Krix0 pisze:Adik96 pisze:a jak upewnić się to uszczelka - auto jest bardzo ładne a oglądałem ich sporo ale jeżeli wyjdzie głowica nie chce władować się w remont silnika który za pewnie nie jest aż taki tani wkońcu silnik V
Jeśli była by to uszczelka, to w tym wypadku tylko z przetarcia na zaworze spalin czyli po odkręceniu zbiorniczka powinieneś czuć spaliny, bo to one robiły by to ciśnienie w obiegu plynu
u siebie też zaobserwowałem że do zbiorniczka wraca płyn z pęcherzykami
O który zawór spalin chodzi

EGR

generalnie silnik działa bez żadnych zastrzeżeń , nie grzeje się (czasami w ogromnych korkach w super upałach )
Dodatkowo nie wiem czy ma to związek ale w płynie chłodzącym jest sporo rdzy .
Raczej napewno jest to rdza , ma kolor wybitnie rudy i jak gdzieś kapnie zostawia rude plamy po wyschnięciu
Płukałem już układ i octem i chemikaliami ale to nie pomaga - nowa rdza zawsze po jakimś czasie się pojawia
Mi się już pomysły kończą . Może wam coś przyjdzie do głowy
Jeszcze pytanie do właścicieli V 6tek - czy u was po jeździe górny wąż do chłodnicy da się ścisnąć palcami

czy jest dosyć twardy
