Przy temperaturach 22-23 stopnie działa wszystko bardzo dobrze - temp trzyma się równo na 90 stopniach , szybko się nagrzewa itp
ale kiedy przychodzą wyższe temperatury w czasie jazdy po mieście , w korkach itp zaczynają się problemy
węże nie są twarde , płynu nie ubywa , oleju nie przybywa , nigdzie nie widać "masła ( ani na korku oleju ani na bagnecie )
silnik przegrzewa się , jeszcze mu się nie zdarzyło przekroczyć pierwszej kreski po 90 stopniach bo wtedy otwieram okna , włączam ogrzewanie na max i temp spada ale oczywiście tak nie powinno być - to tylko maskuje problem (oczywiście wentylator klimy sprawny , załącza się chociaż w sumie jeszcze nie sprawdziłem czy samo włączenie klimy ma jakikolwiek wpływ na temperaturę silnika
Nie bardzo mam pomysł gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć
czy np pompa wody mogła by być aż tak niesprawna żeby dać takie objawy

jak sprawdzić czy chłodnica nie jest zakamieniona, zapchana

zauważyłem że przed zbiorniczkiem wyrównawczym mam trójnik ale ten nazwijmy to króciec odchodzący w bok jest zaklejony , i oczywiście żaden wąż tam nie podłączony (czyli trójnik jest tylko rurką nic nie rozdzielającą ) . co to za wężyk i ew gdzie powinien iść

może jakieś inne rady
