Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] 1.8T Sekwencja AG Centrum Compact i Valteki

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 27 mar 2011, 15:50

Jeżdżenie z włączonym na stałe ISA to jakby cofnięcie się do systemów wtrysku opartych o MAP-sensor. W końcu mapa benzynowa zebrana przez STAG-a jest oparta właśnie o RPM i MAP. Ta mapa czasów wtrysku obowiązuje tylko dla warunków jej zbierania, bo chociażby nie ma w niej informacji o masie powietrza, która w chwili zbierania mapy odpowiadała danemu ciśnieniu w kolektorze.
Nawiązując do wcześniejszego przykładu, to np. 2 marca przy temp. 0*C ciśnieniu 1atm w kolektorze odpowiadała masa powietrza "X". 20 marca przy temp. 20*C temu samemu ciśnieniu będzie odpowiadała masa "Y" i będzie ona prawie na pewno mniejsza niż "X". Czemu więc mniejszej masie powietrza ma odpowiadać taki sam czas wtrysku benzynowego, a do tego będzie dążył ISA, bo referencyjna mapa benzyny jest z 2 marca?

ISA jest z pewnością przydatna, bo ułatwia strojenie, ale żeby była cały czas "ON" to "patrz wyżej" ;)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 28 mar 2011, 22:30

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=149030#149030

Tu jest fajny temat jak to działa załączona adaptacja ISA2.

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 30 mar 2011, 22:24

Więc tak.

Byłem u tej - za przeproszeniem - KURWY, która mi zamontowała instalacje. Grzecznie wytłumaczyłem, że zorientowałem się trochę w temacie, pytałem innych ludzi, którzy siedzą w tym temacie i gazują silniki w turbo. Mówiłem o wydajności valteków. O tym, że wsadził mi Compacta, zamiast umawianego Zenita, oraz że zamontował mi wtryski na nietoperza.
Efekt? Wojna. Te valteki to on montuje w Volvo 250 kucy z turbiną i śmiga jak wariat !! ÂŻe te valteki to mają taką wydajność, że jak hany nie wydają, to te zakłada i dopiero śmiga. ÂŻe przecież Compact to jest ZENIT COMPACT więc jest wszystko ok z komputerem i to świetny komputer. A na koniec mnie zwymyślał od kłamców, bo samochód jeździ tak jak powinien (nawet nie wsiadł zobaczyć). Poza tym rzekomo jeździłem na jego gazie w samochodzie zastępczym podczas instalacji, co jest kompletną bzdurą, bo zawsze bo wzięciu samochodu tankowałem go do pełna i oddawałem z ~połową baku. I rzekomo przywaliłem gdzieś podwoziem i coś popsułem - sorry, nic o tym nie wiem, trzeba było mi powiedzieć od razu, to pokryłbym koszty. Typowy brak argumentów. Na koniec wstał mnie wyganiać z warsztatu - myślałem, że mi się oberwie... Niestety się powstrzymał - a szkoda.

Byłem u rzeczoznawcy. Opinia 250zł, pozew 300zł - no bo przy takim jego nastawieniu to bez sądu się nie obejdzie. Alternatywa to wymiana wtrysków na Hany 2000, co wyniesie mnie też pewnie ~600zł, tylko szybciej i bez nerwów... Kwestia tylko czy ta moja instalacja po przeróbkach na tym Compakcie będzie banglać? Na wymianę całej instalacji to mnie nie bardzo stać w tym momencie...

Zakład tego niepoważnego i nieodpowiedzialnego chama, nieudacznika, pachciarza i druciarza znajduje się w obskurnym garażu przy Nałęczowskiej 27. Założyłem tam instalację ze względu na gorące polecenie bardzo dobrego znajomego...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja