Post
autor: R.K.O. » 25 lip 2014, 18:30
Tak zdjecie rpzedstawia odpływ spod podstawy akumulatora czyl iz podsyzbia :P
Cycek skroplin z parownika jest pod osłoną termiczną nad wydechem. Tuż nad półosią od strony pasażera. W 1.8T cieżk osie dostać z racji katalizatora , ale w innych silnikach mozna odkręcić osłone termiczną i dokładnie widac cycka.
Ewentualnie jak ktoś ma cierpliwość i checi - wyciagamy schowek pasazera , odginamy wykłądzine i jest króciec odprowadzajacy wodę - odkręcamy 3 plastikowe nakrętki (klucz 10) i wyciągamy filuta :P
wtedy czyścimy odpływ. Uwaga bo jest kruchy

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27