To samo tyczy się A6??
Muszę wymienić chłodnicę wody, więc jeśli trzeba będzie zdejmować przód aby wymienić wentylator chłodnicy główny (na wisko) to "upieczę 2 pieczenie na jednym ogniu".
Natomiast jeśli nie trzeba zdejmować przodu, to jak się za to w ogóle zabrać??
Jak wymienić chłodnicę wody? Wiem że trzeba zdjąć pas przedni, ale jak w ogóle wyjąć chłodnicę wody z pasa przedniego??

Chcę wymienić nie tylko samo sprzęgło-wisko, ale jeszcze wiatrak (podobno ma tendencję do rozwalania się. Jednym słowem nie jest tak odporny na czas i warunki atmosferyczne). Rozmyślam czy nie powinienem też wymienić łożyska. To pytanie kieruję do mechaników którzy mają często styczność z tym. Długo wytrzymuje to łożysko, czy lepiej wymienić je jak już wymieniamy wisko? I co z kołem pasowym? Też kupić nowe i wymienić profilaktycznie?
Jakie firmy powinienem brać pod uwagę kupując wisko, wiatrak i łożysko jeśli trzeba będzie wymienić? Czy będę potrzebować jeszcze czegoś??
Nie chcę robić jednej roboty 100 razy. Wolę wydać troszkę więcej pieniędzy, a jednak spać spokojnie.
Podam link do strony Audi A4 gdzie znalazłem opis wymiany wisko.
https://a4-klub.pl/topic/88385-b5-adr-w ... du-manual/
Będę wdzięczny za opisanie mi faz pracy nad wymianą
