Witam, mam taki problem że po ustawieniu w trybie automatycznym temp np 26 lub 28 stopni moja C4 słabo grzeje w środku, z kratek leci letnie powietrze. Natomiast po wciśnięciu przycisku recylkulacji grzeje juz dużo lepiej, po kilku minutach mam ciepło w aucie ale szyby zaczynają strasznie parować. Czy wy macie tak samo?? czy jeśli chcecie nagrzać auto musicie wcisnąć przycisk recylkulacji?
Dodam że termostat też mam do wymiany bo silnik nagrzewa się tylko do 82 stopni
[ Dodano: 2010-12-29, 23:09 ]
Aha, zrobiłem test na climatronicu i mam dwa błędy:
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
[A6 C4 2,5 tdi] Problem z ogrzewaniem
to normalny objaw,że szyby będziesz miał zaparowane w okresie zimowym jeżeli włączysz recyrkulację.A jeżeli się rozchodzi o samo ogrzewanie,to aby poprawić moc ciepłego powietrza to jedno z tańszych opcji jest wypłukanie nagrzewnicy.Sama czynność płukania jest banalnie prosta:
1.otwierasz mache
2.ściągasz osłonę komory (podszybia)
3.ujrzysz część boczną nagrzewnicy z dwoma wężami
4.ściągasz węże z nagrzewnicy
5.podłączasz wąż ogrodowy do jednego z otworów nagrzewnicy
6.odkręcasz wodę,a następnie podpinasz ten sam wąż do drugiego otworu
7.i tak na przemian ,aż poleci czysta woda.
do całkowitego wyczyszczenia nagrzewnicy możesz zastosować zagotowany ocet -zaślepić dolny otwór nagrzewnicy,a do górnego wlać zagotowany ocet i zostawić na 20 min.
opcja ta jest osobiście sprawdzona przeze mnie i od 2 lat mam spokój
pozdrawiam.
aha napisz czy w ogóle ci leci nadmuch na przednią szybę czy tylko z tych środkowych kratek.
1.otwierasz mache
2.ściągasz osłonę komory (podszybia)
3.ujrzysz część boczną nagrzewnicy z dwoma wężami
4.ściągasz węże z nagrzewnicy
5.podłączasz wąż ogrodowy do jednego z otworów nagrzewnicy
6.odkręcasz wodę,a następnie podpinasz ten sam wąż do drugiego otworu
7.i tak na przemian ,aż poleci czysta woda.
do całkowitego wyczyszczenia nagrzewnicy możesz zastosować zagotowany ocet -zaślepić dolny otwór nagrzewnicy,a do górnego wlać zagotowany ocet i zostawić na 20 min.
opcja ta jest osobiście sprawdzona przeze mnie i od 2 lat mam spokój
pozdrawiam.
aha napisz czy w ogóle ci leci nadmuch na przednią szybę czy tylko z tych środkowych kratek.
kowal0502, karton na parujące szyby to raczej żadne rozwiązanie to tylko poprawia szybkość nagrzewania się auta,
tak jak mówiłem przeglądnij filterek no i skorzystaj ze wskazówek -Maciej-, jakiś miesiąc temu czyściłem nagrzewnicę tyle że nie octem a kamix-em i naprawdę pomogło, potem wypłukałem i jest ok tyle że muszę jeszcze termostat wymienić bo nie otwiera się jak powinien
tak jak mówiłem przeglądnij filterek no i skorzystaj ze wskazówek -Maciej-, jakiś miesiąc temu czyściłem nagrzewnicę tyle że nie octem a kamix-em i naprawdę pomogło, potem wypłukałem i jest ok tyle że muszę jeszcze termostat wymienić bo nie otwiera się jak powinien
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga