Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc!
Sytuacja wygląda następująco... Padła mi sprężarka od klimatyzacji (1.9 tdi AFN). Ze wstępnych oględzin wynika że rozleciało się łożysko koła pasowego w sprężarce. Pełno opiłków i smrodu z paska. ÂŚciąłem pasek sprężarki w obawie o uszkodzenie silnika.
Potrzebuję zakupić lub naprawić sprężarkę. I chciałbym się dopytać was drodzy forumowicze jak to wygląda???
Czy kupić nową??? Czy używaną i oddać do regeneracji czy może uda się jeszcze moją uratować???
Wstępnie dowiadywałem się i okazuje się że jest kilka rodzajów sprężarek a ja oczywiście poszukuję tej odpowiedniej.
Oto mój vin: (mam nadzieję że po nim uda się ustalić model sprężarki) WAUZZZ4BZWN085704
Jeżeli ktoś miałby namiary na sprężarkę np. link allegro lub podobne porszę bardzo o podanie go w poście!
Dziękuję z góry za pomoc i POZDRAWIAM!!!
Uszkodzona sprężarka klimatyzacji
Ja korzystałem z usług tej firmy: http://www.euro-klima.pl/Kontakt.aspx.
Oddałem im swój kompresor i dostałem po regeneracji odpowiedni za 600zł z gwarancją 6miesięcy. Można tam pojechać i dobiorą na miejscu lub wysłać i przyślą inny.
Swoją najpierw dałem do sprawdzenia na hamowni - i okazało się, że oprócz nieszczelności są w niej opiłki metalu i głośno pracuje (koszt sprawdzenia to 100zł, ale że zamieniłem u nich na regenerowaną to odpuścili te koszty).
Byłem tam osobiście i zrobili na mnie pozytywne wrażenie - kupa sprzętu, części i wysokie kompetencje pracowników, ponadto kompleksowy serwis klim mają na miejscu.
Oddałem im swój kompresor i dostałem po regeneracji odpowiedni za 600zł z gwarancją 6miesięcy. Można tam pojechać i dobiorą na miejscu lub wysłać i przyślą inny.
Swoją najpierw dałem do sprawdzenia na hamowni - i okazało się, że oprócz nieszczelności są w niej opiłki metalu i głośno pracuje (koszt sprawdzenia to 100zł, ale że zamieniłem u nich na regenerowaną to odpuścili te koszty).
Byłem tam osobiście i zrobili na mnie pozytywne wrażenie - kupa sprzętu, części i wysokie kompetencje pracowników, ponadto kompleksowy serwis klim mają na miejscu.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, 07:37 przez Pittip, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
dawid018, Spręzarka jest na elektromagnes i sprzęgło z przodu??
Węże od klimy sa na Skrętki do kompresora czy na pody (stopu przykręcane obok śrubą)??
Jesli na Skrętki to Zexel - nawet numeru nie musisz znac czystaczy producent kompresora - wszedzie czy to A4 czy A6 był ten sam rodzaj.
Jeśli jednak nie ma sprzegła i sa pody to może byc Denso a tu juz numer potrzebny (chociaż w Passatach były takze denso ze sprzegłem - ale to już silniki na PD)
Węże od klimy sa na Skrętki do kompresora czy na pody (stopu przykręcane obok śrubą)??
Jesli na Skrętki to Zexel - nawet numeru nie musisz znac czystaczy producent kompresora - wszedzie czy to A4 czy A6 był ten sam rodzaj.
Jeśli jednak nie ma sprzegła i sa pody to może byc Denso a tu juz numer potrzebny (chociaż w Passatach były takze denso ze sprzegłem - ale to już silniki na PD)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27