Problem polega na tym, że ciągle mam załączony obieg wewnętrzny. Napięcie jest podawane cały czas na siłownik pneumatyczny sterujący obiegiem, pomimo tego, że na panelu klimatronik obieg wew. jest wyłączony.
Panel ma poprawione luty, nie ma problemu z reagowaniem na przyciski.
ÂŻadna sprężyna od klapki nie jest uszkodzona
Po wyjęciu kostki zasilania od sterownika pneumatycznego załącza się obieg zewnętrzny.
Problem leży po stronie panelu klimatronik, ale nie wiem gdzie i co w nim naprawić. Ma ktoś jakiś pomysł?
[A6 C4] problem z ciągle załączonym obiegiem wewnętrznym ( z
Gdybym nie wiedział gdzie ona się znajduje to przecież bym nie napisał. Poza tym przeczytaj uważnie co napisałem. Gdyby problem leżał po stronie sprężynki klapka obiegi nie przestawiała by się po odłączeniu kostki.
Do elektrozaworu ciągle dochodzi prąd w skutek czego puszcza podciśnienie do gruszki przy klapce, a tym samym obieg jest ciągle zamknięty. Jak to napięcie'odetnę'( przez wyjecie kostki), podciśnienie nie jest puszczane na gruszę i wtedy (sprężyna o której pisałeś) przestawia klapkę na obieg otwarty.
[ Dodano: 2012-08-21, 18:39 ]
Problem rozwiązany. Z vag-a zrobiłem jeszcze raz kodowanie klimatronika i nastawy podstawowe i teraz działa jak należy.
Do elektrozaworu ciągle dochodzi prąd w skutek czego puszcza podciśnienie do gruszki przy klapce, a tym samym obieg jest ciągle zamknięty. Jak to napięcie'odetnę'( przez wyjecie kostki), podciśnienie nie jest puszczane na gruszę i wtedy (sprężyna o której pisałeś) przestawia klapkę na obieg otwarty.
[ Dodano: 2012-08-21, 18:39 ]
Problem rozwiązany. Z vag-a zrobiłem jeszcze raz kodowanie klimatronika i nastawy podstawowe i teraz działa jak należy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga