I tutaj mam kilka pytań.
1)Czy u Was też jest tak mało luzu za kołem co u mnie.
Felga 18 cali ma chyba Et 45(a chyba z tego względu bo jak widać na foto po napisie ET jest taki symbol kółeczko podzielone na pół a przed napisem et jest cyfra 45 czyli wygląda to tak: " 45 ET: <ten symbol> ". Szerokość to 8 cali. Opony to 225/40
2) Czy uważacie że do tego ET trzeba założyć dystanse żeby je zmniejszyć i żeby felga ciut wystawała? Bo jak rozumiem dystanse a zarazem mneijsze ET powoduje dalesze wysunięcie felgi za obrys karoserii/nadkola?
I w razie założenia dystansów nie będzie uwalone pół samochodu błotem lub ewentualnie lakier poobijany od żużlu czy żwirku?
3)Moje stare alu 15 cali ori miał śruby kuliste. Do tych nowych 18 musiałem dokupić stożkowe bo takie tu wchodzą.
I to pytanie jest odnosnie zapasówki która jest alu ori ze starego kompletu. Skoro zapasówka alu ma śruby kuliste a nowa felga na samochodzie stożkowe to w takim razie podczas ewentualnego złapania gumy musze mieć przy sobie stare śruby z łebkiem kulistym? Czy moge użyć tych stożkowych?
PS Nowe alu to nie chińczyki tylko made in germany firmy MAM więc prosze nie pisać o wyższości ori nad resztą bo to dośc popularny temat


A tutaj foto szpary od tyłu oraz tego symbolu ET(przepraszam ze taki syf ale straszne błoto mam przed domem po tych roztopach)