
[100 C4 2.8 AAH] Nie chce jechać na LPG
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
[100 C4 2.8 AAH] Nie chce jechać na LPG
Jak w temacie po kupnie samochodu auto na LPG czasem gasło na wolnych obrotach np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Z czasem przy redukcji, tj wysprzęgleniu potrafił zgasnąć. Obecnie już w ogóle nie chce chodzić na LPG, jak uda się przełączyć na gaz przy przytrzymaniu wyższych obrotów to szarpie, przerywa, dławi się, krztusi etc. Na benzynie jest jak najbardziej wszystko OK! Co może być przyczyną, padły wtryski, filtry LPG zapchane? Po nowym roku wybieram się do gazowników ale wolałbym wcześniej przygotować się na ewentualny finansowy szok 

- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Co za bzdury, jeszcze takiego czegoś nie słyszałem, od czego jest zawalona butla?Adriang92 pisze:filierek pewnie zawaliło to najpierw trzeba sprawdzić i regulacjaDzisiaj bylismy na przeglądzie sekwencji u taty a ACE i po 20tys km instalacja jest do czyszczenia butla jest zawalona
[ Dodano: 2009-12-30, 17:44 ]
Czerwony waltek, nie ma się czym pochwalić, mogą być rozkalibrowane, ale nie opłaca się ich kalibrować bo za miesiąc może być to samo, one po prostu są tandetne. Wymień na coś lepszego magic jet, matrix. Trzeba by też reduktor sprawdzić jak trzyma ciśnienie bo może padł. Jaki masz reduktor? Stawiam na którąś z tych rzeczy. Można dla sprawdzenia wymienić oba filtry ale wątpię. Kiedy ostatnio były wymieniane? Jaką masz elektronikę?mastacrx pisze:Z tego co jest napisane w papierach to wtryski są OMVL, a pod maską są...
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
reduktor OMVL
elektrozawór OMVL
wielozawór OMVL
komputer OMVL
po świętach jadę na przegląd instalacji, wymienię te filtry i zobaczymy co zdiagnozują, tak jak czytam to valteki to shit totalny ale z taką instalką już kupiłem auto, w jakich cenach można dostać lepsze wtryski?
elektrozawór OMVL
wielozawór OMVL
komputer OMVL
po świętach jadę na przegląd instalacji, wymienię te filtry i zobaczymy co zdiagnozują, tak jak czytam to valteki to shit totalny ale z taką instalką już kupiłem auto, w jakich cenach można dostać lepsze wtryski?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
http://moto.allegro.pl/item863188207_no ... encja.html
http://moto.allegro.pl/item864181244_li ... dysze.html
Matrix droższy ale odporniejszy niby na niższe temperatury no i są to nie ma co ukrywać lepsze wtryskiwacze niż magic
http://www.amax.bialystok.pl/index.php? ... ils&nid=21
Dobre rozwiązanie, pojedynczo można ładnie schować pod pokrywą jak pojedyncze magici, no i jakość matrixa.
http://moto.allegro.pl/item864181244_li ... dysze.html
Matrix droższy ale odporniejszy niby na niższe temperatury no i są to nie ma co ukrywać lepsze wtryskiwacze niż magic
http://www.amax.bialystok.pl/index.php? ... ils&nid=21
Dobre rozwiązanie, pojedynczo można ładnie schować pod pokrywą jak pojedyncze magici, no i jakość matrixa.
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
czyli załóżmy, że 360zł magic by wyszły ile może kosztować wymiana i trzeba je kalibrować po montażu?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.motoallegro.pl/item797482951 ... r_lpg.html
Czy masz taki sterownik?
Najlepiej walnij fotki wszystkich podzespołów z pod maski i komputera?
Wymiana wtrysków to żadna filozofia. Nowe wtryski są skalibrowane (skok tłoczka jest ustawiony, skalibrowany). Odkręcamy opaski i ściągamy wtyczki, i montujemy nową listwę. Magici mają takie same wtyczki jak walteki więc wpinamy, skręcamy opaski i gotowe. Potem ustawianie, kalibracja i zbieranie map i ustawianie modelu. Nie mam pojęcia ile za to kasują.
Czy Ty czasem nie masz elektroniki Zenit? Takie mam przeczucie.
Czy masz taki sterownik?
Najlepiej walnij fotki wszystkich podzespołów z pod maski i komputera?
Wymiana wtrysków to żadna filozofia. Nowe wtryski są skalibrowane (skok tłoczka jest ustawiony, skalibrowany). Odkręcamy opaski i ściągamy wtyczki, i montujemy nową listwę. Magici mają takie same wtyczki jak walteki więc wpinamy, skręcamy opaski i gotowe. Potem ustawianie, kalibracja i zbieranie map i ustawianie modelu. Nie mam pojęcia ile za to kasują.
Czy Ty czasem nie masz elektroniki Zenit? Takie mam przeczucie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem jak tam zakamarki w C4 ale musisz iść po okablowaniu instalacji, po przewodach od wtrysków lub od reduktora, wszystkie schodzą się w dwie duże wtyczki które wpięte są w komputer gazowy więc po sznurku do kłębka
Może być blisko ECU benzyny bo instalacja wpięta jest w przewody zasilające wtryski benzynowe i zazwyczaj gazownicy robią to blisko ECU benzyny.

Może być blisko ECU benzyny bo instalacja wpięta jest w przewody zasilające wtryski benzynowe i zazwyczaj gazownicy robią to blisko ECU benzyny.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Elektronika OMVL Dream, nie mam wiedzy na jej temat. Reduktor tomasetto Arctic o ile się nie mylę. Jeśli tył reduktora jest mosiężny to Arctic. Niby ma być do 250KM ale to tylko marzenie. U Ciebie jest albo na styk albo nie daje radę. Jeśli jeździsz jak w niedzielę do kościoła to będzie ok. Jak patrzę na zamontowanie wtrysków to od razu nasuwają się wnioski o gazowniku: szybko i skasować, wyglądają jakby były wrzucone pod maskę. Jedna listwa leżąca a druga stojąca i do tego długie węże. Węże powinny być możliwie jak najkrótsze i tej samej długości a wtryski jeśli możliwe na stojąco. W dziale warsztat zrobiłem foto story "instalka LPG-rozplanowanie pod maską". Zobacz jak można zamontować listwy wtryskowe z krótkimi wężami na stojąco. Pojedyncze można nawet schować pod osłoną między dolotami kolektora.
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
To odpowiedź już masz gotową. Tryszawy dobrze gada. Audi jest kapryśne, musi mieć dobre sterowanie i dobre podzespoły a będzie dobrze jeździć. Ja mam magici ale z rana czasem lubi szarpnąć a jak Tryszawy mówi wymienił na matrixy HS i jest super. Matrix po prostu wyższa półka i cena. Ja bym na sam początek wymienił reduktor i wtryski i ogarnął konkretnie instalkę pod maską. Elektronikę jest ciężej wymienić bo trzeba wkładać nowe okablowanie i sama elektronika jest wiele droższa. Butla i miedź może zostać , o ile miedź nie jest gdzieś śmiesznie pozaginana i może blokować swobodny przepływ gazu przy większym zapotrzebowaniu.mastacrx pisze:pisałem też na forum lpg sprawdź to:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=358 ... 31a3#35887
Badziewnym podzespołom i gazownikom mówimy nie.
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
czyli matrixy HS i taki reduktor http://moto.allegro.pl/item866516931_re ... azowy.html ?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .