Witam .
Od jakiegos czasu borykam sie z prawą strona klimy .
Na LO chłodzi równo a na 18 st potrfai grzacz prawej - lewa strona OK .
Doszedłem do tego ze silniczek od nastaw ciepło - zimno , prawa strona chyba za to odpowiada , poniewaz po odkręceniu schowka i obserwowaniu silniczka przy zmianie temperatury jest dziwne . LO zamyka sie do konca , a 18 st otwiera sie o około 1cm . Wydaje mi sie ze za duzo . Daje wtedy ciepło z prawej a zimno z lewej przy jednakowych nastawach klimatronika po 18 st lewa i prawa strona .
Pytanie mam takie .
silniczek o numerach 4B1 820511A
czy moze byc od audi A6 z innym silnikiem i inny rocznik np. przed lift ?
[ Dodano: 2011-05-08, 12:05 ]
- widze ze nie dowiem sie .
wspomne moze ze to 2 lata bez przeglądu klimy jestem i to lato było by 3 . Klima chłodzi - po niiedzieli podjade i sprawdze napełnieni klimy . Może mało czynnika . Moze po tym zabiegu problem zniknie .
Poinformuje Was o wynikach , czy małe cisnienie czynnika ma wpływ na działanie silniczków .
[ A6 C5] silniczek nagrzewnicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
klima sprawdzona . czynnika brakowało około 10 % . wiec było ok , mimo wszystko dopełnili mi czynnik .
nic nie pomogło nadal problem jest . podłączenie pod kompa nic nie wskazało .
Wiec mysle ze to moze ten silniczek do wymiany , albo czujnik w nawiewie ( prawa strona od dołu taki czujnik wsadzany ) .
Zauwazyłem ze jak silnik jeszzce nie nagrzany to wszystko chłodzi równo . Wiec jak tylko nagrzeje sie silnik i cisnienie wrosnie to wtedy ten problem sie pojawia .
W A6 C6 taki problem rozwiązuje czyszczenie zaworków na podszybiu . Ale do tej pory nie mozna dowiedziec sie czy takie zaworki są w A6 C5.
nic nie pomogło nadal problem jest . podłączenie pod kompa nic nie wskazało .
Wiec mysle ze to moze ten silniczek do wymiany , albo czujnik w nawiewie ( prawa strona od dołu taki czujnik wsadzany ) .
Zauwazyłem ze jak silnik jeszzce nie nagrzany to wszystko chłodzi równo . Wiec jak tylko nagrzeje sie silnik i cisnienie wrosnie to wtedy ten problem sie pojawia .
W A6 C6 taki problem rozwiązuje czyszczenie zaworków na podszybiu . Ale do tej pory nie mozna dowiedziec sie czy takie zaworki są w A6 C5.