[A6 C5] Cieknące trójniki plynu chlodzacego .
[A6 C5] Cieknące trójniki plynu chlodzacego .
Pytanie moze banalne ale to juz drugie audi jakiem mam i nie moge sobie z tym poradzic w obu ta sama historia cieknie/poci sie na wezach plynu chlodzacego w miejscach gdzie wpiety jest obieg wody do do parownika ( takie dwa tójniki)
dociaganie opasek pomaga na chwile ,moze macie jakies swoje rozwiazania tego problemu :?:
dociaganie opasek pomaga na chwile ,moze macie jakies swoje rozwiazania tego problemu :?:
Miałem podobny problem w poprzednim modelu Audi 100 c4, próby naprawy nie przyniosły rezultatu więc dałem sobie z tym spokój, problemu nie rozwiązałem. W aucie które teraz posiadam takiego problemu nie ma ( LPG od 4 miesięcy ). Być może jest to spowodowane starością przewodów.Od kiedy masz LPG w aucie :?:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 sie 2008, 23:08
- Lokalizacja: skierniewice
założcie opaski samozaciskowe takie jak sa w orginale w aucie i po kłopocie ja tak zrobiłem i mam spokuj
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem co wy macie z tymi trójnikami, ja mam plastikowe i normalne opaski i nic się nie poci. A gdzie masz zrobione wpięcie do wody? Zrób zdjęcie i wklej to tematu. Jeśli wpięcie w wodę jest w dobrym miejscu w tym silniku to zrobienie zdjęcia bez małego demontażu części jest praktycznie nie możliwe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
faktycznie trojniki plastikowe sie odkształcały.dociagało sie i ciekło.najlepsze te aluminiowe.sam takie posiadam.jest ok. :mrgreen:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Też mi się leje z tych trójników między grodzią a silnikiem, dokręcenie nie dało efektu leje się jeszcze bardziej. Chce zmienić te trójniki na metalowe mam już porządne opaski szerokie na 13mm. Koledzy powiedzcie jak się do nich dostać? czytałem,że od góry niby najlepiej, czy tak?
węży od nagrzewnicy nie chciałbym zmieniać mam nadzieje,że metalowe trójniki o dobre opaski uspokoją wyciek. jedynie węże idące do góry do parownika skrócę o jakieś 1,5 cm i nasunę a trójnik i skręcę opaską.
Powiedzcie, czy jest sens owijać trójnik taśmą teflonową, tam gdzie będą nasunięte węże od nagrzewnicy, są one już trochę zmęczone a chciałbym uniknąć ich wymiany? Da się tak, próbował ktoś?
węży od nagrzewnicy nie chciałbym zmieniać mam nadzieje,że metalowe trójniki o dobre opaski uspokoją wyciek. jedynie węże idące do góry do parownika skrócę o jakieś 1,5 cm i nasunę a trójnik i skręcę opaską.
Powiedzcie, czy jest sens owijać trójnik taśmą teflonową, tam gdzie będą nasunięte węże od nagrzewnicy, są one już trochę zmęczone a chciałbym uniknąć ich wymiany? Da się tak, próbował ktoś?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga