
Mam pewien problem w moim 2,0 115 KM ABK ,a mianowicie:
-Tydz temu spadł mi przewód gumowy z czujnika temperatury płynu chłodniczego od klimatronica (ten co jest zaraz przed nagrzewnicą) ,z tym ,że był za krótki ,bo poprzedni właścicel chyba założył tak "na jana" że się ledwo trzymał.
-Dziś godzine temu strzeliła mi chłodnica (dziura taka ,że 2 palce można wsadzić)
Podejrzewam,że być może jest zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia tylko co może je wywoływać
a)uszczelka pod głowicą

b)Chłodnica mogła być tak zasyfiona w środu ,że nie "dawała" rady

c) Termostat wydaje się ok,zalacz wiatrak przy ok 91 C
Zauważyłem również ,że chyba za długo sięnagrzewa w porówaniu z kolegi 100 z takim samym silnikiem,może to mieć jakiś związek

Dodam ,że auto mam 1,5 roku i zawsze był w nim płyn chłodniczy petrygo ,nigdy woda