Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Ocena map i ustawień lpg 2.8

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

[ C5+LPG] Ocena map i ustawień lpg 2.8

Post autor: xpbit » 17 sty 2013, 12:50

Witam.

Panowie ja jestem zielony w temacie i chciałbym sam trochę ogarnąć temat wyposażyłem się w potrzebne do tego rzeczy i mam do was pytanie co by tu pozmieniać żeby to dobrze działało :)

screeny jak to teraz wygląda :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


dodam jeszcze że ciśnienie skacze mi od 1,24 do 1,58 po przegazowaniu na postoju <uoee>

a no i jeszcze :
Stag 300
KME Silver
Valtek czerwony
miedź 6mm

Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 sty 2013, 13:27

KME Silver jest za slady do tego silnika.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 17 sty 2013, 13:41

fassi1 pisze:KME Silver jest za slady do tego silnika.
czyli to że ciśnienie nie spada poniżej tego tam 0,7 czy coś bara nie ma znaczenia tak ?

to jaki reduktor by pasował ?
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 13:46 przez xpbit, łącznie zmieniany 1 raz.
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 sty 2013, 13:44

xpbit pisze:
fassi1 pisze:KME Silver jest za slady do tego silnika.
czyli to że ciśnienie nie spada poniżej tego tam 0,7 czy coś bara nie ma znaczenia tak ?
Właśnie dlatego ciśnienie pada na pysk :(

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 17 sty 2013, 13:46

ciśnienie na postoju po przegazowaniu skacze od 1,24-1,58

a jaki reduktor by pasował dla mnie ? :]
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 sty 2013, 14:14

Ojj. w to zagadnienie, to tylko Fassi :)
Swoją drogą, mówią że AC R01, jest do d...y bo pływa ciśnienie na jałowym, ale u mnie wachnięcia są, ale o jakieś 0,06, a tu o 0,2 :(

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 17 sty 2013, 14:26

Zagór pisze:Ojj. w to zagadnienie, to tylko Fassi :)
Swoją drogą, mówią że AC R01, jest do d...y bo pływa ciśnienie na jałowym, ale u mnie wachnięcia są, ale o jakieś 0,06, a tu o 0,2 :(

nawet i 0,3 ale na postoju... musiałbym zobaczyć jakie skoki ciśnienia są podczas jazdy bo to może też robi różnice <uoee>

a co do mapy mnożnika i reszty się ktoś wypowie ? :] bo nie wiem co by tam zmajstrować jeszcze <lol>


Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 sty 2013, 14:29

Ja na mapy nie patrzę wcale, na korekty stroję, + kilkanaście km na ISA2 (żeby się korekty po rpm napisały), potem wyłączam autoadaptację i już. Zresztą już od dawna nie zaglądałem do Staga :)

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 17 sty 2013, 18:37

Zagór pisze:Ja na mapy nie patrzę wcale, na korekty stroję, + kilkanaście km na ISA2 (żeby się korekty po rpm napisały), potem wyłączam autoadaptację i już. Zresztą już od dawna nie zaglądałem do Staga :)
ja właśnie nie wiem jak się za te korekty zabrać <uoee> korektę od temp ustawiłem na pałę <lol>

przydałyby się jakieś porady ewentualne wskazówki co przestawić <radocha>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 sty 2013, 19:17

http://lpg-forum.pl - tam pocztaj o procesie strojenia, znajdziesz, to czego szukasz :)

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 17 sty 2013, 19:38

Zagór pisze:http://lpg-forum.pl - tam pocztaj o procesie strojenia, znajdziesz, to czego szukasz :)

ok ok :) dzięki kolego no to idę walczyć na tamtym forum <lol>


Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Kracy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2012, 09:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kracy » 17 sty 2013, 20:37

xpbit pisze:
Zagór pisze:http://lpg-forum.pl - tam pocztaj o procesie strojenia, znajdziesz, to czego szukasz :)

ok ok :) dzięki kolego no to idę walczyć na tamtym forum <lol>


Pozdrawiam <rotfl>
Jedź na regulację instalacji do Jarka Nowotczyńskiego, do Mławy masz niedaleko. I tak wyjdzie taniej niż jak sam będziesz regulował (licząc: PB, LPG i czas).

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 17 sty 2013, 20:51

Kracy pisze:Jedź na regulację instalacji do Jarka Nowotczyńskiego, do Mławy masz niedaleko. I tak wyjdzie taniej niż jak sam będziesz regulował (licząc: PB, LPG i czas).
Zapewne najpierw i tak zaproponuje wymianę waldków i reduktora.
Ale bardzo dobra rada.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 sty 2013, 20:52

Jak masz Nowotczyńskiego pod ręką, to szkoda czasu na samodzielne motanie się w ustawienia, polecam.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 20 sty 2013, 10:20

heh właśnie pojadę do niego a on powie no miedź do wywalenia reduktor do wywalenia wtryski do wywalenia no komputer jedyna dobra rzecz <lol>

dorzucę mu z 2,5k jeszcze to może ustawi <lol>


i nie takie pod ręką bo 150km w dwie strony ;p


doszkalam się sam w kwestii regulacji <radocha> jak on potrafi to ja też mogę to rozgryźć ;p

jak polegnę i stracę siłę do walki to wtedy się tam przejadę :>


a tak jeszcze dodam że sprawdzałem podczas jazdy przy różnych obciążeniach to reduktor trzyma cały czas ciśnienie 1,2bar minimalnie przeskakuje tylko 0,01 to nie wiem czy jest z nim źle czy nie ? :]
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja