Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] problem z ciągle załączonym obiegiem wewnętrznym ( z

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
kosta1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 17 gru 2010, 17:35
Lokalizacja: skoczów

[A6 C4] problem z ciągle załączonym obiegiem wewnętrznym ( z

Post autor: kosta1984 » 21 sie 2012, 08:44

Problem polega na tym, że ciągle mam załączony obieg wewnętrzny. Napięcie jest podawane cały czas na siłownik pneumatyczny sterujący obiegiem, pomimo tego, że na panelu klimatronik obieg wew. jest wyłączony.

Panel ma poprawione luty, nie ma problemu z reagowaniem na przyciski.
ÂŻadna sprężyna od klapki nie jest uszkodzona
Po wyjęciu kostki zasilania od sterownika pneumatycznego załącza się obieg zewnętrzny.

Problem leży po stronie panelu klimatronik, ale nie wiem gdzie i co w nim naprawić. Ma ktoś jakiś pomysł?

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 21 sie 2012, 08:54

Witam, a wiesz kolego, gdzie masz w ogóle sprężynkę od klapki wewnętrznego obiegu??, że piszesz, że sprężynka nie?? Ja też kiedyś myślałem, że mam wszystko ok, i coś jest popsute...... <radocha>

kosta1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 17 gru 2010, 17:35
Lokalizacja: skoczów

Post autor: kosta1984 » 21 sie 2012, 10:34

Gdybym nie wiedział gdzie ona się znajduje to przecież bym nie napisał. Poza tym przeczytaj uważnie co napisałem. Gdyby problem leżał po stronie sprężynki klapka obiegi nie przestawiała by się po odłączeniu kostki.

Do elektrozaworu ciągle dochodzi prąd w skutek czego puszcza podciśnienie do gruszki przy klapce, a tym samym obieg jest ciągle zamknięty. Jak to napięcie'odetnę'( przez wyjecie kostki), podciśnienie nie jest puszczane na gruszę i wtedy (sprężyna o której pisałeś) przestawia klapkę na obieg otwarty.

[ Dodano: 2012-08-21, 18:39 ]
Problem rozwiązany. Z vag-a zrobiłem jeszcze raz kodowanie klimatronika i nastawy podstawowe i teraz działa jak należy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga