
A więc pytanko takie:
Zauważyłem, że stojąc w korku w gorący dzień temperatura cieczy chłodzącej wędruje w niebezpieczne rejony (100-110 stopni). Zgodnie z podejrzeniami nie załącza się ten duży wiatrak z przodu chłodnicy ten mały od drugiej strony chłodnicy obok wizkozy zresztą też
Po podłączeniu kompa wywaliło błąd czujnika cieczy chłodzącej G62 czy jakoś tak - kupiłem czujnik błąd zniknął natomiast po odpaleniu auta wiatrak nadal się nie kręci.
Stąd pytanie - kiedy ten dodatkowy wiatrak się włącza? (auto testowałem na postoju i temperatura nie przekroczyła 90 stopni).
Co jeszcze może być przyczyną nie działania tych wiatraków?
Będę wdzięczny za każdą pomoc bo autko sprawia dużą frajdę z jazdy ale ogarnięcie go do końca to bardzo mozolna praca

[ Dodano: 2014-07-23, 17:16 ]
Maly edit - ten z przodu wiatrak który wkleiłem na zdjęciach to oczywiście wiatrak od klimy. Potestowałem dziś różne ustawienia i on działa.
Pytanie dotyczy tego drugiego mniejszego wiatraka chłodnicy (od strony wewnętrznej)
Przy jakiej temperaturze się on załącza? Wie ktoś? Nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji w internecie. Dziś nagrzałem auto do 95 stopni i się nie załączył (a wiem, że jest sprawny bo na krótko podłączony się kreci) - pytanie czy powinien się załączyć a jeśli tak to co może być przyczyną braku jego włączania.
