witam.
problem jest z wentylatorem nagrzewnicy.
Po odpaleniu samochodu niedziala. Czasami zalaczy sie ale samochod musi byc odpalony conajmniej 15min. Błędy
01592 - Czujnik jakości powietrza (G238)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 181
Przebieg: 268177 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2022.07.13
Czas: 09:45:14
Ramka zamrożona:
Temperatura: 24.0*C
02785 - Potencjometr przedniego prawego nawiewu na tułów (G388)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 11
Wew.licznik błędów: 199
Przebieg: 268177 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2022.07.13
Czas: 09:45:14
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.60 V
(bez jednostek): 217.0
(bez jednostek): 255.0
00732 - Potencjometr w silniku nastawczym prawej klapy przestrzeni nóg (G140)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 11
Wew.licznik błędów: 199
Przebieg: 268177 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2022.07.13
Czas: 09:45:14
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.60 V
(bez jednostek): 42.0
(bez jednostek): 255.0
02763 - Potencjometr (G330) silnika ustaw.pośredniej klapy wentylacji
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 11
Wew.licznik błędów: 199
Przebieg: 268177 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2022.07.13
Czas: 09:45:14
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.60 V
(bez jednostek): 220.0
(bez jednostek): 255.0
00731 - Potencjometr w silniku nastawczym lewej klapy przestrzeni nóg (G139)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 109
Wew.licznik błędów: 238
Przebieg: 273240 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2022.09.02
Czas: 08:22:46
Ramka zamrożona:
Napięcie: 13.60 V
(bez jednostek): 217.0
(bez jednostek): 255.0
00256 - Klimatyzacja; czujnik ciśnienia / temperatury środka chłodniczego (G395)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 12
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 279269 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2023.01.04
Czas: 10:34:33
02071 - Lokalna magistrala danych
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 4
Wew.licznik błędów: 199
Przebieg: 279759 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2023.01.21
Czas: 16:10:59
01844 - Sterownik dmuchawy świeżego powietrza (J126)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 7
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 279761 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2023.01.21
Czas: 18:08:19
Ramka zamrożona:
Temperatura: 13.0*C
Prędkość: 0.0 km/h
(bez jednostek): 27.0
(bez jednostek): 215.0
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: błędy skasowane
Wentylator nagrzewnicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sty 2023, 17:14
- Imię: Konrad
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łuków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 573
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Re: Wentylator nagrzewnicy
Z tych wszystkich błędów jedynie ten 01844 o sterowniku dmuchawy może być w tym przypadku istotny. Sterownik jest przykręcony do dmuchawy na podszybiu. Tu masz link:
klimatyzacja-c6/czujnik-j126-gdzie-szukac-t37827.html
Powinieneś skasować wszystkie błędy i zobaczyć co Ci pozostanie, bo wiele z nich jest starych. Podejrzewam jednak, że to sama dmuchawa nadaje się do regeneracji i ma zużyte już szczotki, które nie zawsze zaskakują. Akurat dzisiaj otrzymałem taką zregenerowaną dmuchawę i jutro będę komuś podmieniał. Też mu się najczęściej nie załączała dmuchawa, ale gdy ją od podszybia ruszyłem patyczkiem, to najczęściej zaczynała się kręcić.
klimatyzacja-c6/czujnik-j126-gdzie-szukac-t37827.html
Powinieneś skasować wszystkie błędy i zobaczyć co Ci pozostanie, bo wiele z nich jest starych. Podejrzewam jednak, że to sama dmuchawa nadaje się do regeneracji i ma zużyte już szczotki, które nie zawsze zaskakują. Akurat dzisiaj otrzymałem taką zregenerowaną dmuchawę i jutro będę komuś podmieniał. Też mu się najczęściej nie załączała dmuchawa, ale gdy ją od podszybia ruszyłem patyczkiem, to najczęściej zaczynała się kręcić.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sty 2023, 17:14
- Imię: Konrad
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łuków
Re: Wentylator nagrzewnicy
Dzięki. Narazie jest u mechanika i nie mogą dojść. Mają do elektryka zaprowadzić. Jak zrobią napiszę co było przyczyną.