[C5 2.8] Jaka instalacja i jakie spalanie LPG?
No ja wiem już ze nie 1-2 l więcej, teraz wiem że jeśli spaliłbym 8l benzyny emerytem w trasie to gazu spale 11,5 bo tyle potrzebuje silnik żeby się zaspokoić i koniec . Za to jadac dynamicznie w trasie spale 12-13l gazu a benzyny spalił bym 11. Takie są realia, Pakować 4 litery w auto i poza miasto stroić instalacje, u mnie ISA2 zapragnęła żebym jechał na 4 biegu 160 zeby się dostroić więc musicie mieć dobry kawałek drogi i najlepiej trochę górek.
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
trochę rozgrzebuje temat ale nie chce nowego zakładać.
3dni temu założyłem instalacje LPG do mojego Audi.
Wtryski - Valteki czerwone
reduktor - KME silver
komputer - STAG-300
obecnie są same zaspy śniegu to nie ma gdzie tego dobrze przetestować xD ale chodzi raczej dobrze w sumie to nie ma różnicy miedzy benzyna a gazem spalanie jeszcze nie wiem dopiero 100km zrobiłem.
Czekam na opinie co do tego zestawu :D
Pozdrawiam
3dni temu założyłem instalacje LPG do mojego Audi.
Wtryski - Valteki czerwone
reduktor - KME silver
komputer - STAG-300
obecnie są same zaspy śniegu to nie ma gdzie tego dobrze przetestować xD ale chodzi raczej dobrze w sumie to nie ma różnicy miedzy benzyna a gazem spalanie jeszcze nie wiem dopiero 100km zrobiłem.
Czekam na opinie co do tego zestawu :D
Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Za maly reduktor i kiepskie najtansze wtryskiwaczexpbit pisze:trochę rozgrzebuje temat ale nie chce nowego zakładać.
3dni temu założyłem instalacje LPG do mojego Audi.
Wtryski - Valteki czerwone
reduktor - KME silver
komputer - STAG-300
obecnie są same zaspy śniegu to nie ma gdzie tego dobrze przetestować xD ale chodzi raczej dobrze w sumie to nie ma różnicy miedzy benzyna a gazem spalanie jeszcze nie wiem dopiero 100km zrobiłem.
Czekam na opinie co do tego zestawu :D
Pozdrawiam
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
arkadiuso pisze:Waldemary do takiego silnika ehh profanacja..
hany i gold tyle w temacie.. zrób jeszcze fotki z pod maski.. kto Ci to zakładał??
noo gościu powiedział że takie coś jest najlepszym rozwiązaniem z valtekami na ten gaz no a co do rekduktora też mi się wydaje że za mały

Zakład Mar-Gaz Iława
jutro zrobię zdjęcia i dodam

_________________________________ Audi Quattro______________________________
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
KME Silver to max do 155KM no może 160KM więc praktycznie nie wyrobi się już przy 2.4 a przy 2.8 to polegnie z kretesem.
Zakręć auto tak do 6200-6500rpm i patrz co będzie się działo.
Jak będzie przełączać na benzyną to żądaj wymiany reduktora na mocniejszy.
Jak nie przełączy na benzyną to i tak ciśnienie będzie padać za nisko.
Zakręć auto tak do 6200-6500rpm i patrz co będzie się działo.
Jak będzie przełączać na benzyną to żądaj wymiany reduktora na mocniejszy.
Jak nie przełączy na benzyną to i tak ciśnienie będzie padać za nisko.
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
fassi1 pisze:KME Silver to max do 155KM no może 160KM więc praktycznie nie wyrobi się już przy 2.4 a przy 2.8 to polegnie z kretesem.
Zakręć auto tak do 6200-6500rpm i patrz co będzie się działo.
Jak będzie przełączać na benzyną to żądaj wymiany reduktora na mocniejszy.
Jak nie przełączy na benzyną to i tak ciśnienie będzie padać za nisko.
No w sumie może i racja też właśnie mi się reduktor nie podobał.... a on gadał swoje że na 250KM jest i że obsłuży... ja mówię dobra na jego odpowiedzialność...
spróbuje tak go pociągnąć na obrotach jak trochę tego śniegu zniknie bo narazie na drogach to tragedia jest

_________________________________ Audi Quattro______________________________
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
a co się będzie działo jeśli ciśnienie będzie za niskie
sypie cały czas śnieg
nie ma jak przetestować samochodu 
dodaje link do filmiku który dziś nagrałem jak to wszystko pracuje trochę dziwnie głośno.
i zdjęcia jak jest zamontowane wszystko
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
no i tak to wygląda xD he



dodaje link do filmiku który dziś nagrałem jak to wszystko pracuje trochę dziwnie głośno.
i zdjęcia jak jest zamontowane wszystko
no i tak to wygląda xD he
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
hmm... tzn że co ? montował to jeden z najlepszych w mojej okolicy reszta to już w ogóle partacze że szkoda gadać.fassi1 pisze:Następne poszkodowane Audi gotowe do przeróbki.
nie wiem dlaczego to tak głośno chodzi koleś co to montował mówił że te wtryski są takie głośne

to co tu do przeróbki jest

i jeszcze co się będzie działo jak nie przełączy na benzynę tylko ciśnienie spadnie

pozdrawiam.
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wężyki od wtryskiwaczy do kolektora długie i brak na nich opasek zaciskowych.
Wtryskiwacze zamontowane prawie do góry nogami, powinny być raczej pionowo.
Za słaby reduktor o czym już pisałem.
Wiązka elektryczna tylko pospinana czarnymi opaskami, a kable od czujnika temp. reduktora gołe ale to już raczej względy estetyczne, chociaż już takie audi przerabiałem, bo więzka wyglądała podobnie a kable pomału były przecierane przez wentylator chłodnicy, aż auto przestało chodzić na gazie.
Idąc głębiej pod osłonę i inne miejsca można spodziewać się podobnych widoków.
Czy kolektor był ściągany i czy wpięcie pod wtryskiwacze benzynowe poprzez wlutowanie czy tylko powpinane wtyczki pod wtryskiwacze benzynowe?
Gdzie jest zamontowany sterownik gazowy.
Porób trochę szczegółowych zdjęć łącznie ze zbiornikiem z widokiem na wielozawór.
Wtryskiwacze zamontowane prawie do góry nogami, powinny być raczej pionowo.
Za słaby reduktor o czym już pisałem.
Wiązka elektryczna tylko pospinana czarnymi opaskami, a kable od czujnika temp. reduktora gołe ale to już raczej względy estetyczne, chociaż już takie audi przerabiałem, bo więzka wyglądała podobnie a kable pomału były przecierane przez wentylator chłodnicy, aż auto przestało chodzić na gazie.
Idąc głębiej pod osłonę i inne miejsca można spodziewać się podobnych widoków.
Czy kolektor był ściągany i czy wpięcie pod wtryskiwacze benzynowe poprzez wlutowanie czy tylko powpinane wtyczki pod wtryskiwacze benzynowe?
Gdzie jest zamontowany sterownik gazowy.
Porób trochę szczegółowych zdjęć łącznie ze zbiornikiem z widokiem na wielozawór.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 mar 2012, 22:37
- Lokalizacja: Niedersachsen - Deutschland
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa