Bicie tarczy hamulcowej - wymiana
Bicie tarczy hamulcowej - wymiana
Witam , planuję wymianę tarcz+ klocki przód gdyż zrobiło się "bicie" na tarczach
jakiej firmy polecicie tarcze z klockami żeby wytrzymywały i zaraz nie było bicia ?
rozmiar przednich tarcz 345
czy może lepiej wrzucić większe zaciski z tarczami ?
Pozdrawiam
jakiej firmy polecicie tarcze z klockami żeby wytrzymywały i zaraz nie było bicia ?
rozmiar przednich tarcz 345
czy może lepiej wrzucić większe zaciski z tarczami ?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Podstawą są proste piasty oraz porządnie wyczyszczone zaciski oraz piasty, które mają być idealnie gładkie. Bez tego każde tarcze po pewnym czasie zaczną bić. Osobiście polecam tarcze Zimmermanna oraz klocki Ferodo i dodatkowo zmianę płynu na ATE DOT 4 SL.6
.
[ Dodano: 2019-05-21, 20:44 ]
Na przód możesz dać 356 mm, ale musiałbyś zmienić wszystko włącznie z blachą za tarczą.

[ Dodano: 2019-05-21, 20:44 ]
Na przód możesz dać 356 mm, ale musiałbyś zmienić wszystko włącznie z blachą za tarczą.
Czy warto wymienic zestaw hamulcowy na większy w Audi A7 tarcze zaciski od Audi SQ5 w rozmiarze 380 mm w standardzie mam 356 mm i system hamulcowy podstawowy nawet nie comtetition .
Obecnie niestety tarcze i klocki słabo hamują i dlatego zastanawiam się nad zamianą systemu hamowania.
Czy ktoś już na forum tobił taki swap hamulców w Audi A7 i jak się sprawują hamulce po wymianie bo nie wiem czy warto w to inwestować.
Obecnie niestety tarcze i klocki słabo hamują i dlatego zastanawiam się nad zamianą systemu hamowania.
Czy ktoś już na forum tobił taki swap hamulców w Audi A7 i jak się sprawują hamulce po wymianie bo nie wiem czy warto w to inwestować.
kegs
Sorki kolego,
Ale 3 krotnie montowałem zimmermany i zawsze nie pojeździły dłużej niż 2 miesiące zatem piasty piastami ale te tarcze i jakiekolwiek inne zamieniki to do taczki a nie do A7.
Jeszcze tylko z tego co mi kolega mówi zamontował BRC i dają radę.
Ogólnie tylko Oryginał, najlepiej pływające.
Wiem, że kolega poleca sklep Lewian, również tam kupuję ale każdy zamiennik poleci jak się lata na autostradach i hamuje od 200 w dół.
Ja zamontowałem od BITURBO 356mm i jest lepiej ale dalej daleko do ideału
Ale 3 krotnie montowałem zimmermany i zawsze nie pojeździły dłużej niż 2 miesiące zatem piasty piastami ale te tarcze i jakiekolwiek inne zamieniki to do taczki a nie do A7.
Jeszcze tylko z tego co mi kolega mówi zamontował BRC i dają radę.
Ogólnie tylko Oryginał, najlepiej pływające.
Wiem, że kolega poleca sklep Lewian, również tam kupuję ale każdy zamiennik poleci jak się lata na autostradach i hamuje od 200 w dół.
Ja zamontowałem od BITURBO 356mm i jest lepiej ale dalej daleko do ideału

- acinr_PL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 27 sie 2013, 07:56
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
wawe albo trafiłeś na tarcze z wadą fabryczną w co wątpię aby kilkukrotnie mieć taki sam problem z biciem tarcz zimmerman.
Ja zimmermany stosuję od kilku lat teraz w C7 wcześniej w a3 8p poliftowa z klockami ceramicznymi i bardzo sobie je chwalę.
Bardziej obstawiam na jakieś błędy w montażu (chociaż nie wiem co tam można spieprzyć) albo przegrzanie hamulców świeżo po montażu.
Reklamował eś te tarcze (mają 24 miesiące gwarancji(?
Ja zimmermany stosuję od kilku lat teraz w C7 wcześniej w a3 8p poliftowa z klockami ceramicznymi i bardzo sobie je chwalę.
Bardziej obstawiam na jakieś błędy w montażu (chociaż nie wiem co tam można spieprzyć) albo przegrzanie hamulców świeżo po montażu.
Reklamował eś te tarcze (mają 24 miesiące gwarancji(?
Nie reklamowałem zmieniłem na większe i oddałem gratis z zaciskami 
Skoro większość z Was poleca to chyba miałem pecha albo pokrzywiłem na mokrym.
latacie w trasach? bo ja głównie sporo autostrady i robiąc 3 dochamowania z 180 na 100 bo jak zwykle Tir wyskajuje na lewo i zaczyna maraton ............ to zaczynają lekko bić.
Co lepsze te ostatnie to już tak biły, że prawie kierownicę z rąk wyrywało trzeba było odpuszczać hamulec.
Nawet je przetaczałem u naprawdę niezłego fachowca, piasty i środek tarczy się świeciły a przylgę gdzie styka się tarcza z felgą kamieniem gładzi fachman jak ich mało, a w kilku warsztatach byłem i było jeszcze gorzej
Myślę z obserwacji, że głownie może być wina doboru klocków i jak się zamontuje inne niż Frodo to tarcze lecą, ja miałem zamontowane pierwsze Textary drugie ATE.
To samo miałem z tarczami zimmermana w BMW 520 klocki Juryd White Ceramika a później Textar i również poleciały.
Nie piszę uważając że zamienniki to zło, bo sporo korzystam z zamienników ale ja ewidentnie miałem pecha, brak doświadczenia w doborze klocków etc.
Dlatego teraz szukam Oryginałów

Skoro większość z Was poleca to chyba miałem pecha albo pokrzywiłem na mokrym.
latacie w trasach? bo ja głównie sporo autostrady i robiąc 3 dochamowania z 180 na 100 bo jak zwykle Tir wyskajuje na lewo i zaczyna maraton ............ to zaczynają lekko bić.
Co lepsze te ostatnie to już tak biły, że prawie kierownicę z rąk wyrywało trzeba było odpuszczać hamulec.
Nawet je przetaczałem u naprawdę niezłego fachowca, piasty i środek tarczy się świeciły a przylgę gdzie styka się tarcza z felgą kamieniem gładzi fachman jak ich mało, a w kilku warsztatach byłem i było jeszcze gorzej

Myślę z obserwacji, że głownie może być wina doboru klocków i jak się zamontuje inne niż Frodo to tarcze lecą, ja miałem zamontowane pierwsze Textary drugie ATE.
To samo miałem z tarczami zimmermana w BMW 520 klocki Juryd White Ceramika a później Textar i również poleciały.
Nie piszę uważając że zamienniki to zło, bo sporo korzystam z zamienników ale ja ewidentnie miałem pecha, brak doświadczenia w doborze klocków etc.
Dlatego teraz szukam Oryginałów
