Witam forumowiczów
Odświeżam temat który założyłem w 2011 r.
Otóż w zime 2011r. wyciekał mi płyn chłodniczy w momencie gdy gasiłem rozgrzany silnik, po ostygnięciu i podczas pracy nic nie wyciekało. Patrząc od spodu po zdjęciu osłony silnika, kapało idealnie po środku miski olejowej.
Na moje szczeście gdy zima się skończyła nagle skończyło też cieknąć i od tego czasu w ogóle nie ubywało płynu
I teraz po 1,5 roku znów to samo, gdy zgaszę silnik cieknie jak cholera od przodu miski olejowej po środku , gdy auto już ostygnie wyciek zanika , także przy włączonym silniku nic nie leci.
W tej chwili muszę dolewać ok 4 litry płynu w dwa tygodnie.
Od 2011 roku silnik nie był rozbierany, jedynie wymiany filtrów i oleju ostatnio w marcu.
Czy macie jakiś pomysł gdzie szukać? Czy miał ktoś podobne objawy?
Niestety nie mam garażu żeby rozebrać auto.
[ A6 C5] [A6 C5 2.8 quattro] wyciek płynu chłodniczego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
- Lokalizacja: Tychy/Śląsk
[ A6 C5] [A6 C5 2.8 quattro] wyciek płynu chłodniczego
Quattro i długo długo nic 

- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
- Lokalizacja: Tychy/Śląsk
Ale przecież z tego co znalazłem na forum to ten czujnik jest z tyłu silnika jakby za kolektorem ssącym, czyli od strony podszybia, a tutaj cieknie z przodu. od strony pasa przed przedniego.
Generalnie chciałem się poradzić czy taki objaw, tzn że cieknie tylko podczas wyłączenia silnika a w trakcie pracy albo już na zimno gdy auto stoi nie cieknie, czy jest to wskazówka że np jest to pompa wody??Czy np taki objaw wyklucza pompę wody...? bo z tego co mi się wydaje jeżeli to pompa to niestety koszt samej robocizny będzie znaczny a jeżeli jakiś oring czy uszczelka przy wężach chłodniczych to trochę kasy zostanie w kieszeni, a niestety mechanicy są tacy a nie inni i o naciągaczy nie trudno.
Generalnie chciałem się poradzić czy taki objaw, tzn że cieknie tylko podczas wyłączenia silnika a w trakcie pracy albo już na zimno gdy auto stoi nie cieknie, czy jest to wskazówka że np jest to pompa wody??Czy np taki objaw wyklucza pompę wody...? bo z tego co mi się wydaje jeżeli to pompa to niestety koszt samej robocizny będzie znaczny a jeżeli jakiś oring czy uszczelka przy wężach chłodniczych to trochę kasy zostanie w kieszeni, a niestety mechanicy są tacy a nie inni i o naciągaczy nie trudno.
Quattro i długo długo nic 
