Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

kodowania do ogrzewania postojowego

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
atlas audi a6

kodowania do ogrzewania postojowego

Post autor: atlas audi a6 » 18 gru 2019, 07:02

Dzień Dobry wszystkim

Chciałbym zapytać jakie ogrzewanie mają nasze autka w oryginale tj. suche czy mokre?
Słyszałem bowiem, że można tak zakodować "webasto" aby grzało nie tylko wnętrze pojazdu ale również silnik w trakcie postoju. Skutkiem tego miałoby być podgrzania zanim odpalę samochód w zimę. Czy ktoś spotkał się z takim tematem?

Awatar użytkownika
KKgg
Moderator
Moderator
Posty: 522
Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: KKgg » 18 gru 2019, 08:37

Piec jest mokry. Z tego co mi wiadomo za grzanie wyłącznie kabiny odpowiada elektozawór który odcina obieg silnika. Nic nie wiem na temat kodowania. BTW-próbowałem kiedyś po schematach z etki jakiejś internetowej rozkminiać system chłodzenia silnika w CNHA pod kątem doposażenia w Webasto... Wygląda to dość skomplikowanie :)

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 19 gru 2019, 06:49

KKgg pisze:Piec jest mokry. Z tego co mi wiadomo za grzanie wyłącznie kabiny odpowiada elektozawór który odcina obieg silnika. Nic nie wiem na temat kodowania. BTW-próbowałem kiedyś po schematach z etki jakiejś internetowej rozkminiać system chłodzenia silnika w CNHA pod kątem doposażenia w Webasto... Wygląda to dość skomplikowanie :)
Webasto mam zamontowane oryginalnie więc jeden problem z głowy natomiast interesuje mnie właśnie ten zawór który zamyka obieg silnika. Gdzieś dokopałem się do informacji, ze można to wysterować i webasto będzie grzało silnik.

Awatar użytkownika
KKgg
Moderator
Moderator
Posty: 522
Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: KKgg » 19 gru 2019, 08:22

Być może (to jest ślepy strzał) wystarczy tylko odpiąć konektor od tego zaworu. Na tzw chłopski rozum, w stanie spoczynkowym powinien puszczać płyn na pełny obieg. Wtyczka ma tylko dwa piny z tego co widzę więc raczej nie ma tam żadnego sterownika/czujnika który rzuciłby błędem...
Być może ktoś oblatany w elektryce C7 mógłby to sprawdzić/potwierdzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga