Witajcie.
Kupiłem 4 nowe opony Kumho KU39 255/35R19 96 Y XL .
W jednej z nich sama z siebie pękła stopka opony, nie wpadłem w żadną dziurę bo felga byłaby uszkodzona.
Sklep Oponeo odrzucił mi reklamację,z powodu :
"Po dokonaniu badania wyżej wymienionej opony stwierdzono, iż na stopce opony widoczny jest nadmiar gumy powstały w wyniku niedokładnego jej odcięcia. "
Napisałem do nich o dokładne wyjaśnienie co mają na myśli.
Polecają mi skontaktować się z Ośrodkiem Badawczo Rozwojowym Przemysłu Oponiarskiego co uczyniłem ale nie ma na obecna chwile fachowca który się tym zajmuje.
Może ktoś ma pomysł jak lub był w podobnej sytuacji aby napisać odwołanie, co sądzicie o napisaniu informacji do dystrybutora opon na Polskę?
Jeśli w złym dziale umieściłem post to proszę o przeniesienie.
Reklamacja opon Kumho
Hejka,
Tak to czasami bywa. Możesz do nich zadzwonić, ale pewnie nie pozwolą Ci nagrać rozmowy. Swoją drogą to ciekawe, że telelknsultanci zawsze mogą nas nagrywać, ale my w troskę o ich bezpieczeństwo i gwarancję usług już nie. Oczywiście, że napisz gdzie możesz, ale pewnie odpowiedzą Ci za pare tygodni. Przecież chyba masz gwarancję producneta. Ewentualnie skontaktuj się z lokalnym urzędem ochrony konsumentów, który jest w każdym większym powiecie w urzędzie miasta zazwyczaj
Tak to czasami bywa. Możesz do nich zadzwonić, ale pewnie nie pozwolą Ci nagrać rozmowy. Swoją drogą to ciekawe, że telelknsultanci zawsze mogą nas nagrywać, ale my w troskę o ich bezpieczeństwo i gwarancję usług już nie. Oczywiście, że napisz gdzie możesz, ale pewnie odpowiedzą Ci za pare tygodni. Przecież chyba masz gwarancję producneta. Ewentualnie skontaktuj się z lokalnym urzędem ochrony konsumentów, który jest w każdym większym powiecie w urzędzie miasta zazwyczaj

- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
a czego się spodziewałeś kupująć przez neta ,część opon ok 20% tam sprzedawanych to te które odrzuciły serwisy z dostaw ze wzg błędów konfekcji .a gdzieś to trzeba upchnąć ja tego nie sprzedam bo mi klient wróci .nie przyjmuje dostawy i zamawiam następną
dla oponeo i innych większych graczy liczy się zysk a nie zadowolenie klienta.
to spółka akcyjna
kto podpisał się pod protokołem reklamacji ?powinien podpisać się producent lub oficjalny importer jeśli nie to występujesz o rozszerzone badanie (nie zza biurka-) przeprowadzone u producenta a nie przez oponeo
opinia OBR przem gumowego poznań nie jest wiążąca dla oponeo koszt ok 170zł plus wysyłka .obr posiada uprawnienia do nadawania homologacji oponom jak również zatrudnia biegłych sądowych i ich opinia jest wiążąca ale dla sądu . co do gwarancji opon z neta to jest tylko teoretycznie nikomu się nie chce tym zajmować ze wzg na koszty .generalnie z tego co widzę to 70 % reklamacji to wina użytkownika ,pojazdu ,niewłaściwy dobór opon itp a 30% to ewidentne buble i z tych 30% bubli ok 90% rozpatrzonych jest pozytywnie przez producenta ale trzeba zająć się tym osobiście ,wiedzieć gdzie i do kogo zadzwonić lub z kim oprzeć sprawę o bufet przy najbliższym spotkaniu
zanim wyślesz do obr wystąp o rozszerzone badanie opony przez producenta
dla oponeo i innych większych graczy liczy się zysk a nie zadowolenie klienta.
to spółka akcyjna
kto podpisał się pod protokołem reklamacji ?powinien podpisać się producent lub oficjalny importer jeśli nie to występujesz o rozszerzone badanie (nie zza biurka-) przeprowadzone u producenta a nie przez oponeo
opinia OBR przem gumowego poznań nie jest wiążąca dla oponeo koszt ok 170zł plus wysyłka .obr posiada uprawnienia do nadawania homologacji oponom jak również zatrudnia biegłych sądowych i ich opinia jest wiążąca ale dla sądu . co do gwarancji opon z neta to jest tylko teoretycznie nikomu się nie chce tym zajmować ze wzg na koszty .generalnie z tego co widzę to 70 % reklamacji to wina użytkownika ,pojazdu ,niewłaściwy dobór opon itp a 30% to ewidentne buble i z tych 30% bubli ok 90% rozpatrzonych jest pozytywnie przez producenta ale trzeba zająć się tym osobiście ,wiedzieć gdzie i do kogo zadzwonić lub z kim oprzeć sprawę o bufet przy najbliższym spotkaniu
zanim wyślesz do obr wystąp o rozszerzone badanie opony przez producenta