osad w zbiorniku wyrownawczym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 02 cze 2013, 17:57
- Lokalizacja: Nowa Ruda/Frankfurt
osad w zbiorniku wyrownawczym
co to jest ten brazowy osad w zbiorniku , plynu ubylo po odkreceniu korka na rozgrzanym i pracujacym silniku ,stan na minimum utrzymuje sie caly czas w oleju nie ma sladow plynu olej po wymianie ok 7 tys km stan trzyma taki sam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Skroplenia są naturalne, ponieważ gorący płyn paruje i osadza się na zimniejszych ściankach. Z bocznych spływa, a na górnej zostają krople
.
[ Dodano: 2017-07-16, 22:05 ]
Należałoby zdemontować zbiorniczek i go wyczyścić. Warto też przepłukać układ i zalać nowym płynem, ponieważ na pewno część tego krąży. Jeśli po jakimś czasie osad wróci, to trzeba się tym zająć
.

[ Dodano: 2017-07-16, 22:05 ]
Należałoby zdemontować zbiorniczek i go wyczyścić. Warto też przepłukać układ i zalać nowym płynem, ponieważ na pewno część tego krąży. Jeśli po jakimś czasie osad wróci, to trzeba się tym zająć

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 02 cze 2013, 17:57
- Lokalizacja: Nowa Ruda/Frankfurt
odswieze temat, skroplenia skropleniami, ale skad ten brazowy osad w zbiorniku? kondensat? dodam ze post pisalem rok temu i od tego czasu ubylo troche plynu, myslicie ze moze byc to uszczelka pod glowica? jezdze tak juz 3 rok, przejechane ok 80 tys km i nic nie pogarsza sie jedyne co mnie niepokoi to kiedy odkrecam korek na zbiorniku wyrownawczym to poziom plynu wzrasta, czasami przelewa sie przez przelew
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
- Lokalizacja: Olsztyn
Ja miałem identyczny osad, jakby sadza się osadzała w Renault Trafic 2.0 DCI 2014r. Też były czarne wizje, że uszczelka, że korek zbiorniczka itp. itd. Poziom płynu się podnosił a węże były twarde. Auto użytkowane tak było rok. Okazało się, że nieszczelna jest chłodnica zaworu EGR. Po jej wymianie wszystko ustąpiło. Wystarczy poczytać na forach, nieszczelna chłodnica zaworu EGR daje identyczne objawy jak padnięta uszczelka pod głowicą. Sporo warsztatów idzie w tą strone i naciąga na koszta. Uszczelka zrobiona a problem jest dalej.Robberto pisze:odswieze temat, skroplenia skropleniami, ale skad ten brazowy osad w zbiorniku? kondensat? dodam ze post pisalem rok temu i od tego czasu ubylo troche plynu, myslicie ze moze byc to uszczelka pod glowica? jezdze tak juz 3 rok, przejechane ok 80 tys km i nic nie pogarsza sie jedyne co mnie niepokoi to kiedy odkrecam korek na zbiorniku wyrownawczym to poziom plynu wzrasta, czasami przelewa sie przez przelew
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
059 131 515 BL » 059 131 515 BQ » 059 131 515 CG » 059 131 515 EE » 059 131 515 EH
Numery dotyczą silników 3.0 TDI o kodach CLAA, CLAB, CDUC i CDUD. Nowa chłodnica w ASO kosztuje ok. 3110 zł.
https://allegro.pl/listing?string=(%220 ... i-1-4-0806
Specjalnie wpisałem tak w wyszukiwarkę allegro, aby szukało konkretnych numerów, a nie również podobnych.
[ Dodano: 2018-08-07, 21:47 ]
Będzie
.
Numery dotyczą silników 3.0 TDI o kodach CLAA, CLAB, CDUC i CDUD. Nowa chłodnica w ASO kosztuje ok. 3110 zł.
https://allegro.pl/listing?string=(%220 ... i-1-4-0806
Specjalnie wpisałem tak w wyszukiwarkę allegro, aby szukało konkretnych numerów, a nie również podobnych.
[ Dodano: 2018-08-07, 21:47 ]
Będzie

Ostatnio zmieniony 07 sie 2018, 21:51 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.