W wielkim skrócie: kupiłem tego sztrucla z Tczewa z taką nagminna wadą jak wyciek G12 po nocnym staniu (po schłodzeniu się)
Po ostatnich przygodach z padniętym termostatem i tym, że silnik poszedł w okolice 105*C teraz po nocy nie mam małego wycieku a bardziej kałużę... (dzisiaj przez noc ok 1cm ze zbiorniczka wyrównawczego, czyli ok 0.5L przez ok 8h).
Termostat i pompa wody ogarnięte więc następnym podejrzany, a w zasadzie podejrzana to chłodnica oleju (sugestie z forum i ASO). Przechodzi przez nią taki wężyk z 2 oringami i podobno one puszczają.
Moje pytanie brzmi: Jak dostać sie do tej chłodnicy oleju??? Prośba o jakieś schematy albo w miarę dobry opis.
[ Dodano: 2011-07-19, 11:09 ]
OK mam coś takiego:
Czy ktoś wie czy mozna to rozebrać bez wyciagania silnika (bo dostałem niedawno takie info)