Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5] ukryte kody klimatronica-problem

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
Tomashito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 18 lip 2010, 02:37
Lokalizacja: Lubartów

[ A6 C5] ukryte kody klimatronica-problem

Post autor: Tomashito » 24 paź 2012, 16:12

Witam.Chciałem sie pobawić ostatnio tymi ukrytymi kodami.Otoż wszedzie gdzie nie zagladam jest opis jak wejsc-to sie zgadza i 61 tych funkcji.Otóż u mnie jest ich 89 i wogule sie nic nie zgadzają wartości.Auto jest z 2001 sedan automat quattro 2.7 bit.Moze mnie ktoś oświecić jezeli jakąś gafe daje,albo podesłać prawidłowe kody.

Dziekuje i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 24 paź 2012, 22:59

ja znalazłem taki opis

Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Wyłączasz tak samo.
Wyświetlana wartości kodu.

Moze ten opis działa tylko w przypadku klimy ale jdnostrefowej?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Tomashito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 18 lip 2010, 02:37
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Tomashito » 26 paź 2012, 21:42

Nie wiem,ale wyświetlają sie wartości tylko że błędne np najprostsze predkość czy RPM to głupoty są.Miałem pare lat temu C4 z jednostrefowym starszym klimatronikiem i tam wszystko hulało jak trzeba-z ciekawosci sprawdziłem bo miałem gdzieś w garażu to wydrukowane-to są te same kody co w całym necie krąża do C4!
teraz tylko niech ktoś sie odezwie z kodami do dwustrefowej klimy z C5.

Dzieki i pozdrawiam

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 28 paź 2012, 23:00

ktos na forum a4 podobno przypadkiem wszedl gdizes i działało ale nie potrafi tego powtórzyc. sam tez szukam i nie moge znaleźć moze sa to dobre kody tylko w jakims innym systemie wyświetlane?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
M3L3R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 paź 2012, 19:20
Lokalizacja: Kolobrzeg/Dublin

Re: ukryte kody klimatronica-problem

Post autor: M3L3R » 15 lis 2012, 22:34

Tomashito pisze:Witam.Chciałem sie pobawić ostatnio tymi ukrytymi kodami.Otoż wszedzie gdzie nie zagladam jest opis jak wejsc-to sie zgadza i 61 tych funkcji.Otóż u mnie jest ich 89 i wogule sie nic nie zgadzają wartości.Auto jest z 2001 sedan automat quattro 2.7 bit.Moze mnie ktoś oświecić jezeli jakąś gafe daje,albo podesłać prawidłowe kody.

Dziekuje i pozdrawiam.
Mam to samo... 89opcji. Autko z 03r. z klima dwustrefowa, moze ktos ma informacje na temat tych kodow?

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 26 lis 2014, 13:04

ja tylko znalazłem narazie gdzie w tych 89 kodach jest tem silnika tzn płycny chłodzącego. Wchodzimy tak jak w jednostrefowej klimie recylkulacja i nawiew w gore potem po lewo plusem lub minucem klikamy az do 57 lub 59 kanału oba pokazują to samo i wciskamy guzik recylkulacji i mmy pokazana temp. owywiście rośnie ona powoli. Działa u mnie tak, że gdy mam na klimatroniku 67 stopni to wskazówka już się rosza. i na wagu pokazuje niemal, że to samo różnica trzech stopnii.

[ Dodano: 2014-11-26, 13:01 ]
Procedura uruchomienia Audi Climatronic ukryte menu
1. Włącz system Climatronic przekręcając kluczyk do pozycji II.
2. Naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przyciski recyrkulacji oraz nawiewu na szybę przednią.
3. Po chwili pojawi się na wyścietlaczu Climatronic ukryte menu serwisowe.
4. Przyciskami ustawiania temperatury wybierz kanał.
5. Przyciskiem recyrkulacji powietrza wejdź do odczytywania wartości wybranego kanału.
Lista kanałów Audi Climatronic ukryte menu
1 - lista aktualnych błędów DTC
2 - odczyt czujnika temperatury w podsufitce (G 86)
3 - odczyt czujnika temperatury w zestawie wskaźników (G 56)
4 - odczyt czujnika temperatury we wlocie świeżego powietrza (G 89)
5 - odczyt czujnika temperatury zewnętrznej (G 17), przód pojazdu
6 - odczyt czujnika temperatury zewnętrznej
7 - odczyt czujnika temperatury na wylocie z dmuchawy (G 109)
8 - odczyt czujnika w miezsalniku powietrza (G 92)
9 - odczyt czujnika w mieszalniku powietrza
10 - zadane położenie klapy mieszalnika powietrza
11 - odczyt czujnika centralej klapy (G 112)
12 - zadane położenie centralnej klapy
13 - odczyt czujnika klapy nawiewu na nogi (G 114)
14 - zadane położenie klapy nawiewu na nogi
15 - odczyt czujnika klapy nawiewu (G 113)
16 - zadane położęnie klapy nawiewu
17 - prędkość pojazdu (km/h)
18 - napięcie dmuchawy powietrza
19 - zadane napięcie dmuchawy powietrza
20 - napięcie przy kompesorze klimatyzacji
21 - licznik ostrzeżeń o niskim napięciu
22 - stan wyłącznika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji (F 118)
23 - licznik wyłącznika (F 118)
24 - cycles of the switches, absolute non-fluctuating
25 - odczyt z czujnika kick-down
26 - ostrzeżenie o temepraturze chłodziwa silnika
27 - obroty silnika
29 - obroty kompresora klimatyzacji
30 - wersja oprogramowania
32 - licznik błędów klapy mieszalnika powietrza
33 - licznik błędów klapy centralnej
34 - licznik błędów klapy nawiewu na nogi
35 - licznik błędów klapy powietrza
36 - skrane położenie klapy (G 92)
37 - skrane położenie klapy (G 92)
38 - skrane położenie klapy (G 112)
39 - skrane położenie klapy (G 112)
40 - skrane położenie klapy (G114)
41 - skrane położenie klapy (G114)
42 - skrane położenie klapy (G 113)
43 - skrane położenie klapy (G 113)
44 - licznik uruchomień pojazdu
45 - temperatura wewnątrz pojazdu, wartość uśredniona
46 - temperatura zewnętrza, wartość uśredniona
47 - temperatura zewnętrzna podana w stopniach celsiusza
48 - temperatura zewnętrzna
49 - licznik błędów odczytu prędkości pojazdu
50 - czas postoju (w minutach)
51 - temperatura chłodziwa silnika
52 - przyczyna wyłącznie kompresora klimatyzacji
53 - ???
54 - charakterystyka pracy systemu
55 - temperatura zewnętrza do podania na wyświetlaczu FIS/DIS między zegarami
56 - odczyt czujnika temperatury w podsufitce podany w stopniach celsiusza (G 86)
57 - odczyt czujnika temperatury w zestawie wskaźników podany w stopniach celsiusza (G 56)
58 - odczyt czujnika temperatury we wlocie świeżego powietrza podany w stopniach celsiusza (G 89)
59 - odczyt czujnika temperatury zewnętrznej podany w stopniach celsiusza (G 17), przód pojazdu
60 - odczyt czujnika temperatury na wylocie z dmuchawy w stopniach celsiusza (G 109)
61 - wersja oprogramowania
86 - test segmentów wyświetlacza
Kody DTC (diagnostic trouble codes) odczytane w Climatronic ukryte menu
00.0 brak błędów
02.1 (G86) czujnik temperatury w podsufitce, obwód stale przerwany
02.2 (G86) czujnik temperatury w podsufitce, obwód stale zwarty
02.3 (G86) czujnik temperatury w podsufitce, obwód sporadycznie przerwany
02.4 (G86) czujnik temperatury w podsufitce, obwód sporadycznie zwarty
03.1 (G56) czujnik temperatury w zestawie wskaźników, obwód stale przerwany
03.2 (G56) czujnik temperatury w zestawie wskaźników, obwód stale zwarty
03.3 (G56) czujnik temperatury w zestawie wskaźników, obwód sporadycznie przerwany
03.4 (G56) czujnik temperatury w zestawie wskaźników, obwód sporadycznie zwarty
04.1 (G89) czujnik temperatury na wlocie świeżego powietrza, obwód stale przerwany
04.2 (G89) czujnik temperatury na wlocie świeżego powietrza, obwód stale zwarty
04.3 (G89) czujnik temperatury na wlocie świeżego powietrza, obwód sporadycznie przerwany
04.4 (G89) czujnik temperatury na wlocie świeżego powietrza, obwód sporadycznie zwarty
05.1 (G17) czujnik temperatury zewnętrznej, przód, obwód stale przerwany
05.2 (G17) czujnik temperatury zewnętrznej, przód, obwód stale zwarty
05.3 (G17) czujnik temperatury zewnętrznej, przód, obwód sporadycznie przerwany
05.4 (G17) czujnik temperatury zewnętrznej, przód, obwód sporadycznie zwarty
06.1 (G110) czujnik cieczy chłodzącej, obwód stale przerwany
06.2 (G110) czujnik cieczy chłodzącej, obwód stale zwarty
06.3 (G110) czujnik cieczy chłodzącej, obwód sporadycznie przerwany
06.4 (G110) czujnik cieczy chłodzącej, obwód sporadycznie zwarty
07.1 (G109) czujnik temperatury na wylocie z dmuchawy, obwód stale przerwany
07.2 (G109) czujnik temperatury na wylocie z dmuchawy, obwód stale zwarty
07.3 (G109) czujnik temperatury na wylocie z dmuchawy, obwód sporadycznie przerwany
07.4 (G109) czujnik temperatury na wylocie z dmuchawy, obwód sporadycznie zwarty
08.1 (G92) czujnik położenia klapy mieszalnika, obwód stale przerwany
08.2 (G92) czujnik położenia klapy mieszalnika, obwód stale zwarty
08.3 (G92) czujnik położenia klapy mieszalnika, obwód sporadycznie przerwany
08.4 (G92) czujnik położenia klapy mieszalnika, obwód sporadycznie zwarty
08.5 (G92) czujnik położenia klapy mieszalnika, stale zblokowany
08.6 (G92) czujnik położenia klapy mieszalnika, błąd działania
08.7 (G92) czujnik położenia klapy mieszalnika, sporadycznie zablokowany
11.1 (G112) czujnik położenia centralnej klapy, obwód stale przerwany
11.2 (G112) czujnik położenia centralnej klapy, obwód stale zwarty
11.3 (G112) czujnik położenia centralnej klapy, obwód sporadycznie przerwany
11.4 (G112) czujnik położenia centralnej klapy, obwód sporadycznie zwarty
11.5 (G112) czujnik położenia centralnej klapy, stale zblokowany
11.6 (G112) czujnik położenia centralnej klapy, błąd działania
11.7 (G112) czujnik położenia centralnej klapy, sporadycznie zablokowany
13.1 (G114) czujnik położenia klapy nawiewu na nogi, obwód stale przerwany
13.2 (G114) czujnik położenia klapy nawiewu na nogi, obwód stale zwarty
13.3 (G114) czujnik położenia klapy nawiewu na nogi, obwód sporadycznie przerwany
13.4 (G114) czujnik położenia klapy nawiewu na nogi, obwód sporadycznie zwarty
13.5 (G114) czujnik położenia klapy nawiewu na nogi, stale zblokowany
13.6 (G114) czujnik położenia klapy nawiewu na nogi, błąd działania
13.7 (G114) czujnik położenia klapy nawiewu na nogi, sporadycznie zablokowany
15.1 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, obwód stale przerwany
15.2 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, obwód stale zwarty
15.3 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, obwód sporadycznie przerwany
15.4 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, obwód sporadycznie zwarty
15.5 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, stale zblokowany
15.6 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, błąd działania
15.7 (G113) czujnik położenia klapy nawiewu, sporadycznie zablokowany
17.0 błąd czujnika prędkości pojazdu
18.1 błędne napięcie na silniku dmuchawy powietrza, błąd stały
18.3 błędne napięcie na silniku dmuchawy powietrza, błąd sporadyczny
20.1 błędne napięcie przy kompresorze klimatyzacji - błąd stały
20.3 błędne napięcie przy kompresorze klimatyzacji - błąd sporadyczny
22.1 (F118) wyłącznik wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji, obwód przerwany, błąd stały
22.3 (F118) wyłącznik wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji, obwód przerwany, błąd sporadyczny
22.5 (F118) wyłącznik wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji
29.1 uślizg paska klinowego, błąd stały, „soft”
29.2 uślizg paska klinowego, błąd stały, „hard”
29.3 uślizg paska klinowego, błąd sporadyczny, „soft”
29.4 uślizg paska klinowego, błąd sporadyczny, „hard”

[ Dodano: 2014-11-26, 13:04 ]
1. Kody DTC.
2. Odczyt wewnętrznego czujnika temperatury w podsufitce (G 86)
3. Odczyt wewnętrznego czujnika temperatury w desce rozdzielczej (G 56)
4. Odczyt czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5. Odczyt czujnika temperatury zewnętrznej (G 17), przód
6. Odczyt czujnika temperatury zewnętrznej
7. Odczyt czujnika temperatury otoczenia w dmuchawie powietrza (G 109)
8. Odczyt potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
9. Odczyt różnicowa klapy regulacji temperatury
10. Odczyt błędu klapy regulacji temperatury
11. Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
12. Specjalna wartość klapy centralnej
13. Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14. Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
15. Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
16. Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
17. Prędkość pojazdu (km/h)
18. Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
19. Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
20. Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
21. Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
22. Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
23. Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
24. Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
25. Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
26. Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
27. Wartość kodu (Coding value)
28. Prędkość obrotowa silnika (RPM)
29. Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
30. Wersja programu
31. Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
32. Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
33. Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
34. Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35. Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
36. Sygnał skrajnego położenia “zimno” - potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
37. Sygnał skrajnego położenia “gorąco” - potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
38. Sygnał skrajnego położenia “zimno” - potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
39. Sygnał skrajnego położenia “gorąco” - potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
40. Sygnał skrajnego położenia “zimno” - potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
41. Sygnał skrajnego położenia “gorąco” - potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
42. Stan skrajnego położenia “zimno” - potencjometru klapy przepływu powietrza (G 113)
43. Stan skrajnego położenia “gorąco” - potencjometru klapy przepływu powietrza (G 113)
44. Licznik cykli uruchomienia pojazdu
45. Szacowana temperatura wnętrza
46. Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
47. Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
48. Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
49. Licznik błędów sygnału prędkości pojazdu
50. Czas postoju (min)
51. Temperatura chłodziwa (ECT) w oC
52. Kanał graficzny 1 stanu kompresora klimatyzacji
53. Kanał graficzny 2 stanu elektrycznego systemu wyjść
54. Znak sterujący
55. Temperatura zewnętrzna w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
56. Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika w podsufitce (G 86)
57. Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika desce rozdzielczej (G 56)
58. Temperatura w oC, z czujnika w kanale świeżego powietrza, (G 89)
59. Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika (G 17), przód
60. Temperatura w oC, z czujnika dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
61. Wersja oprogramowania
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Audiowizulany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 28 lut 2012, 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audiowizulany » 22 mar 2015, 20:26

Dla zainteresowanych sprawdzone łopatologicznie kod 24 daje dostęp do podglądu prędkości. :)

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 23 mar 2015, 17:40

u mnie predkosc jest na 17 lub 19 :) musial bym zerknac jeszcze raz.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 24 mar 2015, 00:18

u mnie na 24 prędkość na 25 obroty , na 34 temperatura silnika 35 temp.oleju ;)

gniochu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 31 lip 2015, 00:46
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: gniochu » 16 gru 2015, 11:02

Sorki za odkop ale mam pewien problem z ogrzewaniem w aucie. Zaczynają się coraz większe przymrozki a w aucie zimno tylko nie wiem co jest tego powodem. Jak wchodzę na climatronic na 59 pozycję to pokazuje mi 49 stopni. Czy to normalne? Czy to jest powodem ze w aucie po nagraniu do 9 stopni mam zimno dopiero po dłuższym czasie zaczyna lecieć ciepłe, nie gorące tak jak powinno być tylko trochę cieplejsze niż letnie.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 17 gru 2015, 02:10

generalnie kody na climatroniku zauwazylem ze co auta to chyba sa różne. Mniej wiecej sie pokrywaja ale to tylko moja sugestia mam na osiedlu trzy sztuki C5 z różnymi silnikami i nie wszystkim pokazuje to samo. jak masz mozliwosc to zerknij vagiem lub vcds-em. moze czujnik temp jest uszkodzony llub cos innego. moze byc problem z nagrzewnica.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

gniochu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 31 lip 2015, 00:46
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: gniochu » 18 gru 2015, 01:47

Czy vag-com'em jest możliwośc sprawdzenia? Jeśli tak to gdzie trzeba wejść?

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 18 gru 2015, 02:46

generalnie sprawdź błędy w ecu daj na forum a temp sprawdzisz w pierwszych blokach pomiarowych silnika jak masz po polsku to chyba bedzie nawet podpisane co pokazuje dane okienko. Zerkne u siebie jutro na vag-u i vcds-ie ale to po pracy wieczorkiem :) myśle, że znajdziesz spokojnie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

gniochu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 31 lip 2015, 00:46
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: gniochu » 22 gru 2015, 00:14

Dzisiaj spróbuje i zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. Dam znać czy się udało.

[ Dodano: 2015-12-22, 00:14 ]
Patrzyłem i nie wiem gdzie je zczytać?

pearl1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 149
Rejestracja: 21 lut 2016, 19:09
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: pearl1985 » 13 maja 2016, 12:20

Czy ktoś wie gdzie jest umiejscowiony czujnik G92 w mojej A6 C5 99r APS? Zdjęcia, obrazki mile widziane.
Pytam bo czasami wyrzuca błąd 08 06 na klimatroniku i by wynikało, że to jakaś klapa mieszalnika walnięta jest i chciałbym się za to zabrać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl