Zasilanie elektrycznej pompy paliwa w zbiorniku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Zasilanie elektrycznej pompy paliwa w zbiorniku.
Witam Sanownych Kolegów
Mam oto takie pytanie.
Czy jezeli pompa paliwa w zbiorniku nie ma zasilania, to silnik zapali ?
Chodzi mi o to czy pomimo braku zasilania elektrycznej pompy paliwa, silnik moze popracowac na paliwie zgromadzonym np, w przewodach ?
Czy moze aby zapalił musi byc pompowane paliwo ze zbiornika ?
Z gorki dzieki
Pozdrawiam
Mam oto takie pytanie.
Czy jezeli pompa paliwa w zbiorniku nie ma zasilania, to silnik zapali ?
Chodzi mi o to czy pomimo braku zasilania elektrycznej pompy paliwa, silnik moze popracowac na paliwie zgromadzonym np, w przewodach ?
Czy moze aby zapalił musi byc pompowane paliwo ze zbiornika ?
Z gorki dzieki
Pozdrawiam
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
co ma do rzeczy ilość paliwa w zbiorniku a włączanie się pompy - byłem/jestem pewny że pompa się załącza gdy ciśnienie spada w układzieszalony pisze:włącza się dopiero jak poziom paliwa jest bliski połowy zbiornika
Ostatnio zmieniony 06 sie 2014, 20:26 przez camelllcamelll, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
Z mojego doswiadczenia i z obserwacji to pompa wstepna w zbiorniku zalacza sie po przekreceniu zaplonu i podczas krecenia rozrusznikiem . Po odpaleniu paliwo ciągnie pompa vacum samoczynnie . Teoretycznie jesli uklad jest szczelny to auto odpali i bez pompki . Moze sie myle ale kiedys kupilem passata b5fl 1.9 PD i tam jakis baran zostawil same wezyki w koszu pompki i jezdzilo to ale tylko jesli bylo mi 15l paliwa . Myslal ze pompki sa walniete i sprzedal za bezcen...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
camelllcamelll, kto pyta nie błądzi
Więc wytłumacz mi skąd się bierze przekonanie że nie należy jeździć na niskim poziomie paliwa? Że grozi to zapowietrzeniem i uszkodzeniem pompy właśnie dlatego że pompka nie jest w stanie podać wtedy paliwa itd?
Pytam bo nie miałem jeszcze z tym styczności.


Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 lip 2014, 23:32
- Lokalizacja: Szczecinek
Jeśli mowa o pompie w zbiorniku to nic innego jak silnik elektryczny . Jak jest w pelni zanurzona to ma lepsze chlodzenie . Jesli masz resztki paliwa to pompka ma mniejszy opor co za tym idzie bez obciazenia osiaga wieksza predkość obrotową a wiec bardziej sie nagrzewa ...szalony pisze:camelllcamelll, kto pyta nie błądziWięc wytłumacz mi skąd się bierze przekonanie że nie należy jeździć na niskim poziomie paliwa? Że grozi to zapowietrzeniem i uszkodzeniem pompy właśnie dlatego że pompka nie jest w stanie podać wtedy paliwa itd?
Pytam bo nie miałem jeszcze z tym styczności.