Witam wszystkich serdecznie i liczę na fachową pomoc. Rok temu zatarciu uległa moja sprężarka więc zakupiłem zregenerowany kompresor, osuszacz i dyszę dławiącą a także wykonano czyszczenie całego układu. Pechowo i w tym roku zatarciu uległ kompresor. Moje pytania to:
1.Czy można skutecznie wypłukać cały układ z brudu rozpadającego się kompresora jak np.chłodnica klimy ?
2.Jaka metoda jest najlepsza w celu wyczyszczenia całego układ ?
3.Czy lepiej założyć regenerowny kompresor czy używany ?
4.Gdzie polecacie zabieg płukania układu w okolicy ÂŁodzi ?
[ A6 C6] Płukanie ukladu klimatyzacji
0x4B25A, przejęzyczenie 
kacper84, a kto Ci robił rok temu ten zabieg?
MOże zapomniał zalać kompresor olejem, że zatarł się ponownie i nei mówie tu o dawce oleju dodawanej do czynnika, tylko zalanie sprężarki odpowiednią ilością przy pierwszym montażu.
a co do sprężarki to ja pewnie bym zakupił używaną. Jakoż uważam żę regenerowana to już może być na odpierdziel zreanimowana i padnie tak jak ta Twoja teraz.

kacper84, a kto Ci robił rok temu ten zabieg?
MOże zapomniał zalać kompresor olejem, że zatarł się ponownie i nei mówie tu o dawce oleju dodawanej do czynnika, tylko zalanie sprężarki odpowiednią ilością przy pierwszym montażu.
a co do sprężarki to ja pewnie bym zakupił używaną. Jakoż uważam żę regenerowana to już może być na odpierdziel zreanimowana i padnie tak jak ta Twoja teraz.
Chodziło mi oczywiście o kompresor klimatyzacji. Wracając do mojego układu to teraz zakupiłem dobry używany kompresor, osuszacz, dysze dławiącą i chłodnice klimy. Panowie pytanie teraz gdzie płukać układ i czym? Słyszałem że najlepsze jest czyszczenie pulsacyjne, ale u mnie praktycznie zostały tylko rurki i parownik do płukania. Osoba która załatwiała mi kompresor powiedziała że wystarczy wielokrotne przeplukanie pod ciśnieniem z chemią każdej rurki , zastosowanie azotu próżnia i odessanie układy . Koledzy zgodzić się na takie płukanie czy szukać pulsacyjnego, koledzy ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
Wolałem się upewnićbiernik pisze:0x4B25A, przejęzyczenie

Ja znów uważam, że wolę reanimować swoją, bo wiem jaki mam przebieg i nie kupię sprężarki z auta, które przejechało już 150k czy 250k km... i też zaraz może paść...biernik pisze:Jakoż uważam żę regenerowana to już może być na odpierdziel zreanimowana i padnie tak jak ta Twoja teraz.


kacper84, na Twoim miejscu wybrał bym się do profesionalnego zakładu i tam zrobił to całe oczyszczanie... z tego co mi mój spec od klimy mówił, to łączy się to z wymontowywaniem elementów klimatyzacji (parownik, skraplacz itd.)... niestety

Jak naprawiałem swoją sprężarke to koleś mi powiedział że trzeba parownik zdemontować czyli deska idze do demontażu koszt całego czyszczenia 700-1000 pln jak nei będzie problemów, ale trzeba się liczyć ze cena może wzrosąć.kacper84 pisze:A czy jest możliwość przeczyszczenia parownika samym płukaniem układu bez zdejmowania deski rozdzielczej? Słyszałem że należy go wymontować i założyć nowy. Panowie nie chcę żeby przez ten parownik padł cały układ skoro wszystko będzie nowe.
Tutj mowa byłą tylko o czyszczeniu układu. bez żadnych nowyczh cześci tylko wszystkie oringi nowe w tej cenie.