Witam wszystkich.
Potrzebuję wymienić panel climatronica ale po przejrzeniu archiwum nie znalazłem nic pomocnego jak dobrac się do tych dwóch śrub na dole panelu. Może ktoś dysponuje małym manualkem jak wycią;gną;c climatronic bez dużch uszkodzeń.
Posiadam A6 C5 2001r. po lifcie.
[C5]Demontaż climatronica
[C5]Demontaż climatronica
Ostatnio zmieniony 01 maja 2008, 22:36 przez janman1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
A wymontowałeś popielniczkę??!!! bez demontaży popielniczki nie wycią;gniesz panela a i musisz wcisną;ć tam rękę i odpią;ć przewody od navi i climatronika wtedy wyjmiesz bez problemu.
To powinno pomóc
To powinno pomóc
Ja się tym wzorowałem i zdemontowałem climatronica1 - Konsola środkowa z przodu
t Wymontowanie
- Wymontować konsolę środkową; z tyłu → Rozdział
- Otworzyć popielniczkę z przodu i odczepić maskę osłony -2- na zaciskach mocują;cych -3- (6x) (tylko przy radioodbiorniku „chorus i conzert“)
- Wymontować radio,
- Wymontować zespół obsługi układu klimatyzacji lub uruchomienie ogrzewania.
- Wymontować popielniczkę z przodu
- Odczepić osłonę listwy przełą;czników -5- na zaczepach mocują;cych -4- (4x).
- Wykręcić śruby -6- (4x).
- Podważyć osłonę -7-.
- Wykręcić nakrętkę -8-.
- Pocią;gną;ć konsolę środkową; po stronie kierowcy przez sworznie mocują;ce.
- Wycią;gną;ć konsolę środkową; do tyłu.
t Zamontowanie
- Zawiesić podczas wsuwania konsoli środkowej -1- ką;townik mocują;cy -9- w klamrze mocują;cej.
2 - Maska osłony
3 - Klamra mocują;ca
4 - Klamra mocują;ca
5 - Osłona listwy wyłą;czników
6 - Śruby (4x)
q moment dokręcenia 5 Nm.
7 - Osłona
8 - Nakrętka
9 - Ką;townik mocują;cy
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Ramkę wyciągnij tak. Otwórz popielniczkę i od dołu ją ciągnij w swoją strone. Zatrzaski się odblokują.janman1 pisze:Koledzy wymontowałem navi i ten schemat też znalazłem tylko za cholerę nie mogę ramki wyciągnąć a nie chciałbym czegoś połamać.
[ Dodano: 2008-05-02, 20:35 ]
Popielniczki też nie mogę wyjąć. Zapalniczkę wyciągnąlem odpiąłem kable i STOP
Co do zapalniczki to też musisz odkręcić 2 śruby które są po boku zapalniczki a za razem trzymają dolną cześć climatronica.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Chciałbym przestrzec posiadaczy aut z dużym radiem (2 DIN) albo nawigacją.
Rwanie popielniczki może co najwyżej spowodować jej zniszczenie. Climatronik mocowany jest od góry na 2 śruby, a na dole na 2 zatrzaski, które odblokowuje się podważając 2 blaszki, widoczne w górnych narożnikach popielniczki po jej otwarciu.
Żeby zdemontować popielniczkę, należy najpierw wymontować radio i climatronic, a następnie paluchami wcisnąć zatrzaski które dostępne będą PO wyjęciu climatronica.
Rwanie popielniczki może co najwyżej spowodować jej zniszczenie. Climatronik mocowany jest od góry na 2 śruby, a na dole na 2 zatrzaski, które odblokowuje się podważając 2 blaszki, widoczne w górnych narożnikach popielniczki po jej otwarciu.
Żeby zdemontować popielniczkę, należy najpierw wymontować radio i climatronic, a następnie paluchami wcisnąć zatrzaski które dostępne będą PO wyjęciu climatronica.