Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 C4 2.8 AAH] Nie chce jechać na LPG

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 31 gru 2009, 18:42

Do tego 2 listwy rozdzielajace
http://www.allegro.pl/item864182195_roz ... 3_cyl.html
i 2 filtry fazy lotnej na kazda strone bo KME Gold ma dwa wyjscia gazowe.
Sam sie zastanawiam nad tym reduktorem bo moj scorpion GT przy glebszym bucie ma dosc spory spadek cisnienia i troche brakuje mocy. Chyba podumiera.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 11 sty 2010, 22:02

a ile kolego zrobiłeś już km na swojej instalce?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 11 sty 2010, 22:08

mastacrx pisze:a ile kolego zrobiłeś już km na swojej instalce?
2 lata około 45tys. Po około roku i 3miesiącach wymieniałem wtryski i reduktor bo przekonałem się że są tandetne i przebudowywałem prawie większość pod maską.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 12 sty 2010, 21:19

wjeżdżasz z matrix'ami?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 12 sty 2010, 23:31

mastacrx pisze:a ile kolego zrobiłeś już km na swojej instalce?
Z chęcią ale trzeci zestaw wtrysków? I tak walteki już leżą na półce razem ze starym reduktorem. Poza tym wymieniłem cewkę i przewody WN na ori więc wszystko za dóżo mnie kosztowało. Następną audikę sam sobie zagazuje to dobiorę sobie porządne graty żeby nie było żadnych problemów. Tak to jest z druciarzami, wpakują cię w najgorsze gówno a potem rozkładają ręce bo bo auto nie chodzi jak powinno.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 13 sty 2010, 10:42

moim błędem było to, że nie miałem wcześniej auta na lpg i po prostu się nie znałem jak kupiłem było dobrze ale z czasem pojawiały się problemy aż instalka( nie wiem czy zasługuje w ogóle na miano instalacji LPG) padła na dobre, czy do matrix'ów potrzebny jest jeden reduktor czy dwa?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 sty 2010, 21:11

mastacrx pisze:moim błędem było to, że nie miałem wcześniej auta na lpg i po prostu się nie znałem jak kupiłem było dobrze ale z czasem pojawiały się problemy aż instalka( nie wiem czy zasługuje w ogóle na miano instalacji LPG) padła na dobre, czy do matrix'ów potrzebny jest jeden reduktor czy dwa?
Niestety tak to jest, chodzi chodzi i nie chodzi a było tanio i szybko. Moje czerwone walteki po pewnym czasie leżenia na półce dałem do skalibrowania i po kalibracji dla sprawdzenia zamontowałem z powrotem, czyli roczne walteki po czyszczeniu i kalibracji. ÂŻadnej zmiany, bez porównania do magiców, więc magici powruciły.
Rodzaj wtrysków nie decyduje o ilości reduktorów. Ilość reduktorów zależy od ich wydajności i zapotrzebowania silnika w gaz. Dla Ciebie Scorpion GT, KME Gold, MagicIII.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 14 sty 2010, 11:16

bazuje na tym co widzę u ziomka z forum lpg, przesłał mi foty i widać, że są 2 reduktory KME gold, patrz poniżej :-)

Obrazek

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 14 sty 2010, 19:15

Wiem o kim mowa.Są tacy na tym forum co uważają że Scorpion ST obsłuży nawet 200KM kwestia miedzi 8mm, wymiana elektrozaworu w tym reduktorze i modyfikacja wielozaworu w zbiorniku. Są tacy jak ten kolega który stwierdził że jeden gold mało bo otwarli mu nową autostradę. Kwestia jak duże są spadki ciśnienia i czy elektronika poradzi sobie z takimi spadkami korygując je wydłużaniem czasów tak żeby wtryski się nie zapętliły i sonda była bogata do odcinki. <ok>

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 14 sty 2010, 19:37

mówisz elektronika czyli patrząc na mój ''sprzęt'' też nadaje się do śmietnika? Jak sprawdzić jaki jest wielozawór w zbiorniku? Czy też się nada
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 14 sty 2010, 23:12

Nie wiem co OMVL potrafi a czego nie. Co do wielozaworu to modyfikacja polega na wyciągnięciu sprężynki blokujący szybki wypływ gazu (wszelkie modyfikacje wielozaworu są nie dozwolone - modyfikacja na własną odpowiedzialność).

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 15 sty 2010, 20:57

czyli ten element może zostać :-) a do kpl matrixów i reduktora kme gold, powinna wjechac ta elektronika? http://moto.allegro.pl/item887075953_se ... _plus.html

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 sty 2010, 21:38

mastacrx pisze:czyli ten element może zostać :-) a do kpl matrixów i reduktora kme gold, powinna wjechac ta elektronika? http://moto.allegro.pl/item887075953_se ... _plus.html
Jak najbardziej. To musi działać.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 19 sty 2010, 13:49

fassi1 pisze:
mastacrx pisze:czyli ten element może zostać :-) a do kpl matrixów i reduktora kme gold, powinna wjechac ta elektronika? http://moto.allegro.pl/item887075953_se ... _plus.html
Jak najbardziej. To musi działać.
dzięki za pomoc,

napisałem pw do niejakiego sebastianaS z forum lpg i kosztorys i propozycja gratów wygląda tak:

''Witam
Do tych silników montujemy pojedyńcze MJ bo świetnie sobie dają rade i mieszczą sie pod pokrywą,reduktor Magic Jet III i sterownik 300/6 plus.U nas za zrobienie "przodu" od nowa z naszymi gratami musiałbyś zapałacić jakieś 2800pln a jeśli chciałbyś dać swoje graty to nasza robota za 1400pln tylko że w takim układzie nie dostaniesz gwarancji na graty a tylko na naszą robotę.
Pozdrawiam''

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 sty 2010, 18:56

Uderzyłeś do odpowiedniej osoby. Sebastian na pewno zrobi dobrą robotę.Graty które on proponuje też są w porządku, on na pewno to wszystko ogarnie, będziesz zadowolony. W takiej sytuacji wybrałbym jego graty. Zawsze masz gwarancje więc w razie coś nawali to on wymontowuje, wymienia i wmontowuje i od nowa ustawia a tak jak coś nawali to musisz sam wymieniać czy reduktor czy wtryski i sam dokonywać regulacji bo zawsze jakieś w takiej sytuacji będą wymagane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja