
[A6 C6] wymiana/demontaż zamka drzwi kierowcy
- _wladi_
- Moderator
- Posty: 828
- Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
- Imię: Włodek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: YL
- Kontakt:
No to niestety chyba mało razy ściągałeś tapicerki, bo ja robię to często a może raczej robiłem w byłej A4 ale spinki w A6 są takie same
po kilku razach tak jak pisałem tracą swoją sprężystość ale tak jak piszesz koszt to około 3-4 zł więc nie ma tragedii. A jeżeli chodzi o ponowne ich zgrzewanie to się nie będę wypowiadał ja wolę użyć nowych.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Chyba jednak nie ściągałeś żadnej tapicerki w A6 i nie wiesz o co chodzi. Piszę nie o samej spince tylko o gnieździe, które jest przygrzane w dwóch punktach do boczka i właśnie te zgrzewy puszczają przy demontażu. Samych spinek nie wyobrażam sobie zgrzewać._wladi_ pisze:A jeżeli chodzi o ponowne ich zgrzewanie
Akurat w dużej mierze zajmuję się naprawą zamków i ściąganiem tapicerek w Audi VW. Takie spinki które są w A6 C6 występują w A4 tylko w modelu B7. Jeszcze spotkałem je w A8 D3 i Q5 i TT, jeśli chodzi o Audi. W starszych modelach Audi, jak i VW faktycznie mogły się wyrabiać spinki, ale o nich przecież nie mówimy, tylko o C6

Mogę Ci jeszcze podpowiedzieć, że aby odkleić piankę z drzwi pod tapicerką, podgrzej klej opalarką lub suszarką, zdecydowanie lepiej odchodzi a przy montażu też nagrzej klej i wspaniale się przyklei.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Witam. Ja z kolei mam problem chyba z ustawieniem zamka albo cos innego nie gra. Zdemotowalem zamek bez wyciągania ramki z szyba. Rozebrałem zamek. Wyczyściłem styki. Zamontowałem z powrotem ale nie zamykały mi sie drzwi. Rozebrałem znów okazało się że żółty patyczek w zamku nie trafił w swoje miejsce. Założyłem wszystko hula... Ale gdy wsiadłem do auta i chciałem wyjść okazało się ze nie moge drzwi otworzyć od środka. Cięgno jest podpięte.
Miałem problem z nie otwieraniem sie całej lewej strony najpierw siadły tylne drzwi a po paru tyg przód.
W zamku jest takie jakby pokrętło od środka (żółte) jak je przekręce to otwierają się szyby a jak w drugą to zamykają. Ale nie jest to chyba sprzężone z zamkiem zewnętrznym... Nie wiem już co zrobić żeby grało... Moze przestawiłem coś w środku w trybach..... Pomocy...
Ok już naprawiłem okazało sie ze zolta i zielona zasuwka nie wskoczyla w swoje miejsce tj. kołowrotek silniczka. Wszystko działa. Polecam naprawić samemu. 2 stówki w kieszeni
Miałem problem z nie otwieraniem sie całej lewej strony najpierw siadły tylne drzwi a po paru tyg przód.
W zamku jest takie jakby pokrętło od środka (żółte) jak je przekręce to otwierają się szyby a jak w drugą to zamykają. Ale nie jest to chyba sprzężone z zamkiem zewnętrznym... Nie wiem już co zrobić żeby grało... Moze przestawiłem coś w środku w trybach..... Pomocy...
Ok już naprawiłem okazało sie ze zolta i zielona zasuwka nie wskoczyla w swoje miejsce tj. kołowrotek silniczka. Wszystko działa. Polecam naprawić samemu. 2 stówki w kieszeni