Mam mały (przy dzisiejszych upałach to raczej duży

Mianowicie przy sprawdzaniu organoleptycznie mikrofonu (kiepsko zbiera) w podsufitce zrobiłem zwarcie śrubokrętem i szlag trafił oświetlenie.
VCDS pokazuje
03123 - Terminal 30 - 2
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 7
30 - 2 - bezpiecznik odpowiedzialny za oświetlenie sprawdzony, jak i 2 odpowiedzialny za oświetlenie i klimę naraz.
Na bezpiecznikach jest napięcie, nie dochodzi napięcie do oświetlenia konsoli.
Jest to mniejszy z problemów ale może powiązany z 2 - mianowicie błąd
1 Fault Found:
0269 - Control Circuit for A/C Compressor
B10A9 29 [008] - Signal Implausible
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 47
Voltage terminal 30: 12.77 V
Compressor current: actual value: 0 mA
Compressor current: specified value: 688 mA
Po kolei
- bezpieczniki sprawdzone - są ok
- przywróciłem kodowanie do poprzedniego - w 08, w 5F i chyba w 09 (wcześniej probowałem odblokować green menu by sprawdzić człość mikrofonu ale nie wchodziło, na mmi miałem dogrzewanie paliwowe ale VCDS nie widział webasto, sprawdzałem gateway czy obsłuży High Beam Assist, czy jest możliwe że posypało się coś w adaptacjach? Które kanały sprawdzać?
- sprężarka wygląda jakby chodziła - w tym modelu ma sprzęgło czy bezsprzegłowa CVC
- czy idzie vcds-em zmapować i wgrać adaptacje dla modułów z innego auta
- czy są przekaźniki do sprawdzenia pod kierownicą jak np w A6C6?
- czy mam uwalony bordnetz - czytałem że w innych Vagach awaria oświetlenia czasem prowadziła do spalonego Borda lub komfortu
- Czy ktoś ze Śląska jest w stanie mi pomóć to ogarnąć?