Glober3 pisze:Cześć chciałbym odswieżyć temat z rozładowanym akumulatorem który już poruszałme w tym dziale wcześniej ponieważ dalej borykam się z problemem, mechanik twierdzi że niby wszystko jest ok i że za mało jeżdżę ale czy to normalne żebym po każdym odpaleniu samochodu jeździł minimum 30 minut żeby przy następnym razie kontrolka akumulatora się nie pokazała, mam diesel ale przy takim jeżdżeniu bez powodu żeby tylko podładować akumulator to ja majątek wydaje na paliwo, chyba nie powinno tak być. ALternator jest od środka cały wymieniony tylko obudowa stara została, regulator napięcia nie pokazuje błędów jedynie to niby nawigacja albo antenka albo napęd może to ona ciagnie mi prąd tylko że jej nie używam ehh, mechanik mówi że moduł komfortu ma błąd ale powiedział że to może być wszystko jak to sprawdzić, a i jeszcze mechanik mówił że audi dopiero po 4 minutach od włączonego silnika zaczyna normalnie ładować akumulator a przez pierwsze 4 minuty uruchamia jakieś swoje urządzenia ehhhh najgorsza bolączka mojego samochodu to ten akumulator
Wyłącz MMI i zobacz co się bedzie działo (aku zakodowany prawidłowo?)
[ Dodano: 2019-01-29, 23:48 ]
Bezpiecznik lewa strona nr 16 5A telefon z prawej chyba 12 5A (telkomunikation) zmieniarka, odłączając którykolwiek z nich pada MMI (brak "loopa" pętli w swiatłowodzie, trzeba zakupić tzw pętlę światłowodową końcówka żenska). Później znaleźć np telefon pod nogami kierowcy, wypiąć światłowód i w zasil światłowodu wpiąć pętlę.
Jeżeli MMi zostało zalane należy wymontować, MMI i wzamcniacz rozkręcić wyczyścić ścieżki za pomocą pędzelka i alkoholu propylowego (coś do czyszczenia elektroniki)
Jeżeli po około 20 min nie wyłącza się symbol świateł awaryjnych problem z keyless chyba trzeba w dzrzwiach odłączać lub cholera wie gdzie
Pozdrawiam