[100 C4 2.8 AAH] Nie chce jechać na LPG
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Do tego 2 listwy rozdzielajace
http://www.allegro.pl/item864182195_roz ... 3_cyl.html
i 2 filtry fazy lotnej na kazda strone bo KME Gold ma dwa wyjscia gazowe.
Sam sie zastanawiam nad tym reduktorem bo moj scorpion GT przy glebszym bucie ma dosc spory spadek cisnienia i troche brakuje mocy. Chyba podumiera.
http://www.allegro.pl/item864182195_roz ... 3_cyl.html
i 2 filtry fazy lotnej na kazda strone bo KME Gold ma dwa wyjscia gazowe.
Sam sie zastanawiam nad tym reduktorem bo moj scorpion GT przy glebszym bucie ma dosc spory spadek cisnienia i troche brakuje mocy. Chyba podumiera.
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
a ile kolego zrobiłeś już km na swojej instalce?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Z chęcią ale trzeci zestaw wtrysków? I tak walteki już leżą na półce razem ze starym reduktorem. Poza tym wymieniłem cewkę i przewody WN na ori więc wszystko za dóżo mnie kosztowało. Następną audikę sam sobie zagazuje to dobiorę sobie porządne graty żeby nie było żadnych problemów. Tak to jest z druciarzami, wpakują cię w najgorsze gówno a potem rozkładają ręce bo bo auto nie chodzi jak powinno.mastacrx pisze:a ile kolego zrobiłeś już km na swojej instalce?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety tak to jest, chodzi chodzi i nie chodzi a było tanio i szybko. Moje czerwone walteki po pewnym czasie leżenia na półce dałem do skalibrowania i po kalibracji dla sprawdzenia zamontowałem z powrotem, czyli roczne walteki po czyszczeniu i kalibracji. ÂŻadnej zmiany, bez porównania do magiców, więc magici powruciły.mastacrx pisze:moim błędem było to, że nie miałem wcześniej auta na lpg i po prostu się nie znałem jak kupiłem było dobrze ale z czasem pojawiały się problemy aż instalka( nie wiem czy zasługuje w ogóle na miano instalacji LPG) padła na dobre, czy do matrix'ów potrzebny jest jeden reduktor czy dwa?
Rodzaj wtrysków nie decyduje o ilości reduktorów. Ilość reduktorów zależy od ich wydajności i zapotrzebowania silnika w gaz. Dla Ciebie Scorpion GT, KME Gold, MagicIII.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem o kim mowa.Są tacy na tym forum co uważają że Scorpion ST obsłuży nawet 200KM kwestia miedzi 8mm, wymiana elektrozaworu w tym reduktorze i modyfikacja wielozaworu w zbiorniku. Są tacy jak ten kolega który stwierdził że jeden gold mało bo otwarli mu nową autostradę. Kwestia jak duże są spadki ciśnienia i czy elektronika poradzi sobie z takimi spadkami korygując je wydłużaniem czasów tak żeby wtryski się nie zapętliły i sonda była bogata do odcinki. 

- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
mówisz elektronika czyli patrząc na mój ''sprzęt'' też nadaje się do śmietnika? Jak sprawdzić jaki jest wielozawór w zbiorniku? Czy też się nada
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
czyli ten element może zostać
a do kpl matrixów i reduktora kme gold, powinna wjechac ta elektronika? http://moto.allegro.pl/item887075953_se ... _plus.html

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak najbardziej. To musi działać.mastacrx pisze:czyli ten element może zostaća do kpl matrixów i reduktora kme gold, powinna wjechac ta elektronika? http://moto.allegro.pl/item887075953_se ... _plus.html
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
dzięki za pomoc,fassi1 pisze:Jak najbardziej. To musi działać.mastacrx pisze:czyli ten element może zostaća do kpl matrixów i reduktora kme gold, powinna wjechac ta elektronika? http://moto.allegro.pl/item887075953_se ... _plus.html
napisałem pw do niejakiego sebastianaS z forum lpg i kosztorys i propozycja gratów wygląda tak:
''Witam
Do tych silników montujemy pojedyńcze MJ bo świetnie sobie dają rade i mieszczą sie pod pokrywą,reduktor Magic Jet III i sterownik 300/6 plus.U nas za zrobienie "przodu" od nowa z naszymi gratami musiałbyś zapałacić jakieś 2800pln a jeśli chciałbyś dać swoje graty to nasza robota za 1400pln tylko że w takim układzie nie dostaniesz gwarancji na graty a tylko na naszą robotę.
Pozdrawiam''
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Uderzyłeś do odpowiedniej osoby. Sebastian na pewno zrobi dobrą robotę.Graty które on proponuje też są w porządku, on na pewno to wszystko ogarnie, będziesz zadowolony. W takiej sytuacji wybrałbym jego graty. Zawsze masz gwarancje więc w razie coś nawali to on wymontowuje, wymienia i wmontowuje i od nowa ustawia a tak jak coś nawali to musisz sam wymieniać czy reduktor czy wtryski i sam dokonywać regulacji bo zawsze jakieś w takiej sytuacji będą wymagane.