Poniżej wstawiam zdjęcie silnika i mam prośbę czy ktoś mógł by zaznaczyć w których miejscach jest podłączona nagrzewnica
[A6 C5 2.4 V6] Przewód nagrzewnicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lis 2015, 21:00
- Lokalizacja: Wrocław
[A6 C5 2.4 V6] Przewód nagrzewnicy
Witam, Panowie proszę powiedzcie mi jak dostać się do przewodów nagrzewnicy? Od dołu od góry ? Gdzieś tam mam wyciek i mam nadzieję że to nic poważnego. Cały zbiorniczek wypływa po 20-30km.
Poniżej wstawiam zdjęcie silnika i mam prośbę czy ktoś mógł by zaznaczyć w których miejscach jest podłączona nagrzewnica
![Obrazek]()
Poniżej wstawiam zdjęcie silnika i mam prośbę czy ktoś mógł by zaznaczyć w których miejscach jest podłączona nagrzewnica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Eee... Nagrzewnica kolego jest zamontowana za grodzią silnika w module klimy całym. Ale miałem podobny problem więc myślę że ci pomogę.
Musisz wyjąć plastik podszybia, ten który przykrywa akumulator. Jest tam taka materiałowa osłona na rurki od nagrzewnicy, jest to zasilanie i powrót, schodzą w dół i przechodzą przez gumowy przepust. Prawdopodobnie jeden z tych przewodów jest pęknięty i obstawiam, że jest to gdzieś w okolicy przepustu.
U mnie objaw był dokładnie taki sam i skończyło się wymianą jednego gumowego węża
Musisz wyjąć plastik podszybia, ten który przykrywa akumulator. Jest tam taka materiałowa osłona na rurki od nagrzewnicy, jest to zasilanie i powrót, schodzą w dół i przechodzą przez gumowy przepust. Prawdopodobnie jeden z tych przewodów jest pęknięty i obstawiam, że jest to gdzieś w okolicy przepustu.
U mnie objaw był dokładnie taki sam i skończyło się wymianą jednego gumowego węża

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lis 2015, 21:00
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Trzeba zdjęć silnik
A tak na poważnie to jak jesteś je w stanie zobaczyć to powinieneś być w stanie okreslić co musisz poodkręcać. Dla mnie tam wszędzie było za ciasno więc dałem gazownikom, nie mam pojęcia jak to zrobili ale dali radę wymienić trójniki bez wyciągania silnika. Podejrzewam, że to kwestia odpowiednio giętkich rąk i odpowiednich narzędzi 

