059903018E do v6 w dielsu .bobie pisze:Super, że to opisałeś!Screw pisze:Temat ewentualnych skutków wymiany gatka na lift 20 pin wielokrotnie poruszany a sam aż do niedawna nie byłem pewien jak to z błędem ESP jest to napisze:
Nowy gatek ma BEM wbudowany wiec z niego ciągniemy kabelek do bagażnika (pin 2 na gatku) i mostkujemy go z niebieskim kablem we wtyczce starego BEMu (który można zdemontować tak Btw).
Te dwa zmostkowane kable ciągniemy do nowej minusowej klemy akumulatora która posiada wtyczkę (mostek do PINu 1). Pin 2 nowej klemy do stałego plusa.
Po wykonaniu powyższych czynności zakładamy alternator po lifcie ( z literka E) i już NIE ciągniemy żadnych nowych kabli. Ja myślałem ze skoro altek ma dwa piny to ten drugi pin będzie do komunikacji z gatkiem i zarobiłem pin we wtyczce, dorobiłem instalacje żeby ja spiąć z gatkiem ale nic to kompletnie nie zmienia. Ten jeden kabel który oryginalnie jest we wtyczce w zupełności wystarcza i rozwiązuje problem braku komunikacji z alternatorem!
Wymiana alternatora przebiegła bardzo sprawnie , nie koniecznie wg instrukcji z elsy . Ja odkręciłem tylko obejmy przewodów ( 3 śrubki na torxa) po ściągnięciu płyty pod silnikiem żeby zrobić miejsce w stronę prawego przedniego koła. Zakładamy klucz na przedłużce na napinacz, odciągamy aby ściągnąć pasek z koła pasowego. Altek na dwóch szpilkach na klucz 13 oraz plus (tez 13) + wtyczka i możemy tą droga wyciągnąć alternator . Trzeba go wyciągnąć uszami w dół do połowy, obrócić lekko i wyjdzie nie powodując szkód. Pisze w tym temacie jako niezbędnik co do następstw wymiany gatewaya na lift.
Pozdrawiam
Podasz numer alternatora ? Bo właśnie się przymierzam
[audi a6 c6 2007] zmiana gateway na 20 piniowy 4f0 907 468G
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limanowa
Witam. Szukam flash Sw 4L0 910 468 A - H06 SW 0071 ma ktos moze? Podaje emaila andrzej.jaskulski@onet.pl
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
mam coś takiego: https://mega.nz/#!qC4SGSDD!L-_9sZrbZCoj ... ZFLpZHCM6I
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limanowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 lis 2016, 13:52
- Lokalizacja: Torquay
Panowie Znalazłem ten post i mam podobny problem.. Gateway update Jest nowy z 4F0907468M na 4F0907468G Wszystko zrobione Do auta przypisany gatek silnjik odpala autko jezdzi Lecz... wszystko w mmi na szaro i nieaktywne W green menu wszystko tak jak w poprzednim VCDS EM rowniez wszystko tak samow installation list Kamera nie działa TPMS nowo zalozony pojawil sie w gateway ale tez nie dziala ...Jedyny blad w gateway to zakodowane ACC ktorego w aucie jeszcze nie ma Jakies sugestie ?
rafi1703