Wyciek z węża łączącego silnik z nagrzewnicą 2.4 165 km
Wyciek z węża łączącego silnik z nagrzewnicą 2.4 165 km
Dzis znalazlem miejsce w którym cieknie mi plyn jest to przy silniku na laczeniu węza z silnikiem,jest to plastikowa koncówka na wężu , teraz pytanie czy ktos kiedys przy tym grzebał, jak to sie laczy itp? dostęp masakra , cala przepustnice itd chyba bedzie trzeba wykrecać
![Obrazek]()
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Łączy się na szybko złączkę z metalowym drucikiem przerabiałem ostatnio to w 2.7 BIT, w środku jest oring zdemontuj podjedz do samochodowego albo rolniczego dobierz z parę oringów żebyś mógł sobie dopasować i zmontuj. Ja kupiłem 3 oringi za 1.40 dobrałem odpowiedni poskładałem i jest git, miejsca mało ale musisz porozkręcać to co ci przeszkadza uzbroić się w cierpliwość i na pewno dasz rade. Powodzenia w naprawie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Łączy się na szybko złączkę z metalowym drucikiem przerabiałem ostatnio to w 2.7 BIT.
Mam pytanie o tą szybko złączkę i drucik, gdzie znajduje się ten drucik, jak go najlepiej wyjąć z której strony. Bo rozumiem ze jak się go wyjmie to już tylko wyciągnąć węża. Mam pytanie co dokładnie musiałeś rozebrać żeby się do tego dostać bo mamy takie same silniki.
Z góy dzięki za pomoc.
Mam pytanie o tą szybko złączkę i drucik, gdzie znajduje się ten drucik, jak go najlepiej wyjąć z której strony. Bo rozumiem ze jak się go wyjmie to już tylko wyciągnąć węża. Mam pytanie co dokładnie musiałeś rozebrać żeby się do tego dostać bo mamy takie same silniki.
Z góy dzięki za pomoc.
Z tego co kojarzę to twój temat był w innym dziale i ci na niego odpisałem. Pamiętam że u ciebie jest to z drugiej strony niż u mnie, tam też grzebałem ale dokręcałem tylko opaski na wężu bo mam tam wpięty parownik od gazy. Na pewno musisz zdemontować dolot z góry ten y i odkręcić i odchylić zbiorniczek płynu a resztę to sam musisz popatrzeć i zdecydować co ułatwi ci dostęp, miejsca mało no ale jakoś trzeba sobie radzić.
Co do odbezpieczenia to tak jak na zdjęciach wtedy możesz ściągać wąż, w środku jest oring wystarczy dopasować i wymienić będzie po kłopocie.
Co do odbezpieczenia to tak jak na zdjęciach wtedy możesz ściągać wąż, w środku jest oring wystarczy dopasować i wymienić będzie po kłopocie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
To o ten wąż mi chodziło zdjęcia miały tylko ci pokazać jak wygląda ta szybko złączka i jak ja zdemontować. Jeżeli cieknie ci z króćca to w środku jest oring dopasuj i wymień, jeżeli z węża to będzie trochę ciężej. Jeżeli cieknie z węza na odcinku króciec trójnik od gazy to zdemontuj dopasuj waż i wymień, na króćcu jak i na trójniku powinien być mocowany metalowymi opaskami. Jeżeli cieknie z węża za trójnikiem od gazu a łączeniem z nagrzewnicą będzie ciężej z tym kawałkiem węza bo na nim jest odpowietrznik od nagrzewnicy. Co do miejsca to musisz jakoś sobie tam dostęp zrobić i poodkręcać i odchylać to co ci będzie przeszkadzać w dojściu.
Koledzy podłączę się do tematu bo tez mi tam delikatnie ciekło.. ale padł też wiatrak klimi i wczoraj w korku nastąpiło przeciążenie i wąż rozwaliło...
Czy możecie pomoc z określeniem nr takalogowego zdjęcia z tego zdjęcia
Pacjent Audi A6 C5 rok 98 silnik ALG 2.8 193 FWD
Czy możecie pomoc z określeniem nr takalogowego zdjęcia z tego zdjęcia
Pacjent Audi A6 C5 rok 98 silnik ALG 2.8 193 FWD
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nowy posiadacz Audi 
A6 C5 Avant '98 2.8 ALG Tip LPG ESGI

A6 C5 Avant '98 2.8 ALG Tip LPG ESGI
Witam.
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem a6.
Wczoraj zakładali mi gaz i chyba coś spieprzyli bo jak tylko przyjechałem to powiedzieli, że wąż od nagrzewnicy gdzie montowali parownik jest na wykończeniu i może strzelić niebawem.
Podczas programowania gazu (wkręcając auto na wysokie obroty) wąż strzelił.
Dziś ustaliłem w ASO, że węże jakie są przy tym silniku do nagrzewnicy to:
4B0819371L zasilanie
4B0819373K powrót
Nigdzie nie mogę ich dostać, ani w hurtowniach a używki same do TDI albo 1.8T.
Czy ktoś wie czy pasować będą jakieś inne np. z VW lub Skody?
Pomóżcie koledzy! dziś cały dzień szukałem tych węży i nie znalazłem a auto czeka
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem a6.
Wczoraj zakładali mi gaz i chyba coś spieprzyli bo jak tylko przyjechałem to powiedzieli, że wąż od nagrzewnicy gdzie montowali parownik jest na wykończeniu i może strzelić niebawem.
Podczas programowania gazu (wkręcając auto na wysokie obroty) wąż strzelił.
Dziś ustaliłem w ASO, że węże jakie są przy tym silniku do nagrzewnicy to:
4B0819371L zasilanie
4B0819373K powrót
Nigdzie nie mogę ich dostać, ani w hurtowniach a używki same do TDI albo 1.8T.
Czy ktoś wie czy pasować będą jakieś inne np. z VW lub Skody?
Pomóżcie koledzy! dziś cały dzień szukałem tych węży i nie znalazłem a auto czeka
