Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Co jest z tymi oponami? (wady)

Koła, felgi i opony
vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 23 lis 2011, 22:20

szczerba2 pisze:A TY porównujesz C2 Z C3 to 10-cio lecie pod względem technologicznym i materiałowym.
bo włąśnie o tym mowa :)
CSC 3 nie mają XL
ja również kupiłem Sport maxx TT nośność 97 ale bez XL
dlatego parametr nośności jest mało istotny bo jest identyczny
więc moje pytanie dotyczyło wpływu samego wzmocnienia na reakcję na nasze drogi...

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 23 lis 2011, 22:22

Jesli mamy kupować opony z AO to np letnie to tylko Pilot Sport 3 są dostępne... super :)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 23 lis 2011, 22:28

moje nastepne to chyba Michelin pilot super spotr :>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 23 lis 2011, 22:33

vonito no pisałem że xl posiada dodatkowe wzmocnienia i jak cos jest mocniejsze to lepiej zniesie polskie drogi czy spotkanie z krawężnikiem. michele ps3 rewelka mam je na mb w211 3.2cdi .
Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 22:37 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 23 lis 2011, 22:33

A continentale wystepuja tylko z R01 ktore niby jest wlasnie do quattro (s i rs) wiec chyba tez powinno byc ok u nas?

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

opony/wady

Post autor: MaciejTFSI » 23 lis 2011, 22:36

moje zimowe buble to Goodyear UG Performance 2 245/40R18 97 V XL . Kazde opony mam XL.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 23 lis 2011, 22:40

wojoo pisze:A continentale wystepuja tylko z R01 ktore niby jest wlasnie do quattro (s i rs) wiec chyba tez powinno byc ok u nas?
Panowie każda guma będzie dobra .Jednemu wystarczy jakas czajna drugi bedzie nażekał na michela czy contiego .Znam typów co jeżdżą eskami .a8.jagami a przyłażą po opony używane badziewie bo twierdzą cyt . a mało jeżdze . a drogie a to a siamto a auto warte pare 10.000plnów. Inny zajedzie eskorciną ,vw g3 i kupuje nowe z górnej półki.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 22:47 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 23 lis 2011, 22:42

szczerba2 pisze:vonito no pisałem że xl posiada dodatkowe wzmocnienia i jak cos jest mocniejsze to lepiej zniesie polskie drogi czy spotkanie z krawężnikiem
<okok>

ps. trzeba było wytłuścić bo ilość tekstu mnie przygniotła :)
MaciejTFSI pisze:moje zimowe buble to Goodyear UG Performance 2 245/40R18 97 V XL . Kazde opony mam XL.
a Nokiany ostro walczą o rynek i renome ;)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 23 lis 2011, 22:49

Zgadza sie tylko doszły mnie info że coś nie halo z finansami i chca marke sprzedawać .Pewnie Chinołe łykną i po jakości wspomnienia zostaną.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 26 lis 2011, 10:44

[quote="vonito"]kolego nie mylmy pojęć nośność to nośność myślisz raczej o przeciążeniach
opona o indeksie nośności 100 XL i opona o nośności 100 bez XL mają tą samą nośność ;)
więc wzmocnienie nie wpływa na ten parametr...

czy ma xl czy nie to nie ważne ważny jest index nośności w tym przypadku 100 .nie wszyscy producenci oznaczają to xl lub reinforced .

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 26 lis 2011, 11:31

szczerba2 pisze:Dołącze się do tematu...Inna sprawą jest prawidłowy montaz opony.Częstym błędem popełnianym przez gumiarzy jest zły montaz opony i właściwa optymalizacja opony i felgi względem siebie. przyczyną tego jest niewłaściwe rozpompowanie opony na feldze. Chodzi o to aby po nasmarowaniu felgi i opony pastą montażową (najlepsza Acrylmed taki zielony bądż czerwony żel/ tiptopa białe mydliny są do bani)pompować opone bez zaworku do ok 4-5 atm.Często zdarza się że opona żle się układa i od nowa ją się zbija z felgi i przekręca względem feli o180* i tak aż do skutku aż będzie idealnie współgrać.Gumiarze często nie zwracają na to uwagi bądż to z braku czasu, z braku wiedzy lub lenistwa , a klient i tak płaci.Przestrzegam iż żle zamontowana guma po przejechani 200-300 km jest nie do uratowania gdyż kord stalowy jak i oplot stalowy stopki już się odkształcą że nie ma opcji tkiej oponki uratować. Odmowa reklamacji przez producenta.Gumiarz się nie przyzna do błędu. Pozdrawia gumiarz.
z całym szacunkiem kolego po fachu ale delta acrylmed przeznaczona jest do opon ciężarowych a nie osobówek .
do do opon o szer pow 205 należy stosować pastę wysychającą samozacierającą się np REMAXsport zabezpieczającą przd obrotem opony względem felgi . acrylmed tego nie gwarantuje -spytaj producenta
natomiast co do pompowania 4-5 atm zgroza .
poczytaj co jest napisane na boku opony np "michelin 205/55r16 91t alpin a4" nigdy nie pompować pow 40 psi (ok 3 atm)przed osadzeniem stopki.
a to żę opona jest nie do uratowania po takim pompowaniu bo cała konstrukcja opony ulega przemieszczeniu zawdzięczamy właśnie takim rzeżnikom którzy nie cztają oznaczen opon instrukcji stosowania preparatów

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 26 lis 2011, 13:07

Do enduro7 Jeszcze nie spotkałem sie z tym aby po montażu na acrylm opona się obróciła względem felgi łatwo to sprawdzić znakując oponę .Acrylm daje najlepsze efekty uszczelnienia i dobry poślizg przy rozpompowywaniu i właściwe ustawienie gumy względem feli.Co do ciśnienia jak twierdzisz za wysokiego-To czytam oznaczenia .Jeśli bys dobrze doczytał mój post to byś wywnioskował że nie chodziło mi o ''pierwsze pompowanie'' tylko o rozpompowanie opony .Opony często bywają pozgniatane bądż to w magazynach czy transporcie i dotyczyła moja uwaga tego . Ty widzę stosujesz system na pałę aby sprzedac gumę ,odblokować kaske a klient póżniej niech płaci.Ja osobiście po sprzedarzy opon nowych informuę klienta o koniecznośi powtórnego wyważenia kół np . po 500 km w celu skorygowania . I jeszcze jedno nie na wszystkich oponach taka uwaga widnieje zgodze się że jest to napisane na michelu , contim czy bridgestonie (niektóre modele) Takiego info nie znajdziesz na pirelce w210 czy sottozero.I jeszcze jedno''zielony''acrylmed delty jest przeznaczony do wszystkiego rodzaju opon.Poczytaj etykietę.Następnym razem dobrze czytaj posty to nie będziemy laikom w temacie powodować zamieszania w głowach. Pozdrawiam.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 26 lis 2011, 14:36

jeśli jest do wszystkiego znaczy żę jest do niczego
nie ma preparatów uniwersalnych a napisać na opakowaniu można wszystko .zauważ żę europa zachodnia nie stosuje akrylu w osobówkach ja stosuję tip topa do szerokich i nie mam problemów z wyważaniem -klienci nie wracają z reklamacją

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 26 lis 2011, 16:00

JA stosuje akryla i do mnie też nie wracają z pretensjami że coś nie tak.Właśnie dobra uwaga z twojej strony ........wystarczy zmienic metkę i jedna bedie do os. a inna do 4x4 czy siodłowców.......Porozmawiaj z przedstawicielem tiptopola w polsce to tez ci powie ze ich pasta jest uniwersalna zmieniają opakowanie i kolor zawartości .U mnie w mieście jest przedstawicielstwo tiptopa na płd wsch. część Polski . Znam się z nimi od lat. I powiem Ci jeszcze że również handlują wyrobami delty i je sami zachwalają a szczególnie zalecają ich stosowanie w sezonie zimowym gdyż mają lepsze właściwości uszczelniające.Amoże kolega po fachu zabierze zdanie i coś wniesie nowego do tego tematu -a6-c5-wibracje-i-drgania-karoserii-prz ... 524,30.htm dzękuję .Pozdrawiam M.S.życzę udanej zabawy andrzejkowej.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 26 lis 2011, 17:51

jak dla mnie proste sprawdzić poprawność i czystość mocowania koła .
wrzucić kółka na huntera -test drogowy- porównać sztywność promieniową opon.
nie mówię o spr wyważena czy bicia felg bo to oczywiste .
rozebrać kółka sprawdzić konfekcję opony a szczególnie stan i ilość zakładek
jeśli wszystko ok a bije dalej podstawić sprawdzone koła .
hunter jest bronią obosieczną możę się okazać żę 75% magazynu opon powinno wrócić do dostawcy .
czasem lepiej być nieświadomym tego co się sprzedaje jeśli nie mamy na to wpływu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja