[ A6 C4 2.5 TDI] nie wyłącza się sprężarka klimatyzacji
[ A6 C4 2.5 TDI] nie wyłącza się sprężarka klimatyzacji
Witam. Posiadam audi A6 C 4 @.5 TDI ael. Zauważyłem że sprężarka klimatyzacji nie reaguje na wciśnięcie gwiazdki na panelu klimatronika. Jest cały czas włączona dopiero gdy odłącze kabel od jakiegoś czyjnika pod maską to się wyłącza. Klima chodzi normalnie czyli chłodzi. Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji. Dzięki
Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 20:34 przez wrobel1, łącznie zmieniany 1 raz.
A nie za niska temperatura - u mnie klimatyzacja chodzi dopiero po przekroczeniu jakoś 8 stopni na zewnątrz czy 10 - dopiero wtedy załącza się agregat... a może czujnik do wymiany.
[ Dodano: 2010-03-31, 17:24 ]
aha i popraw temat - nie mój biznes ale zaraz będą się czepiać daj nawiasy [] zacznij od model i skoncz na problemie - krótko
[ Dodano: 2010-03-31, 17:24 ]
aha i popraw temat - nie mój biznes ale zaraz będą się czepiać daj nawiasy [] zacznij od model i skoncz na problemie - krótko
Ludzie są samolubni - myślą o sobie ... Ja jestem inny - myślę o mnie ...
To znaczy tak - jeżeli możesz sterowć temperaturą - myślę że nie amsz się czym przejmowac - gdzieś wyczytałem że klima - dla twojego zdrowia powinna byc zawsze włączona - że nie powinna gnić nieruchomomo - bo sie grzybnia rozwija i bakterie. Dla tego jak możesz sterowc temp i ustawić sobie np przy właczonym agregacie 28 stopni - to świetnie. Przy tym silniku - nie sądze że będziesz miał na właczonym agregacie duzo wieksze spalanie. A jak nie to do elektryka - niech Ci sprawdzi to i owo - może Czujnik umarł a może panel sterownia klimą nie dycha tak jak powinien. Powodzenia
Ludzie są samolubni - myślą o sobie ... Ja jestem inny - myślę o mnie ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
W trakcie pracy klimatyzacji po jednej stronie zaworu masz niskie, a po drugiej wysokie ciśnienie. Po wyłączeniu silnika ciśnienia się wyrównują i stąd te syczenie. Podsumowując: tak ma być:)wrobel1 pisze:Dzisiaj podłączyłem vaga i żadnych błędów. Czyli może tak ma zachowywać się kompresor. Jeszcze jedno jak zatrzymam auto i wyłączę silnik to w miejscu gdzie znajduje się zawór na podszybiu przez klika sekund coś syczy a później ustaje.
Dzięki za podpowiedż. Najprawdopodobniej wszystko jest w porządku z klimą . Człowiek zawsze się uczy. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-04-17, 12:49 ]
Informacyjnie wiem co było przyczyną , że sprężarka się nie wyłączała. Uszkodzona była jakas dioda i przekaźnik był zwarty przez cały czas. Już po naprawie i teraz jest wszystko w porządku, jednak powinna się wyłączać. kończę temat.
[ Dodano: 2010-04-17, 12:49 ]
Informacyjnie wiem co było przyczyną , że sprężarka się nie wyłączała. Uszkodzona była jakas dioda i przekaźnik był zwarty przez cały czas. Już po naprawie i teraz jest wszystko w porządku, jednak powinna się wyłączać. kończę temat.