Tak potwierdzam twoja uwage ale jak można być nieświadomym odnosnie towaru . U mnie jest proste zagnieciona i bije optymalizacja nie daje efektu ;wraca skad przyjechała.Bo po co póżniej widzieć niezadowolonego klienta w bramie. Albo mieć darmowy masaz na tylniej kanapie lub kogel mogel w gaciachenduro7 pisze:jak dla mnie proste sprawdzić poprawność i czystość mocowania koła .
wrzucić kółka na huntera -test drogowy- porównać sztywność promieniową opon.
nie mówię o spr wyważena czy bicia felg bo to oczywiste .
rozebrać kółka sprawdzić konfekcję opony a szczególnie stan i ilość zakładek
jeśli wszystko ok a bije dalej podstawić sprawdzone koła .
hunter jest bronią obosieczną możę się okazać żę 75% magazynu opon powinno wrócić do dostawcy .
czasem lepiej być nieświadomym tego co się sprzedaje jeśli nie mamy na to wpływu
[A6 C6] Co jest z tymi oponami? (wady)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
ty piszesz o wyważeniu koła ja o pomiarze sztywności promieniowej opony a to kluczowy parametr aby uzyskac homologację audi ,mercedes bmw,porshe . nie znam wartości dla poszczególnych marek ale wiem żę powyżej 10 kg zaczyna się robić kicha a wierz mi żę mało która opona spełnia te kryteria . najlepiej wypadają rdzenne japończyki najgorzej grupa good year .a z twoim podejściem musiałbyś odesłać 75% towaru(BEZPODSTAWNIE BO BRAK NORM BRANÂŻOWYCH)
dlatego producenci opon bronią się jak mogą by promieniowa sztywnośc opony nie znalazła się w normach branżowych. stąd jest własnie homologacja audi mercedes .
to producenci aut wymuszają niskie normy.
dla zwykłego śmiertelnika nie ma to znaczenia ale są ludzie wybitnie uczuleni na bicia drgania .są też auta wyjątkowo upierdliwe czytaj czułe i dopiero homologowane opony załatwiają sprawę. mimo iż te ściągnięte z "czułego" auta w innym sprawują się bez najmiejszego zarzutu
dlatego producenci opon bronią się jak mogą by promieniowa sztywnośc opony nie znalazła się w normach branżowych. stąd jest własnie homologacja audi mercedes .
to producenci aut wymuszają niskie normy.
dla zwykłego śmiertelnika nie ma to znaczenia ale są ludzie wybitnie uczuleni na bicia drgania .są też auta wyjątkowo upierdliwe czytaj czułe i dopiero homologowane opony załatwiają sprawę. mimo iż te ściągnięte z "czułego" auta w innym sprawują się bez najmiejszego zarzutu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
enduro7 pisze:ty piszesz o wyważeniu koła ja o pomiarze sztywności promieniowej opony a to kluczowy parametr aby uzyskac homologację audi ,mercedes bmw,porshe . nie znam wartości dla poszczególnych marek ale wiem żę powyżej 10 kg zaczyna się robić kicha a wierz mi żę mało która opona spełnia te kryteria . najlepiej wypadają rdzenne japończyki najgorzej grupa good year .a z twoim podejściem musiałbyś odesłać 75% towaru(BEZPODSTAWNIE BO BRAK NORM BRANÂŻOWYCH)
Widzisz i znowu nie doczytałeś co pisałem. Wspominałem o homologacji opon. Dlatego dzięki takim jak ty są tacy wku... użytkownicy jak maciejTFSIFachowe podejście do klienta polega na nie tylko zaoferowaniu mu dobrej ceny towaru ale również doradztwo w kwestii doboru odpowiedniej opony -producenta.homologacji .POzwoli to uniknąc takich historii a z twoim podejściem jest to niuniknione bo ty musisz sprzedać .Napisał enduro7:jak dla mnie proste sprawdzić poprawność i czystość mocowania koła .
wrzucić kółka na huntera -test drogowy- porównać sztywność promieniową opon.
nie mówię o spr wyważena czy bicia felg bo to oczywiste .............odp:ja też to wiem i tak postępuje ale uwiez mi ze tylko 1-2 spytanych gumiarzy na 100 to wie i może tak postepuje.Wulkanizacje rosną jak grzyby po deszczu a obsługa w nich zatrudniona nie ma o robocie zielonego pojęcia.Ich ceny usług są niskie w SPAM do naszych firm, bo Ty i ja zainwestowaliśmy w park maszynowy jak i szkolenia czy zdobycie certyfikatów jakościowych dla firmy i chcemy otrzymać za to godną kasę gdyż za wiedze i doświadczenie się płaci .TU musisz mi przyznać racje.Pozdr..
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
wybacz ale nie bardzo rozumiem twoich zarzutów w SPAM do mojej osoby. powinieneś je skierować do producentów opon. a w sprawie homologowanych opon dostanie ich bezpośrednio od producenta graniczy z cudem . na magazynach są ale wszystko rezerwacja dla ASO .piszę tu o praktykach stosowanych przez michelin. możęsz to sprawdzić przez bip. serw .
good-yera od paru lat wogóle nie dotykam tak żę nie wiem jak z dostępnością homologowanych
good-yera od paru lat wogóle nie dotykam tak żę nie wiem jak z dostępnością homologowanych
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Przepraszam bardzo że tak agresywnie na Ciebie naskoczyłem.Jesli mogę coś podpowiedzieć to ja osobiście staram się info o homologacji opony uzyskać od hurtownika a jeśli nie jest w stanie mi tego podać szukam innego który taką informacje posiada, lub też studiuje dane techniczne danego pojazdu.A oto kilka przykładów..3 grupy homologacyjne opon
Pierwszym typem opon homologacyjnych nazywa się obowiązkową. Dotyczy to modelów, które są przeznaczone tylko i wyłącznie dla konkretnych modeli samochodów i nie jest wskazane montowanie ich w jakichkolwiek innych markach.
Kolejną grupą homologacyjna są opony techniczne. Tym razem dopuszcza się montaż w modelach innych niż homologowany, lecz należy spełnić kilka wymogów określonych przez producenta opony. Z reguły podstawowym warunkiem jest wyposażenie we wszystkie cztery opony danego typu.
Trzecią grupą opon homologacyjnych są modele dowolne, które można montować we wszystkich samochodach zgodnie z własnym upodobaniem.
Generalnie, opony z pierwszego wyposażenia często bywają homologowane pod odpowiedni model auta, lecz nie jest to zasadą. Zalety opon homologowanych:
Mimo zaawansowanej technologii i coraz efektywniejszych rozwiązań, ciężko zaprojektować oponę o wszechstronnych właściwościach. Twardy bieżnik gwarantuje trwałość i niski opór toczenia, lecz wiąże się ze spadkiem trakcji. Wzór bieżnika chroniący przed aquaplaningiem zwiększa poziom hałasu ? przy produkcji opon wszystko odbywa się na zasadach kompromisu, dlatego opony zrównoważone i w pełni wykorzystujące możliwości samochodu mają nieprzeciętną wartość. Opony OE pozwalają kierowcy mieć pewność, że posiada optymalny model opon dla jego samochodu.
Priorytety producentów pojazdów decydują o tym na co kładą największy nacisk producenci opon. Zależnie od zakresu, w którym specjalizuje się dana firma, np. oferująca samochody ciężarowe, przygotowuje się specjalne właściwości opon. Dla przykładu: producent proekologicznych aut ? dla niego kluczowa jest bezpieczna trakcja i niski opór toczenia, aby zużywać jak najmniej paliwa. Z tego powodu współpraca między producentami samochodów i opon powinna być bardzo ścisła i precyzyjna.
Czołowi producenci starają się uzyskać wyniki zapewniające jak największy komfort oraz imponujące osiągi opon, choć najczęściej są w stanie jedynie podnieść poziom niektórych właściwości opon.
Opony OE są produkowane pod konkretny model auta , dlatego ich montaż do innych niż sugerowanych przez producenta aut mija się z celem.
Producenci pojazdów oraz opon powinni ściśle współpracować, bo tylko w ten sposób będą w stanie opracować opony OE gwarantujące optymalne właściwości przy konkretnym modelu auta.
Najważniejsza jest jakość
Co roku przeprowadza się badania służące sprawdzeniu zadowolenia z wyposażenia oryginalnego w samochodach rocznych, dwuletnich oraz trzyletnich. Organizuje się je od 1990 roku i bazuje głównie na doświadczeniach i opiniach losowo wybranych kierowców. W 2008 roku w badaniu wzięło udział blisko 30 tysięcy osób, stanowiących reprezentatywną próbkę wszystkich marek oraz modeli samochodów osobowych, vanów, pickupów i amerykańskich SUV?ów. Dzięki temu, łatwiej dostrzec i ocenić trendy w skali światowej.
Ankieta z takim rozmachem dostarcza informacji na temat aktualnych preferencji klientów oraz ich zdania odnośnie jakości opon, osiągów oraz wizerunku danej marki. Ogólne wyniki oblicza się biorąc pod uwagę pięć głównych czynników, tj. jakość produktu, działanie długoterminowe, działanie sytuacyjne, trakcja podczas zimy oraz konstrukcja. Rok temu najlepszą opinią wśród konsumentów mogły pochwalić się firmy Michelin oraz Goodyear.
Wysokie zadowolenie ze strony klienta to decydująca kwestia zarówno dla producentów pojazdów jak i opon. Sukces jednych przekłada się na powodzenie drugich, stąd starania by cieszyć się jak najlepszym zdaniem u klientów. Większość z nas pozostaje wierna raz zakupionej marce, przykładowo 60% kierowców, którzy zakupili opony OE Michelin chętnie sięgną po produkt tego samego producenta w przyszłości. Michelin odnotowało najwyższy stopień zainteresowania ponownym zakupem, co z pewnością nie miałoby miejsca, gdyby opony nie spotkały się z pozytywnym odbiorem.
Według producentów samochodów, kierowcy chwalący dane opony zazwyczaj są także zadowoleni z użytkowania auta, a to również procentuje większym zaufaniem do danej marki.
Oto przykładowe oznaczenia stosowane w oponach homologowanych
MICHELIN:
B - specyficzne opony dla Audi (S3, S4, TT, TT Roadster), Bentley montaż parami na osiach, dozwolony montaż na samochodach innych marek
C1 - opony Pilot Sport dla Chrysler Viper GTS Coupe niedozwolony montaż na samochodach innych marek
G1 - oznaczenie opony o większej średnicy zewnętrznej; mogą być mieszane z innymi oponami tylko w przypadku montażu parami na jednej osi (Mercedes: klasa S, CLK, C, SLK, SL tylna oś, Alfa Romeo: 166, Fiat:Stilo, Renault:Laguna, Vel Satis), dozwolony montaż na samochodach innych marek
K1 - opony homologowane na Ferrari - niedozwolony montaż na samochodach innych marek
M0 - opony homologowane na Mercedesa, dozwolony montaż na samochodach innych marek
N0...N3 - opony homologowane do Porsche, niedozwolony montaż na samochodach innych marek
R1 - specyficzny bieżnik CXKA; ta pojedyncza opona jest homologowana na Audi
* - homologacja do BMW
CONTINENTAL:
J - wyposażenie oryginalne w samochodach Jaguar
N0, N1, N2, N3 - homologacja do Porsche
AO - homologacja Audi
RO1 - homologacja Audi do modeli serii R i S
MO - wyposażenie oryginalne w samochodach Mercedes Benz w specjalnych wersjach (np.: AMG) oraz w modelu Maybach
* - wyposażenie oryginalne w samochodach BMW
M3 - wyposażenie oryginalne w samochodach BMW klasy M
E - zoptymalizowane opory toczenia do wymagań oryginalnego wyposażenia
PIRELLI:
(...)- homologacje do montażu fabrycznego
A - amerykańska wersja Skorpiona STR
M0 - homologacja Mercedes
N1...N3 - homologacja Porshe
( *)- homologacja BMW i myślę że my fachowcy jesteśmy tu po to aby przeciętnemu Kowalskiemu doradzić i go uświadomić żeby nie miał problemów z zakupem opon do swojego cacka Jeszcze raz przepraszam i dziękuje za pouczającą wymianę zdań i doświadczeń .Pozdrawiam..M.S.
Pierwszym typem opon homologacyjnych nazywa się obowiązkową. Dotyczy to modelów, które są przeznaczone tylko i wyłącznie dla konkretnych modeli samochodów i nie jest wskazane montowanie ich w jakichkolwiek innych markach.
Kolejną grupą homologacyjna są opony techniczne. Tym razem dopuszcza się montaż w modelach innych niż homologowany, lecz należy spełnić kilka wymogów określonych przez producenta opony. Z reguły podstawowym warunkiem jest wyposażenie we wszystkie cztery opony danego typu.
Trzecią grupą opon homologacyjnych są modele dowolne, które można montować we wszystkich samochodach zgodnie z własnym upodobaniem.
Generalnie, opony z pierwszego wyposażenia często bywają homologowane pod odpowiedni model auta, lecz nie jest to zasadą. Zalety opon homologowanych:
Mimo zaawansowanej technologii i coraz efektywniejszych rozwiązań, ciężko zaprojektować oponę o wszechstronnych właściwościach. Twardy bieżnik gwarantuje trwałość i niski opór toczenia, lecz wiąże się ze spadkiem trakcji. Wzór bieżnika chroniący przed aquaplaningiem zwiększa poziom hałasu ? przy produkcji opon wszystko odbywa się na zasadach kompromisu, dlatego opony zrównoważone i w pełni wykorzystujące możliwości samochodu mają nieprzeciętną wartość. Opony OE pozwalają kierowcy mieć pewność, że posiada optymalny model opon dla jego samochodu.
Priorytety producentów pojazdów decydują o tym na co kładą największy nacisk producenci opon. Zależnie od zakresu, w którym specjalizuje się dana firma, np. oferująca samochody ciężarowe, przygotowuje się specjalne właściwości opon. Dla przykładu: producent proekologicznych aut ? dla niego kluczowa jest bezpieczna trakcja i niski opór toczenia, aby zużywać jak najmniej paliwa. Z tego powodu współpraca między producentami samochodów i opon powinna być bardzo ścisła i precyzyjna.
Czołowi producenci starają się uzyskać wyniki zapewniające jak największy komfort oraz imponujące osiągi opon, choć najczęściej są w stanie jedynie podnieść poziom niektórych właściwości opon.
Opony OE są produkowane pod konkretny model auta , dlatego ich montaż do innych niż sugerowanych przez producenta aut mija się z celem.
Producenci pojazdów oraz opon powinni ściśle współpracować, bo tylko w ten sposób będą w stanie opracować opony OE gwarantujące optymalne właściwości przy konkretnym modelu auta.
Najważniejsza jest jakość
Co roku przeprowadza się badania służące sprawdzeniu zadowolenia z wyposażenia oryginalnego w samochodach rocznych, dwuletnich oraz trzyletnich. Organizuje się je od 1990 roku i bazuje głównie na doświadczeniach i opiniach losowo wybranych kierowców. W 2008 roku w badaniu wzięło udział blisko 30 tysięcy osób, stanowiących reprezentatywną próbkę wszystkich marek oraz modeli samochodów osobowych, vanów, pickupów i amerykańskich SUV?ów. Dzięki temu, łatwiej dostrzec i ocenić trendy w skali światowej.
Ankieta z takim rozmachem dostarcza informacji na temat aktualnych preferencji klientów oraz ich zdania odnośnie jakości opon, osiągów oraz wizerunku danej marki. Ogólne wyniki oblicza się biorąc pod uwagę pięć głównych czynników, tj. jakość produktu, działanie długoterminowe, działanie sytuacyjne, trakcja podczas zimy oraz konstrukcja. Rok temu najlepszą opinią wśród konsumentów mogły pochwalić się firmy Michelin oraz Goodyear.
Wysokie zadowolenie ze strony klienta to decydująca kwestia zarówno dla producentów pojazdów jak i opon. Sukces jednych przekłada się na powodzenie drugich, stąd starania by cieszyć się jak najlepszym zdaniem u klientów. Większość z nas pozostaje wierna raz zakupionej marce, przykładowo 60% kierowców, którzy zakupili opony OE Michelin chętnie sięgną po produkt tego samego producenta w przyszłości. Michelin odnotowało najwyższy stopień zainteresowania ponownym zakupem, co z pewnością nie miałoby miejsca, gdyby opony nie spotkały się z pozytywnym odbiorem.
Według producentów samochodów, kierowcy chwalący dane opony zazwyczaj są także zadowoleni z użytkowania auta, a to również procentuje większym zaufaniem do danej marki.
Oto przykładowe oznaczenia stosowane w oponach homologowanych
MICHELIN:
B - specyficzne opony dla Audi (S3, S4, TT, TT Roadster), Bentley montaż parami na osiach, dozwolony montaż na samochodach innych marek
C1 - opony Pilot Sport dla Chrysler Viper GTS Coupe niedozwolony montaż na samochodach innych marek
G1 - oznaczenie opony o większej średnicy zewnętrznej; mogą być mieszane z innymi oponami tylko w przypadku montażu parami na jednej osi (Mercedes: klasa S, CLK, C, SLK, SL tylna oś, Alfa Romeo: 166, Fiat:Stilo, Renault:Laguna, Vel Satis), dozwolony montaż na samochodach innych marek
K1 - opony homologowane na Ferrari - niedozwolony montaż na samochodach innych marek
M0 - opony homologowane na Mercedesa, dozwolony montaż na samochodach innych marek
N0...N3 - opony homologowane do Porsche, niedozwolony montaż na samochodach innych marek
R1 - specyficzny bieżnik CXKA; ta pojedyncza opona jest homologowana na Audi
* - homologacja do BMW
CONTINENTAL:
J - wyposażenie oryginalne w samochodach Jaguar
N0, N1, N2, N3 - homologacja do Porsche
AO - homologacja Audi
RO1 - homologacja Audi do modeli serii R i S
MO - wyposażenie oryginalne w samochodach Mercedes Benz w specjalnych wersjach (np.: AMG) oraz w modelu Maybach
* - wyposażenie oryginalne w samochodach BMW
M3 - wyposażenie oryginalne w samochodach BMW klasy M
E - zoptymalizowane opory toczenia do wymagań oryginalnego wyposażenia
PIRELLI:
(...)- homologacje do montażu fabrycznego
A - amerykańska wersja Skorpiona STR
M0 - homologacja Mercedes
N1...N3 - homologacja Porshe
( *)- homologacja BMW i myślę że my fachowcy jesteśmy tu po to aby przeciętnemu Kowalskiemu doradzić i go uświadomić żeby nie miał problemów z zakupem opon do swojego cacka Jeszcze raz przepraszam i dziękuje za pouczającą wymianę zdań i doświadczeń .Pozdrawiam..M.S.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Mam taki problem, że moje Audi A6 quattro gdy jade po nierównych drogach, takich powiatowych strasznie rzuca i nieda się płynnie jechać, trzeba dobrze pilnować kierownicy szczególnie przy mijankach. Nigdy tego nie miałem w innych autach typu vw. Czy może być to wina opon? Mam letnie pirelli 245/40/18 z 2007 roku, gdy je dotknąć ręką odnosze wrażenie jakbym dotykał kamienia, takie twarde. Czy tak już musi być w quattro? dodam że jadąc autostradą samochód prowadzi się bez zastrzeżen
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
opony z homologacją AO możęsz założyć do każdego innego auta RO1 już nie poniważ zastosowano tam stożek idealnie pasujący do nastaw geometri rs6szczerba2 pisze:Panowie każda guma będzie dobra .Jednemu wystarczy jakas czajna drugi bedzie nażekał na michela czy contiego .Znam typów co jeżdżą eskami .a8.jagami a przyłażą po opony używane badziewie bo twierdzą cyt . a mało jeżdze . a drogie a to a siamto a auto warte pare 10.000plnów. Inny zajedzie eskorciną ,vw g3 i kupuje nowe z górnej półki.wojoo pisze:A continentale wystepuja tylko z R01 ktore niby jest wlasnie do quattro (s i rs) wiec chyba tez powinno byc ok u nas?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
do tego może być niewłaściwy ofset felg oraz standartowe ustawienie geometri kół nie pasujące zbytnio do szerszych felg i opon . właśnie na szeokich i niskich ujawniają się wszelkie niedociągnięcia w zawiasie .miałem okazje jeżdzić tuningowaną rs6 na bardzoszerokich oponach i prowadziła się precyzyjnie nawet na koleinach kolesie tuningowcy odwalili kawał dobrej roboty przeliczająć kąty geometri i wprowadzili poprawki a nie tylko przykręcili szerokie kołaszczerba2 pisze:leoneon, to szerokość i profil tak czyni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
tak dokładnie ja mam sprzęt do geometrii zawiasu z kalkulatorem średnic obręczy i automatycznym doborem katów wzgledem szerokości osi tylko mało kto o tym mówi tak więćenduro7 pisze:do tego może być niewłaściwy ofset felg oraz standartowe ustawienie geometri kół nie pasujące zbytnio do szerszych felg i opon . właśnie na szeokich i niskich ujawniają się wszelkie niedociągnięcia w zawiasie .miałem okazje jeżdzić tuningowaną rs6 na bardzoszerokich oponach i prowadziła się precyzyjnie nawet na koleinach kolesie tuningowcy odwalili kawał dobrej roboty przeliczająć kąty geometri i wprowadzili poprawki a nie tylko przykręcili szerokie kołaszczerba2 pisze:leoneon, to szerokość i profil tak czyni

Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.