Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 100 c4 2,5 tdi AAT] czujnik bosha czy zamiennik?

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
wawrzon28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
Imię: Artur
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

[audi 100 c4 2,5 tdi AAT] czujnik bosha czy zamiennik?

Post autor: wawrzon28 » 30 gru 2010, 19:26

Witam koleżanki i kolegów wiecie może jaka jest dozwolona tolerancja błędu na czujniku temperatury w A100 2,5tdi aat. Mam czujnik pokazuje przy 80st C 322ohm a teoretycznie powinien miec 290ohm przy 80stC. czy to duża rozbierznosc? Pomóżcie mysle ze w tym dziale moge sie o to zapytac :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 02:40 przez wawrzon28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
4r3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 26 maja 2010, 21:41
Lokalizacja: Smołdziński Las

Post autor: 4r3k » 30 gru 2010, 20:52

a co ci sie dzieje z samochodem, że się bierzesz za czujnik?
zmierz rezyst przy 25st powinno być 2100, jeśli będzie więcej to znaczy, że ktoś doregulował zegarem brakujące stopnie
myślę, że zamiennik spokojnie wystarczy i nie ma co bulić za tego boscha

wawrzon28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
Imię: Artur
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon28 » 30 gru 2010, 21:17

przy 25stC mam 2080ohm to chyba ok? Powiedzcie mi czy tez maci problem z zagrzaniem audi do tych 90stC. według vag BS000 temp silnika jest nie cale 80stC i nie idzie wiecej go zagrzac. Juz nawet chłodnice zaslonilem wiatrak przytrzymałem i nic BS 000 wartosc 7 to 84 i koniec.

Awatar użytkownika
4r3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 26 maja 2010, 21:41
Lokalizacja: Smołdziński Las

Post autor: 4r3k » 31 gru 2010, 07:31

w takim wypadku wygląda to na padnięty termostat (włóż go do czajnika razem z termometrem i patrz kiedy się zacznie otwierać) lub czujnik podający temperaturę na VAG
obecnie cały czas jeżdżę z zasłoniętą chłodnicą, bo jadąc tak do 2300rpm nagrzewa się chyba po ponad 20km przy -10st

wawrzon28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
Imię: Artur
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon28 » 31 gru 2010, 08:06

To chyba jest wszystko u mnie ok bo ja go zagrzac na wolnych obrotach nie umiałem. A w czasie jazdy to po 20 km to tez uzyskam te 90stC. <piwo> A ile kolego 4r3k pali ci w okresie zimowy tki jak teraz srednio? bo mój automat to 9,5l/100km i mniej sie sie da i nie ciagne go wyżej niz 2500rpm. I jeszcze jedno widzialem ze masz podobny silnik do mojego na vag com działaja ci grupy 001 itd?

Awatar użytkownika
4r3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 26 maja 2010, 21:41
Lokalizacja: Smołdziński Las

Post autor: 4r3k » 31 gru 2010, 14:59

szczegóły spalania masz w podpisie, ostatnio wyszło 6.90l, ale przy takich warunkach jakie były u mnie na zadupiu to sie nie dziwie
VAGa jeszcze nie podpinałem więc nie wiem czy złącze działa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga