Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 C4 2.8 AAH] Nie chce jechać na LPG

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

[100 C4 2.8 AAH] Nie chce jechać na LPG

Post autor: mastacrx » 30 gru 2009, 15:12

Jak w temacie po kupnie samochodu auto na LPG czasem gasło na wolnych obrotach np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Z czasem przy redukcji, tj wysprzęgleniu potrafił zgasnąć. Obecnie już w ogóle nie chce chodzić na LPG, jak uda się przełączyć na gaz przy przytrzymaniu wyższych obrotów to szarpie, przerywa, dławi się, krztusi etc. Na benzynie jest jak najbardziej wszystko OK! Co może być przyczyną, padły wtryski, filtry LPG zapchane? Po nowym roku wybieram się do gazowników ale wolałbym wcześniej przygotować się na ewentualny finansowy szok :-/

Adriang92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 254
Rejestracja: 02 gru 2009, 19:20
Lokalizacja: Puławy/Zbędowice

Post autor: Adriang92 » 30 gru 2009, 15:22

filierek pewnie zawaliło to najpierw trzeba sprawdzić i regulacja :-> Dzisiaj bylismy na przeglądzie sekwencji u taty a ACE i po 20tys km instalacja jest do czyszczenia butla jest zawalona

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 30 gru 2009, 17:05

Z tego co jest napisane w papierach to wtryski są OMVL, a pod maską są...Obrazek Obrazek
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 gru 2009, 17:37

Adriang92 pisze:filierek pewnie zawaliło to najpierw trzeba sprawdzić i regulacja :-> Dzisiaj bylismy na przeglądzie sekwencji u taty a ACE i po 20tys km instalacja jest do czyszczenia butla jest zawalona
Co za bzdury, jeszcze takiego czegoś nie słyszałem, od czego jest zawalona butla?

[ Dodano: 2009-12-30, 17:44 ]
mastacrx pisze:Z tego co jest napisane w papierach to wtryski są OMVL, a pod maską są...
Czerwony waltek, nie ma się czym pochwalić, mogą być rozkalibrowane, ale nie opłaca się ich kalibrować bo za miesiąc może być to samo, one po prostu są tandetne. Wymień na coś lepszego magic jet, matrix. Trzeba by też reduktor sprawdzić jak trzyma ciśnienie bo może padł. Jaki masz reduktor? Stawiam na którąś z tych rzeczy. Można dla sprawdzenia wymienić oba filtry ale wątpię. Kiedy ostatnio były wymieniane? Jaką masz elektronikę?

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 30 gru 2009, 18:06

reduktor OMVL
elektrozawór OMVL
wielozawór OMVL
komputer OMVL

po świętach jadę na przegląd instalacji, wymienię te filtry i zobaczymy co zdiagnozują, tak jak czytam to valteki to shit totalny ale z taką instalką już kupiłem auto, w jakich cenach można dostać lepsze wtryski?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 gru 2009, 18:27

http://moto.allegro.pl/item863188207_no ... encja.html

http://moto.allegro.pl/item864181244_li ... dysze.html

Matrix droższy ale odporniejszy niby na niższe temperatury no i są to nie ma co ukrywać lepsze wtryskiwacze niż magic

http://www.amax.bialystok.pl/index.php? ... ils&nid=21
Dobre rozwiązanie, pojedynczo można ładnie schować pod pokrywą jak pojedyncze magici, no i jakość matrixa.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 30 gru 2009, 18:41

czyli załóżmy, że 360zł magic by wyszły ile może kosztować wymiana i trzeba je kalibrować po montażu?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 gru 2009, 19:10

http://www.motoallegro.pl/item797482951 ... r_lpg.html

Czy masz taki sterownik?
Najlepiej walnij fotki wszystkich podzespołów z pod maski i komputera?
Wymiana wtrysków to żadna filozofia. Nowe wtryski są skalibrowane (skok tłoczka jest ustawiony, skalibrowany). Odkręcamy opaski i ściągamy wtyczki, i montujemy nową listwę. Magici mają takie same wtyczki jak walteki więc wpinamy, skręcamy opaski i gotowe. Potem ustawianie, kalibracja i zbieranie map i ustawianie modelu. Nie mam pojęcia ile za to kasują.

Czy Ty czasem nie masz elektroniki Zenit? Takie mam przeczucie.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 30 gru 2009, 19:11

sprawdzę jutro i napiszę jaki jest, gdzie mam dokładnie go szukać? porobie jutro foty i wstawie, dzięki Ci wielkie za pomoc! :-)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 gru 2009, 19:34

Nie wiem jak tam zakamarki w C4 ale musisz iść po okablowaniu instalacji, po przewodach od wtrysków lub od reduktora, wszystkie schodzą się w dwie duże wtyczki które wpięte są w komputer gazowy więc po sznurku do kłębka <ok>
Może być blisko ECU benzyny bo instalacja wpięta jest w przewody zasilające wtryski benzynowe i zazwyczaj gazownicy robią to blisko ECU benzyny.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 31 gru 2009, 10:50

fassi1 pisze:http://www.motoallegro.pl...mputer_lpg.html

Czy masz taki sterownik?
to jest ten sterownik

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

wychodzi na to, że ta instalka to kompletny szajs i nie wiem jakim cudem ktoś dał się naciągnąć na 5000zł za montaż takiej padaki :-/ robic coś z tym czy wywalić i jeździć na benzynie?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 31 gru 2009, 11:42

Elektronika OMVL Dream, nie mam wiedzy na jej temat. Reduktor tomasetto Arctic o ile się nie mylę. Jeśli tył reduktora jest mosiężny to Arctic. Niby ma być do 250KM ale to tylko marzenie. U Ciebie jest albo na styk albo nie daje radę. Jeśli jeździsz jak w niedzielę do kościoła to będzie ok. Jak patrzę na zamontowanie wtrysków to od razu nasuwają się wnioski o gazowniku: szybko i skasować, wyglądają jakby były wrzucone pod maskę. Jedna listwa leżąca a druga stojąca i do tego długie węże. Węże powinny być możliwie jak najkrótsze i tej samej długości a wtryski jeśli możliwe na stojąco. W dziale warsztat zrobiłem foto story "instalka LPG-rozplanowanie pod maską". Zobacz jak można zamontować listwy wtryskowe z krótkimi wężami na stojąco. Pojedyncze można nawet schować pod osłoną między dolotami kolektora.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 31 gru 2009, 11:51

pisałem też na forum lpg sprawdź to:

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=358 ... 31a3#35887
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 31 gru 2009, 15:08

mastacrx pisze:pisałem też na forum lpg sprawdź to:

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=358 ... 31a3#35887
To odpowiedź już masz gotową. Tryszawy dobrze gada. Audi jest kapryśne, musi mieć dobre sterowanie i dobre podzespoły a będzie dobrze jeździć. Ja mam magici ale z rana czasem lubi szarpnąć a jak Tryszawy mówi wymienił na matrixy HS i jest super. Matrix po prostu wyższa półka i cena. Ja bym na sam początek wymienił reduktor i wtryski i ogarnął konkretnie instalkę pod maską. Elektronikę jest ciężej wymienić bo trzeba wkładać nowe okablowanie i sama elektronika jest wiele droższa. Butla i miedź może zostać , o ile miedź nie jest gdzieś śmiesznie pozaginana i może blokować swobodny przepływ gazu przy większym zapotrzebowaniu.
Badziewnym podzespołom i gazownikom mówimy nie.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 31 gru 2009, 18:23

Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja