[ A6 C5] Nie grzeje na wolnych obrotach. Nagrzewnica??
[ A6 C5] Nie grzeje na wolnych obrotach. Nagrzewnica??
Kurde, wzięło i się rozpier....
Panowie, na wolnych obrotach auto dmucha zimnym powietrzem. Dodam gazu na około 3 tys i jest ciepło. Nagrzewnica?? Co robić, jak na dworze -30 stopni. Doradźcie coś.
Panowie, na wolnych obrotach auto dmucha zimnym powietrzem. Dodam gazu na około 3 tys i jest ciepło. Nagrzewnica?? Co robić, jak na dworze -30 stopni. Doradźcie coś.
miałem tak w B3 - na 99% pompa wody poszła i mieli tylko na wyższych obrotach
Pozdrawiam
P.S
musiała być złej jakości , może jakaś italiaĂąska
polecam skf chyba tak się nazywa o ile dobrze pamiętam.
Pozdrawiam
P.S
musiała być złej jakości , może jakaś italiaĂąska

polecam skf chyba tak się nazywa o ile dobrze pamiętam.
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.
Dokłądnie kolego. Jak brałem to pamietam goscia co mówił zę to dobra włoska pompa. Nie pamietam nazwy.Gotti pisze:miałem tak w B3 - na 99% pompa wody poszła i mieli tylko na wyższych obrotach
Pozdrawiam
P.S
musiała być złej jakości , może jakaś italiaĂąska![]()
polecam skf chyba tak się nazywa o ile dobrze pamiętam.
Gdzie go mniej więcej szukać??Mietek286 pisze:mwx pisze:Nie wiem gdzie i czy w ogóle w naszych samochodach są takie zaworki, ale jeśli są to moze da się je jakoś sprawdzić np. VAGiem.
Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w C4 jest zawór regulujący obiegiem płynu nagrzewnicy,niestety sprawdzić go vagiem się nie da
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
w C5 zaraz między aku a tym czymś od hamulców są dwa węże jeden pod drugim od nagrzewnicy.Mietek286 pisze:--RaDeK-- pisze:Gdzie go mniej więcej szukać??
Na podszybiu na wężu zasilania nagrzewnicy, tylko zielonego pojęcia nie mam czy w twoim modelu on występuje bo ja mam C4.
dziś byłem u mechanika bo właśnie mam ten sam problem jak jest tu opisany ale węże były ciepłe a w środku ledwo letnie powietrze mechanik powiedział że na 100% nagrzewnica i mówił że nagrzewnice nie są takie drogie tylko bardziej robocizna ale nie ma sensu zbytnio czyścić nagrzewnicy jeśli chce się samochodem jeździć bo potem może się raz dwa zrobić to samo albo jeszcze coś gorszego.
więc jeśli normalnie masz silnik nagrzany na 90stopni i przewody tam pod szybą będą gorące a w środku będzie leciało takie ledwo ciepłe to na 100% nagrzewnica.
Pozdrawiam

_________________________________ Audi Quattro______________________________
Aj, u mnie to jest wogóle jakoś pogibane. Auto generalnie grzeje, ale nie aż tak dobrze. NA niskich obrotach słabo, jak dodam gazu bardzo dobrze. Ale... Cięzko mu się nagrzać do 90 stopni tzn nagrzewa się ale po długim czasie i od 70 stopni bardziej nagrzewa się na postoju niż podczas jazdy. I tu jest problem - termostat?? zmieniany było w tamtym roku na ori z salonu łącznie z pompą wody. Przewody sprawdzałem dzisiaj, ale niezbyt dokłądnie bo nie miałem zbytnio czasu, były ciepłe ale nie gorące a chyba powinnny skoro auto ma 90 stopni na blacie. Jutro jeszcze raz dokładnie wszystko posprawdzam, od samego początku czyli:xpbit pisze:w C5 zaraz między aku a tym czymś od hamulców są dwa węże jeden pod drugim od nagrzewnicy.Mietek286 pisze:--RaDeK-- pisze:Gdzie go mniej więcej szukać??
Na podszybiu na wężu zasilania nagrzewnicy, tylko zielonego pojęcia nie mam czy w twoim modelu on występuje bo ja mam C4.
dziś byłem u mechanika bo właśnie mam ten sam problem jak jest tu opisany ale węże były ciepłe a w środku ledwo letnie powietrze mechanik powiedział że na 100% nagrzewnica i mówił że nagrzewnice nie są takie drogie tylko bardziej robocizna ale nie ma sensu zbytnio czyścić nagrzewnicy jeśli chce się samochodem jeździć bo potem może się raz dwa zrobić to samo albo jeszcze coś gorszego.
więc jeśli normalnie masz silnik nagrzany na 90stopni i przewody tam pod szybą będą gorące a w środku będzie leciało takie ledwo ciepłe to na 100% nagrzewnica.
Pozdrawiam
- Termostat tzn. jak się nagrzewa chłodnica.
- no i tą nagrzewnicę. Wydaje mi się że jak jest wszystko oki z termostatem i pompą, a nagrzewnica jest zapchana, to jeden wąż będzie bardziej ciepły niż drugi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
--RaDeK--, Skoro auto nagrzewa się do temp roboczej silnika czyli 90 stopni i utrzymuję tę temperaturę tzn, że termostat jest ok.A jeśli chodzi o to, że długo się nagrzewa to przy tych mrozach to raczej normalne,moja audi też ciężko teraz łapie temperaturę.No i jeszcze zostaje kwestia przewodów do nagrzewnicy, jeśli nagrzewnica była by padnięta to jeden przewód(zasilanie) byłby gorący a drugi wąż (powrót) letni albo zimny.Jeśli obydwa są nie takie gorące jak powinny przy temp silnika 90 stopni to nie wiem może pompa nie domaga ? No ale niech się jeszcze inni wypowiedzą.