[Adaptacja - 10]
Zostaw kanał na "00"
[Czytaj]
[Zapisz]
[Gotowe, cofnij]
[Zamknij kontroler, Wróć - 06]
[Wyjdź]
Wyłącz zapłon przez 15 sekund. Uruchom pojazd.
Uwagi:
W przypadku samochodów z oddzielnym immobilizerem (w tym 2000 + EuroVan, Cabrio i wiele starszych modeli spoza USA) użyj [25 Immobilizer] zamiast [17 - Instruments] . Reszta procedury jest taka sama.
W niektórych modelach Euro Audi z immobilizerem 2 wymagany będzie kod PIN / SKC.
Na rynku NAR Modele Cabrio wyprodukowane po 05/1999 mogą wymagać kodu PIN / SKC. Ten podział jest tutaj odnotowany
Aktywacja tempomatu na nowym ECU (DBW)
DBW ( Drive-by-Wire ) Fabrycznie świeże ECU często są dostarczane z wyłączonym tempomatem.
[Wybierz]
[01 - Silnik]
[Logowanie - 11]
Wprowadź 11463, aby włączyć tempomat
[Do It!]
Uwaga: Dodatkowe informacje na temat CCS znajdują się na tej stronie: Sprawdzanie tempomatu za pomocą wartości pomiarowych
Kodowanie
Nowy moduł będzie musiał zostać zakodowany. W miarę możliwości wprowadź kod z oryginalnego modułu. Jeśli oryginalny moduł nie jest dostępny lub nie komunikuje się, zapoznaj się z tabelą kodowania w VCDS lub instrukcją naprawy fabrycznej.
Specjalne notatki
W niektórych silnikach benzynowych może być konieczne ukończenie ustawienia przepustnicy (TBA)
Kategorie
Strona główna
Procedury diagnostyczne
Wspólne procedury
Kody błędów
Modernizacja
Immobilizer
Meta
Zaloguj Się
zaczynając od 249 USD
wiki/index.php/Immobilizer_II_ECU_Swapping
Immobilizer II Wymiana
Wymagania wstępne:
Napięcie akumulatora co najmniej 12,5 V.
Immobilizer II ECM
[Wybierz]
[17 - Instrumenty]
[Adaptacja - 10]
Zostaw kanał na "00"
[Czytaj]
[Zapisz]
[Gotowe, cofnij]
[Zamknij kontroler, Wróć - 06]
[Wyjdź]
Wyłącz zapłon przez 15 sekund. Uruchom pojazd.
Uwagi:
W przypadku samochodów z oddzielnym immobilizerem (w tym 2000 + EuroVan, Cabrio i wiele starszych modeli spoza USA) użyj [25 Immobilizer] zamiast [17 - Instruments] . Reszta procedury jest taka sama.
W niektórych modelach Euro Audi z immobilizerem 2 wymagany będzie kod PIN / SKC.
Na rynku NAR Modele Cabrio wyprodukowane po 05/1999 mogą wymagać kodu PIN / SKC. Ten podział jest tutaj odnotowany
Aktywacja tempomatu na nowym ECU (DBW)
DBW ( Drive-by-Wire ) Fabrycznie świeże ECU często są dostarczane z wyłączonym tempomatem.
[Wybierz]
[01 - Silnik]
[Logowanie - 11]
Wprowadź 11463, aby włączyć tempomat
[Do It!]
Uwaga: Dodatkowe informacje na temat CCS znajdują się na tej stronie: Sprawdzanie tempomatu za pomocą wartości pomiarowych
Kodowanie
Nowy moduł będzie musiał zostać zakodowany. W miarę możliwości wprowadź kod z oryginalnego modułu. Jeśli oryginalny moduł nie jest dostępny lub nie komunikuje się, zapoznaj się z tabelą kodowania w VCDS lub instrukcją naprawy fabrycznej.
Specjalne notatki
W niektórych silnikach benzynowych może być konieczne ukończenie ustawienia przepustnicy (TBA)
Kategorie
Strona główna
Procedury diagnostyczne
Wspólne procedury
Kody błędów
Modernizacja
Immobilizer
Meta
Zaloguj Się
zaczynając od 249 USD
wiki/index.php/Immobilizer_II_ECU_Swapping
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
witam po długiej przerwie
Kupiłem ECU podłączyłem go pod audi i po odpaleniu silnik gaśnie IMMO gasi samochód
Chciałem adoptować ecu ale nie mogę tego zrobić z POLSKI VAG 4,9
Chciałem użyć vagcom lub vcds ale nie mogę połączyć się z interfejsem wyskakuje mi
port status OK
interface Not Found
ustawiałem porty na 4 i nic
mam kabel viaken VAG KKL USB
Jakim programem mogę zaadoptować immo
Kupiłem ECU podłączyłem go pod audi i po odpaleniu silnik gaśnie IMMO gasi samochód
Chciałem adoptować ecu ale nie mogę tego zrobić z POLSKI VAG 4,9
Chciałem użyć vagcom lub vcds ale nie mogę połączyć się z interfejsem wyskakuje mi
port status OK
interface Not Found
ustawiałem porty na 4 i nic
mam kabel viaken VAG KKL USB
Jakim programem mogę zaadoptować immo
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Dzisiaj za pomocą pożyczonego v csan multidiag udało się zaadoptować IMMO. I audi chodzi na nowym ECU z 2,4.
Jeszcze czeka nie wymiana wtrysków na te z 2,4 ale na razie chodzi na tych z 2,8
zrobiłem autokalibracje na gazie i teraz mapka wygląda jak na zdjęciach
Niestety jak przekroczę 3500 obr to przerzuca mi na benzynę
Jeszcze czeka nie wymiana wtrysków na te z 2,4 ale na razie chodzi na tych z 2,8
zrobiłem autokalibracje na gazie i teraz mapka wygląda jak na zdjęciach
Niestety jak przekroczę 3500 obr to przerzuca mi na benzynę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Aha Juz kumam
Jutro postaram się to nagrać
Dodam jeszcze że przeskakuje z gazu na benzyne nawet na postoju na biegu halowym jak wkręce na obroty powyżej 3000
Jutro postaram się to nagrać
Dodam jeszcze że przeskakuje z gazu na benzyne nawet na postoju na biegu halowym jak wkręce na obroty powyżej 3000
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Jutro postaram się wszystko zgrać i wrzucić
[ Dodano: 2018-02-01, 19:11 ]
pliki z nagrania
Takie ustawienia i mapy weszły po autokalibrcji
w trakcie jazdy
https://megawrzuta.pl/download/202702bd ... 717a4.html
https://megawrzuta.pl/download/c30993ca ... 5154b.html
na postoju
https://megawrzuta.pl/download/ecbb945a ... 3ffca.html
[ Dodano: 2018-02-01, 19:11 ]
pliki z nagrania
Takie ustawienia i mapy weszły po autokalibrcji
w trakcie jazdy
https://megawrzuta.pl/download/202702bd ... 717a4.html
https://megawrzuta.pl/download/c30993ca ... 5154b.html
na postoju
https://megawrzuta.pl/download/ecbb945a ... 3ffca.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2018, 19:28 przez przemkolodz, łącznie zmieniany 1 raz.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
A jakie masz korekty po jezdzie na samej benzynie?
Poki jeszcze wtryskow pb nie wymienisz to na mapki nie ma co stroic - tylko na korekty jak już
[ Dodano: 2018-02-01, 19:28 ]
Na biegu jałowym czas wtrysku pb powinien być w 2.4 na pewno powyżej 3,2-3,5 ms , masz wydajniejsze wtryski stąd ecu tnie czasy bo ma za bogato
[ Dodano: 2018-02-01, 19:30 ]
Po 21 spojrze w plik osc , ale stawiam ze petli wtryskiwacze gazowe przy takim mnożniku
Poki jeszcze wtryskow pb nie wymienisz to na mapki nie ma co stroic - tylko na korekty jak już
[ Dodano: 2018-02-01, 19:28 ]
Na biegu jałowym czas wtrysku pb powinien być w 2.4 na pewno powyżej 3,2-3,5 ms , masz wydajniejsze wtryski stąd ecu tnie czasy bo ma za bogato
[ Dodano: 2018-02-01, 19:30 ]
Po 21 spojrze w plik osc , ale stawiam ze petli wtryskiwacze gazowe przy takim mnożniku
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
ja nic nie przestawiałem
tylko autokalibracje zrobiłem i takie wyniki
[ Dodano: 2018-02-01, 21:13 ]
Wtryski zmienione na 2,4 i po 2 autokalibracjach takie wyniki
kalibracja
https://megawrzuta.pl/download/24a7ef2f ... 50bd3.html
jazda
https://megawrzuta.pl/download/aaa1832b ... e2df8.html
https://megawrzuta.pl/download/f381de27 ... aa8fe.html
na postoju
https://megawrzuta.pl/download/f50b511c ... a2423.html
Mimo takich ustawień i tak przy obrotach powyżej 3 tyś przeskakuje na benzynę
tylko autokalibracje zrobiłem i takie wyniki
[ Dodano: 2018-02-01, 21:13 ]
Wtryski zmienione na 2,4 i po 2 autokalibracjach takie wyniki
kalibracja
https://megawrzuta.pl/download/24a7ef2f ... 50bd3.html
jazda
https://megawrzuta.pl/download/aaa1832b ... e2df8.html
https://megawrzuta.pl/download/f381de27 ... aa8fe.html
na postoju
https://megawrzuta.pl/download/f50b511c ... a2423.html
Mimo takich ustawień i tak przy obrotach powyżej 3 tyś przeskakuje na benzynę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro