Przestudiuj Twoja pierwsza wypowiedz w tym temacie ,a bedziesz wiedział dlaczego tak napisalem.Skoro dla Ciebie wyznacznikiem sprawnosci ukladu klimatyzacji jest tylko termometr to nie mam wiecej pytan. Bo widzisz dla mnie duzo ważniejsze sa cisnienia panujace w ukladzie niz sama temperatura powietrza wydobywajacego sie z kratek.
Nikt Ciebie nie zmusza do serwisowania tego ukladu zrob jak uwazasz.
Amen
[ All ] Jak często powinno się nabijać nowy gaz?
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Nie lubie cytować samego siebie, ale zauważ, że nie napisałem tylko pierwszego posta. W któryms kolejnym napisałem:Domel48 pisze:Przestudiuj Twoja pierwsza wypowiedz w tym temacie ,a bedziesz wiedział dlaczego tak napisalem.Skoro dla Ciebie wyznacznikiem sprawnosci ukladu klimatyzacji jest tylko termometr to nie mam wiecej pytan. Bo widzisz dla mnie duzo ważniejsze sa cisnienia panujace w ukladzie niz sama temperatura powietrza wydobywajacego sie z kratek.
"Koniec koĂąców: nikt normalny nie sprzeciwi się serwisowaniu klimatyzacji, sprawdzaniu jej parametrów czy napełnianiu gdy jest taka potrzeba ! "
Jak dla mnie sprawdzanie parametrów to nie tylko termometr którego się uczepiłeś. Powtórze jeszcze raz:
Nikt normalny nie sprzeciwi się temu aby przyjechać do Ciebie abyś mógł sprawdzić parametry jego klimatyzacji !
Zwłaszcza, gdy jak napisał jeden z kolegów zrobiono mu to za darmo ! (o tym tez chyba gdzieś juz pisałem ?)
Oczywiście jeśli wynikiem tego sprawdzenia będzie konieczność serwisowania, to należy serwisować
Jest to zgodne z ogólną tendencją, że najpierw diagnoza a potem właściwy serwis.
Natomiast nie uznaję, że " serwis dokładnie co 2 lata, niezależnie czy klima działa i ma parametry bezbłędne, czy nie".
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Ja serwisem nazywam nawet podpiecie stacji do portow w samochodzie.Jesli cisnienia i temp jest wpozadku zostawiam uklad bez ingerencji i wypuszczam.Jesli jednak klient mowi ,ze obsluge robil dawno to serisuje calym programem.Tzn pelny seris plus odgrzybiebnie kanalow wentylacyjnych.
Ja mialem na mysli to iz czasami jest juz za pozno ,a takich klientow duzo sie spotyka.Jezdza poki chlodzi ,a nie w tym rzecz.
Ja mialem na mysli to iz czasami jest juz za pozno ,a takich klientow duzo sie spotyka.Jezdza poki chlodzi ,a nie w tym rzecz.
Zgadzam sie z kolega RomanemS równiez na podstawie własnych obserwacji.
Posiadam dwa samochody. Passata rocznik 2006 - poprzedni właściciel nie dotykał sie do klimy , ja zrobiłem w tym roku tylko odgrzybianie bo klima chłodzi bardzo dobrze.
Drugi samochód to vectra rocznik 1999 , klima naprawiana 8 lat temu ,od tamtej pory raz odgrzybiana - chłodzi bardzo dobrze. Filtry w obu autach wymieniane co ok. 1,5 roku.
Posiadam dwa samochody. Passata rocznik 2006 - poprzedni właściciel nie dotykał sie do klimy , ja zrobiłem w tym roku tylko odgrzybianie bo klima chłodzi bardzo dobrze.
Drugi samochód to vectra rocznik 1999 , klima naprawiana 8 lat temu ,od tamtej pory raz odgrzybiana - chłodzi bardzo dobrze. Filtry w obu autach wymieniane co ok. 1,5 roku.
Passat 2.0 TFSI BWA 200KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga