Niedawno u mojego kolegi wymienialiśmy kompresor klimatyzacji, nie wiem dla czego ale zarówno u mnie jak i u niego na klimie auto wyraźnie słabnie na trasie może tego nie widać ale w mieście jest to mocno wyczuwalne czy taki silnik jak 2,5 tdi aż tak mocno odczuwa działanie klimy
Auto sporo słabsze, ciężko obrucić sprężarką klimy
Auto sporo słabsze, ciężko obrucić sprężarką klimy
Witam
Niedawno u mojego kolegi wymienialiśmy kompresor klimatyzacji, nie wiem dla czego ale zarówno u mnie jak i u niego na klimie auto wyraźnie słabnie na trasie może tego nie widać ale w mieście jest to mocno wyczuwalne czy taki silnik jak 2,5 tdi aż tak mocno odczuwa działanie klimy
drugie pytanie po jeździe na włączonej klimie i zgaszeniu auta przez ok 2 min trudno jest obrócić sprężarką po chwili już chodzi bardzo lekko rozumiem że to z powodu wytworzonego ciśnienia w układzie dobrze myślę 
Niedawno u mojego kolegi wymienialiśmy kompresor klimatyzacji, nie wiem dla czego ale zarówno u mnie jak i u niego na klimie auto wyraźnie słabnie na trasie może tego nie widać ale w mieście jest to mocno wyczuwalne czy taki silnik jak 2,5 tdi aż tak mocno odczuwa działanie klimy
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Odnośnie zamulania przy włączonej klimatyzacji:
viewtopic.php?t=69149
viewtopic.php?t=69149
Tak. Dobrze jest odpalać auto na wyłączonej klimatyzacji, bo to niepotrzebnie obciąża rozrusznik.Neoarti pisze:drugie pytanie po jeździe na włączonej klimie i zgaszeniu auta przez ok 2 min trudno jest obrócić sprężarką po chwili już chodzi bardzo lekko rozumiem że to z powodu wytworzonego ciśnienia w układzie dobrze myślę
Pozdrawiam...









