Mam pewien problem a zarazem pytanie. Otóż wymieniłem termostat na oryginalny (jestem pewien że sprawny). Po owej wymianie temperatura szybko wskakuje na 90*C na zegarach i wg wskazań climatronica utrzymuje się gdzieś miedzy 93-96*C podczas jazdy. Dodam że z nawiewu leci ciepłe powietrze. Jedyny problem jaki mam to to że dolny wąż chłodnicy jest zimny. Górny wąż i górna część chłodnicy jest gorąca dolna zimna. Silnik się nie przegrzewa lecz czy tak ma być? Pytanie to kieruje do was : ) Jest jeszcze jedna wersja mojego myślenia a mianowicie: górny wąż doprowadza gorący płyn który przechodzi przez chłodnice i zostaje ostudzony na tyle że wąż dolny nie zdążył się nagrzać (przejechałem z tym problemem jakieś może 5-7km) czy to ma sens ?
[ A6 C5] Pytanie o wąż od chłodnicy
[ A6 C5] Pytanie o wąż od chłodnicy
Witam drogich forumowiczów.
Mam pewien problem a zarazem pytanie. Otóż wymieniłem termostat na oryginalny (jestem pewien że sprawny). Po owej wymianie temperatura szybko wskakuje na 90*C na zegarach i wg wskazań climatronica utrzymuje się gdzieś miedzy 93-96*C podczas jazdy. Dodam że z nawiewu leci ciepłe powietrze. Jedyny problem jaki mam to to że dolny wąż chłodnicy jest zimny. Górny wąż i górna część chłodnicy jest gorąca dolna zimna. Silnik się nie przegrzewa lecz czy tak ma być? Pytanie to kieruje do was : ) Jest jeszcze jedna wersja mojego myślenia a mianowicie: górny wąż doprowadza gorący płyn który przechodzi przez chłodnice i zostaje ostudzony na tyle że wąż dolny nie zdążył się nagrzać (przejechałem z tym problemem jakieś może 5-7km) czy to ma sens ?
Na niebiesko oznaczony ten zimny wąż
Mam pewien problem a zarazem pytanie. Otóż wymieniłem termostat na oryginalny (jestem pewien że sprawny). Po owej wymianie temperatura szybko wskakuje na 90*C na zegarach i wg wskazań climatronica utrzymuje się gdzieś miedzy 93-96*C podczas jazdy. Dodam że z nawiewu leci ciepłe powietrze. Jedyny problem jaki mam to to że dolny wąż chłodnicy jest zimny. Górny wąż i górna część chłodnicy jest gorąca dolna zimna. Silnik się nie przegrzewa lecz czy tak ma być? Pytanie to kieruje do was : ) Jest jeszcze jedna wersja mojego myślenia a mianowicie: górny wąż doprowadza gorący płyn który przechodzi przez chłodnice i zostaje ostudzony na tyle że wąż dolny nie zdążył się nagrzać (przejechałem z tym problemem jakieś może 5-7km) czy to ma sens ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
A w którą stronę leci woda? Tzn gorąca wpada górnym wężem od chłodnicy leci przez chłodnicę w dół i dolnym przewodem do termosstatu? Czyli jak się termostat otworzy to ta zimna woda leci do silnika tak?nie ma takiej opcji żeby płyn o temp.90*c na wlocie do chłodnicy zmienił swoją temp. na tyle żeby dolny wąż był zimny. moim zdaniem termostat się nie otwożył lub nie nagrzałeś go odpowiednio.