Dzień Dobry wszystkim
Chciałbym zapytać jakie ogrzewanie mają nasze autka w oryginale tj. suche czy mokre?
Słyszałem bowiem, że można tak zakodować "webasto" aby grzało nie tylko wnętrze pojazdu ale również silnik w trakcie postoju. Skutkiem tego miałoby być podgrzania zanim odpalę samochód w zimę. Czy ktoś spotkał się z takim tematem?
kodowania do ogrzewania postojowego
-
OnlineKKgg
- Moderator
- Posty: 599
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Piec jest mokry. Z tego co mi wiadomo za grzanie wyłącznie kabiny odpowiada elektozawór który odcina obieg silnika. Nic nie wiem na temat kodowania. BTW-próbowałem kiedyś po schematach z etki jakiejś internetowej rozkminiać system chłodzenia silnika w CNHA pod kątem doposażenia w Webasto... Wygląda to dość skomplikowanie 

Moje modzenie: hak Ori, kamera cofania ori, komforty z masażem+dołożenie ogrzewania kanapy tył, dołożenie wzmacniacza+wymiana głośników, dołożenie grzanej kiery i Webasto
Webasto mam zamontowane oryginalnie więc jeden problem z głowy natomiast interesuje mnie właśnie ten zawór który zamyka obieg silnika. Gdzieś dokopałem się do informacji, ze można to wysterować i webasto będzie grzało silnik.KKgg pisze:Piec jest mokry. Z tego co mi wiadomo za grzanie wyłącznie kabiny odpowiada elektozawór który odcina obieg silnika. Nic nie wiem na temat kodowania. BTW-próbowałem kiedyś po schematach z etki jakiejś internetowej rozkminiać system chłodzenia silnika w CNHA pod kątem doposażenia w Webasto... Wygląda to dość skomplikowanie
-
OnlineKKgg
- Moderator
- Posty: 599
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Być może (to jest ślepy strzał) wystarczy tylko odpiąć konektor od tego zaworu. Na tzw chłopski rozum, w stanie spoczynkowym powinien puszczać płyn na pełny obieg. Wtyczka ma tylko dwa piny z tego co widzę więc raczej nie ma tam żadnego sterownika/czujnika który rzuciłby błędem...
Być może ktoś oblatany w elektryce C7 mógłby to sprawdzić/potwierdzić.
Być może ktoś oblatany w elektryce C7 mógłby to sprawdzić/potwierdzić.