Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Ocena map i ustawień lpg 2.8

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 20 sty 2013, 12:09

xpbit pisze:a tak jeszcze dodam że sprawdzałem podczas jazdy przy różnych obciążeniach to reduktor trzyma cały czas ciśnienie 1,2bar minimalnie przeskakuje tylko 0,01 to nie wiem czy jest z nim źle czy nie ?
Jeśli jest tak jak piszesz to rewelacja jak na Twój reduktor, ale myślę że jednak delikatnie traktowałeś pedał gazu ;) . Silver do spokojnej jazdy będzie ok, ale chyba nie o to chodzi.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 20 sty 2013, 20:27

nie wierze w te twoje 0,01 spadku przy max bucie.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 20 sty 2013, 22:19

Zajcu pisze:nie wierze w te twoje 0,01 spadku przy max bucie.

nie chodziło mi o konkretnie 0,01 tylko że setna część tylko przeskakuje :|


w ogóle to ISA2 ma coś takiego że sama zbiera sobie korekty po obrotach jakoś pod względem tego co się ułoży na benzynie.... ciekawi mnie to czemu mi tego nie włączyli przy montażu... co za nimki <uoee>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 20 sty 2013, 23:46

Ja proponuję przeczytać instrukcję strojenia Staga, bardzo dobra lektura dla początkujących.
Jeszcze raz powtórzę, że reduktor jest za słaby i przy max obciążeniu ciśnienie będzie spadać za nisko. Polecam Golda lub ACR01 250 chociaż brałbym tego pierwszego.
Jeśli nie masz większego pojęcia na ten temat to proponuję wystroić na samym początku mnożnikiem dla pokrycia mapek a pełne obciążenie tak żeby sonda pokazywała bogato czyli od 0.8V-1V.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja