Jakiej firmy kupić nowe opony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Ja kupiłem 2 tygodnie temu Nokian zline 03/2014 18"/235/40.
Opony wspaniale trzymają. Na suchym cicho i szybko jak większość.
Na deszczu jak się bawiłem to nie potrafiłem praktycznie wyprowadzić samochodu z równowagi na zakrętach. Przejeżdżałem przez duże kałuże i aquaplanning w ogóle tych opon nie ruszał. Mam napęd 4x4 z manualem i jak postrzelałem ze sprzęgła na mokrym asfalcie to żeby cokolwiek zamieszał to strzał musiał być z 5000-6000 rpm wzwyż. Dla mnie to robi różnicę:)
Jeśli jej budowa jest chociaż w połowie tak dobra jak wygląda (te wzmocnienia na nasze drogi) to innej opony nawet nie ma sensu teoretycznie rozważać. Dunlopy, Goodyeary trzymają też super, kwestia z tą odpornością na dziury, pęknięcia...
Opony kupiłem oczywiście fabryczne nówki.
Opony wspaniale trzymają. Na suchym cicho i szybko jak większość.
Na deszczu jak się bawiłem to nie potrafiłem praktycznie wyprowadzić samochodu z równowagi na zakrętach. Przejeżdżałem przez duże kałuże i aquaplanning w ogóle tych opon nie ruszał. Mam napęd 4x4 z manualem i jak postrzelałem ze sprzęgła na mokrym asfalcie to żeby cokolwiek zamieszał to strzał musiał być z 5000-6000 rpm wzwyż. Dla mnie to robi różnicę:)
Jeśli jej budowa jest chociaż w połowie tak dobra jak wygląda (te wzmocnienia na nasze drogi) to innej opony nawet nie ma sensu teoretycznie rozważać. Dunlopy, Goodyeary trzymają też super, kwestia z tą odpornością na dziury, pęknięcia...
Opony kupiłem oczywiście fabryczne nówki.
Nokiany mają ostatnio dobre produkty i są wysoko w testach. Problemem Nokina jest to, że wszyscy go kojarzą z zimówkami. I rzeczywiście ten koncern specjalizował się niejako w tych oponach z racji swojego zimnego pochodzenia. Ale Nowa Gama wszystkich Line-ów letnich jest w miarę OK i jest konkurencja dla Michałków, Dunlopa, Bridgestone czy Goodyeara.
a ja jeszcze raz napisze. fakt że nie zrobiłem dużo na tych oponach, bo raptem 1500 km, ale teraz opony się ułożyły, dotarły i są jak na razie super. NEXEN N8000 Opona jest cichutka, bardzo fajnie odprowadza wode, jest miękka na jakiś dziurach czy coś, to bardzo fajnie to wybiera, nei rzuca po koleinach tak mocno jak na wczesniejszych Yokohamach. Aby było tak dalej to będzie super. opony w rozmiarze 235/40/18
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
kto w to wierzy? bo ja nie .marlitkos pisze:ja jeżdżę na dunlop sp sport maxx- kupiłem je w 2009 roku i zrobiłem na nich ponad 100 tyś. i szczerze mogę polecić. Dzisiaj zamówiłem sobie Nokiany Line (bo Dunlopy się już skończyły) a opinie o tej firmie wsórd znajomych są więcej niż dobre.
trwałóśc opon przy tym momencie obrotowym i bardzo lekkiej nodze to max 50.000 km
no chyba żę latały tylko na tylniej osi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie wierzę bo jest to fizycznie nie możliwe ze względów konstrukcyjnych i projektowych
.gdybyś miał poloneza 75konnego i opony d-124z lat 1980 , jeżdził jak 70 letni taksówkarz to teoretycznie było by to wykonalne ale tylko na tylniej osi . jeśli twierdzisz dalej żę zrobiłeś 100tys km to widocznie gdzieś popełniłeś błąd w obliczeniach .proponuję zgłóś to do good-year .ciekawe co powiedzą -możę dostaniesz 2 nowy komplet ?
nie takie cuda się zdarzają i tak to traktuje
.gdybyś miał poloneza 75konnego i opony d-124z lat 1980 , jeżdził jak 70 letni taksówkarz to teoretycznie było by to wykonalne ale tylko na tylniej osi . jeśli twierdzisz dalej żę zrobiłeś 100tys km to widocznie gdzieś popełniłeś błąd w obliczeniach .proponuję zgłóś to do good-year .ciekawe co powiedzą -możę dostaniesz 2 nowy komplet ?
nie takie cuda się zdarzają i tak to traktuje
marlitkos, No cóż, nie mam powodów żeby nie wierzyć, ale 100 tysięcy to cholernie dobry wynik. Ciężko w taki wynik uwierzyć, szczególnie że A6 do lekkich autek nie należy i moment obrotowy też mały nie jest. Jaki rozmiar tych kapci miałeś, indeks nośności itd?
Ja jestem ciekaw jak mi będą się spisywały michałki, mam nadzieję że nie zjedzą się za szybko.
Ja jestem ciekaw jak mi będą się spisywały michałki, mam nadzieję że nie zjedzą się za szybko.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
40- 50 to będzie b.dobry wynik .do 15 tyś bardzo dobrze odprowadzają wodę .póżniej na mokrzym robi się gwałtownie totalna lipa (inna mieszanka bieżnika???) na suchym okmrporpoise pisze:marlitkos, No cóż, nie mam powodów żeby nie wierzyć, ale 100 tysięcy to cholernie dobry wynik. Ciężko w taki wynik uwierzyć, szczególnie że A6 do lekkich autek nie należy i moment obrotowy też mały nie jest. Jaki rozmiar tych kapci miałeś, indeks nośności itd?
Ja jestem ciekaw jak mi będą się spisywały michałki, mam nadzieję że nie zjedzą się za szybko.
.np bridgestone bardziej równomiernie traci wraz z przebiegiem przyczepność na mokrym
to są moje własne doświadczenia z michałem primacy. dodatkowo mają tendęcje do ząbkowania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
W obliczeniach nie popełniłem błędu gdyż kupiłem opony po kupnie auta w 2009 roku i założyłem je przy stanie licznika około 320 tyś. Obecnie mam 420tyś na budziku i na obecny sezon zakupiłem nowe.enduro7 pisze:nie wierzę bo jest to fizycznie nie możliwe ze względów konstrukcyjnych i projektowych
.gdybyś miał poloneza 75konnego i opony d-124z lat 1980 , jeżdził jak 70 letni taksówkarz to teoretycznie było by to wykonalne ale tylko na tylniej osi . jeśli twierdzisz dalej żę zrobiłeś 100tys km to widocznie gdzieś popełniłeś błąd w obliczeniach .proponuję zgłóś to do good-year .ciekawe co powiedzą -możę dostaniesz 2 nowy komplet ?
nie takie cuda się zdarzają i tak to traktuje
Były to opony Dunlop Sp Sport 01A 195/55/16 91V.
No ale każdy ma prawo do swoich przemyśleń.
Pozdrawiam kolegę.
PS. Chętnie przyjąłbym nowy komplet opon za free od producenta więc to nie jest głupi pomysł.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga