
Nieprzyjemny zapach - pomocy
Nieprzyjemny zapach - pomocy
Witam wszystkich. A wiec. Wczoraj nabiłem klimke studzi ekstra
ale po wciśnięciu przycisku econ wydobywa się mało przyjemny zapach przed nabiciem klimy też tam było dodam jeszcze że klima była odgrzybiona. Nie wiem co robić pomocy

Jak kierowca dba o samochód , tak samochód dba o kierowcę
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Aaa w ten sposóbmarcinacm pisze:kupiłem taki gaz w puszcze i przez około 15 min fura miała chodzić z klimą ale nic nie pomogło...



Warsztat, naprawy Audi A6.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Nie umiem Ci tego wytłumaczyćmarcinacm pisze:No ale jak auto chodzi to nie śmierdzi tylko econ


Spróbuj ewentualnie jeszcze na zimnym silniku odkręć korek od płynu chłodniczego silnika i powąchaj, jeśli to podobny zapach od tego który wydobywa się z kratek to masz minimalne uszkodzenia nagrzewnicy w co wątpię.
A filtr pyłkowy wymieniałeś?
Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Panowie.
Nie czarujmy się - filtr to filtr czy węgiel czy zwykły. W zasadzie węgiel to pic na wode bo elektryzuje się i przyciaga bardziej zabrudzenia co zatem idzie szybciej sie brudzi.
Z doświadczenia wiem , ze nawet najtańszy zwykły filtr wystarcza.
Co do zapachu - niestety A6 C5 tak ma. budowa nagrzewnicy i gabka uszczelniajaca na wylocie rurek od parownika powodują zagnieżdżanie się osadów w tejże gąbce - pomaga demontaż nagrzewnicy i czyszczenie.
Czasami zatyka się odpływ wody skroplonej na parowniku i wystarczy odetkać "filutka" pod osłonami wydechu.
Bardzo czesty temat. Ozon pomoze krótkotrwale. Dobra chemia nie da rady. Sam borykam sie z tym od kilku miesiecy we własnym aucie a z racji posiadania serwisu klimy działam poczwórnie.
Dobry ozonator (wydajnosć 3 - 3,5 g/h) daje rade na około 2- 3 tygodnie.
Rozbierałem nagrzewnice na cześci pierwsze u znajomego i dopiero to pomogło.
Nie żebym był sceptykiem - ale zazwyczaj przyczyną jest własnie ta felerna gabeczka. Czasami coś dostanie sie na parownik i po prostu gnije
ale to rzadkość.
Nie czarujmy się - filtr to filtr czy węgiel czy zwykły. W zasadzie węgiel to pic na wode bo elektryzuje się i przyciaga bardziej zabrudzenia co zatem idzie szybciej sie brudzi.
Z doświadczenia wiem , ze nawet najtańszy zwykły filtr wystarcza.
Co do zapachu - niestety A6 C5 tak ma. budowa nagrzewnicy i gabka uszczelniajaca na wylocie rurek od parownika powodują zagnieżdżanie się osadów w tejże gąbce - pomaga demontaż nagrzewnicy i czyszczenie.
Czasami zatyka się odpływ wody skroplonej na parowniku i wystarczy odetkać "filutka" pod osłonami wydechu.
Bardzo czesty temat. Ozon pomoze krótkotrwale. Dobra chemia nie da rady. Sam borykam sie z tym od kilku miesiecy we własnym aucie a z racji posiadania serwisu klimy działam poczwórnie.
Dobry ozonator (wydajnosć 3 - 3,5 g/h) daje rade na około 2- 3 tygodnie.
Rozbierałem nagrzewnice na cześci pierwsze u znajomego i dopiero to pomogło.
Nie żebym był sceptykiem - ale zazwyczaj przyczyną jest własnie ta felerna gabeczka. Czasami coś dostanie sie na parownik i po prostu gnije

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
To daje w 100% rade. Jednak nie jest powiedziane, ze dobry ozon nie usunie tego - trzeba spróbowac.
Dobry warsztat mówi, ze jeśli 1 zabieg nie przyniesie rezultatu to kolejny jest gratis.
Generalnie nieprzyjemny zapach spowodowany grzybem to ostatni dzwonek. Póxniej juz bedzie tylko gorzej.... Niestety mało kto o tym wie.
Dobry warsztat mówi, ze jeśli 1 zabieg nie przyniesie rezultatu to kolejny jest gratis.
Generalnie nieprzyjemny zapach spowodowany grzybem to ostatni dzwonek. Póxniej juz bedzie tylko gorzej.... Niestety mało kto o tym wie.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
poczytaj np to viewtopic.php?t=48257marcinacm pisze:jak dostać sie do nagrzewnicy
Warsztat, naprawy Audi A6.